Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Mit gondolnátok erről a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit gondolnátok erről a kapcsolatról? Tanár vagyok!

Figyelt kérdés
Van egy diákom aki szerelmes belém. Az ofője vagyok. Nagyon jóban voltunk mindig és érzem hogy belém szeretett. Én is kezdek ilyen érzelmeket táplálni felé. Nem vallott be semmit én sem. Egyszerűen sokat vagyunk együtt persze az iskolán belül. Lenne azzal bármi gond ha kapcsolatot kezdenék vele miután leérettségizett és már nem jár ide? Most 11-es.

2013. ápr. 13. 12:47
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%
Ha te lennél a tanár tudnád, hogy érettségi után már bármi lehet. Ezt minden tanár tudja!
2013. ápr. 13. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
Vlószinüleg igaza van az elsőnek hogy enm Te vagy a tanár, mert egy felnött ember tisztában van a válasszal. Viszotn addigis járj nyitott szemmel, két év még sok idő, és egyáltalán nem biztos hogy 2 év mulva is igy fogsz érezni vagy hogy egyáltalán benne lenne-e bármiben....
2013. ápr. 13. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 A kérdező kommentje:
És akkor mi a helyzet ha nem megy el az iskolából? Van egy kétéves szakmai teknikum. Akkor már nem tanítom de a tanulói jogviszony fennáll az iskolával...
2013. ápr. 13. 12:57
 4/21 A kérdező kommentje:
Egyébként meg a kérdésemet inkább etikai szempontból értettem.
2013. ápr. 13. 12:58
 5/21 anonim ***** válasza:
56%
Valamire felesküdtél, amikor megkaptad a diplomádat. Tartsd magad ahhoz.
2013. ápr. 13. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
81%
Te is úgy vagy tanár, mint én atomfizikus űrcowboy jedi...
2013. ápr. 13. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
70%