Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Van egy lány akibe nagyon...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Van egy lány akibe nagyon szerelmes vagyok. Hogyan érjem el hogy belém szeressen?

Figyelt kérdés
Egyébként már voltunk facebookon kapcsolatban de még élőben sosem. És hát általában a facen gyakoriak a "csak kapcsolatban leszünk de más semmi" állapotok! Légyszi segítsetek!! köszi :) Negatívakat mellőzétek már még amatőr vagyok :D
2013. jan. 17. 18:45
 1/10 anonim ***** válasza:
hány éves vagy?:DD
2013. jan. 17. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
39%
omg.. facebook -.- komolyan, pár év múlva röhögni fogtok azon, hogy valaha fennt voltatok facebookon. mindennel így van. Pár éve az Iwiw, myspace, aztán ott van a TeveKlubb, stb...
2013. jan. 17. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Am 17 vok de visszahúzódó srác vagyok!!! Kerülöm a tömeget,de van pár csaj aki aranyosnak tart de nekem ő kell! Am nyugodtan írhattok negatív kommentet is nem érdekel én csak úgy is annak a tanácsát fogadom meg aki normális tanáccsal lát el!!! :) remélem fogjátok :)
2013. jan. 17. 19:13
 4/10 anonim ***** válasza:
Nekem is hasonló problémám van :) Van egy csaj aki nyáron belém szeretett, de akkor volt barátnőm. Azóta viszont már nincsen és beleszerettem abba a csajba. Viszont ő már leragad a "barátság" szinten.
2013. jan. 17. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje: