Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Tetszik az egyik tanárom?

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Tetszik az egyik tanárom?

Figyelt kérdés
Másodéves főiskolás lány vagyok (21 éves). Nagyon megtetszett az egyik tanárom, de kicsit kellemetlenül érzem magam, pedig ő nem tudja. Jól néz ki és nagyon közvetlen,kedves mindenkivel! Ő kb. 35 feletti mégis fiatalabbnak néz ki. Nem tudom mi tévő legyek, hiszen nem tetszhet a saját tanárom! Valaki adjon tanácsot! Előre is köszönöm!
2012. jan. 23. 20:39
 1/6 A kérdező kommentje:
Azt elfelejtettem írni, hogy NORMÁLIS válaszokat várok! Köszönöm!
2012. jan. 23. 20:48
 2/6 anonim ***** válasza:

Egyetemi Tanár vagyok! 34 éves


Lehet én tanítalak téged?

2012. jan. 23. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Kétlem, mint írtad 34 éves vagy! Aki engem tanít ő több mint 35 éves! :) Kb. 36-37
2012. jan. 23. 20:50
 4/6 anonim ***** válasza:
Kedves kérdező a látszat néha csal. 34 az 34
2012. jan. 23. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

:D Jófej tanárnak tűnik a válaszoló..

Szerintem nincs abban semmi rossz, ha tetszik..esetleg vannak jelek? Szeretnél vele komolyabb kapcsolatot?

2012. jan. 25. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
50%
Szia szerintem, menj oda hozzá és valld be hogy mit érzel iránta!! a tényleg nagyon aranyos akkor megfogja érteni..:)
2012. jún. 21. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.