Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Lányok! Ti mit éreznétek/tenné...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Lányok! Ti mit éreznétek/tennétek ilyenkor?

Figyelt kérdés
Van egy fiú. Nem ismerjük egymást. És nagyon kötődöm hozzá. Nem tudom hogy miért, de csak ő jut az eszembe. Amúgy nem nagyon helyes, de nekem tetszik. És én jó ember ismerőnek tartom magam hogy a nézéséből is levágjam hogy milyen ember is ő (nem fényezésből, de így van.) És eléggé köcsög a gyerek. Akin megérzi hogy gyenge, azt cseszegeti, beszól neki, lenézi, lökdösi... De van mikor kedves, és jófej (lehet hogy csak a látszat kedvéért). És az van, hogy nekem tetszik, de egy féreg a gyerek. És én majd megőrülök. Le is tiltott. Azt se tudom hogy most velem van a baj?! És a barataimat is megkérdeztem, ők is azt mondtak hogy letiltotta őket is. És én csak néztem, hogy ez mi? És most hiányzik is meg nem is. Anyummal beszéltem erről, azt mondta hogy lesz még jobb is nála... Ettől jobb nem lett. Ezt a helyzetet nagyon nem értem. Kavarognak bennem az érzések! Segítsetek!
2014. jún. 17. 01:22
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
63%
A repülőgép a levegőnél nehezebb olyan közlekedési eszköz, mely az atmoszférában halad, merev felületei és a levegő reakcióerejéből keletkező felhajtóerő segítségével a repülési magasság és irány megváltoztatására, illetve megtartására képes motor vagy hajtómű segítségével. A motor nélküli merev szárnyú repülőgépek (vitorlázó repülőgép) esetében a magasság megtartása vagy növelése csak emelkedő légáramlat (termik, vagy ún. lejtőszél) segítségével lehetséges, de az ilyen járművek ennek hiányában is képesek a kontrollált repülésre és jelentős távolság megtételére, relatíve csekély magasságvesztéssel (1:25 – 1:50 értékű siklószámmal), ezért szintén repülőgépeknek tekintjük őket.
2014. jún. 17. 01:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Azt még ki hagytam hogy egy buliban voltunk és verekedni akartak. Én meg lefogtam a gyereket meg hát rajtam kívül még többen is, és hát kb. "finoman arrébb tessékelt". A barátja, aki meg lefogta, azt tök jól elviselte. És most engem akart ezzel védeni vagy csak megint jatszotta az eszét, ezt nem tudom.
2014. jún. 17. 01:29
 3/13 anonim ***** válasza:
63%
A felhajtóerő keletkezéséhez szükséges sebességet a légcsavar vagy sugárhajtómű vonó-, illetve tolóereje, motor nélküli repülőgépeknél a gravitáció, vagyis a levegőhöz mint repülési közeghez viszonyított lejtőpálya biztosítja. Merev szárnyú repülőgépek esetében ez a jármű levegőben történő folyamatos haladásával szorosan összefügg. Ebből következően minden merev szárnyú repülőgépre megadható egy minimális biztonságos repülési sebesség, amely kizárólag a levegőhöz viszonyítva értendő.
2014. jún. 17. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Menj már innen!
2014. jún. 17. 01:32
 5/13 anonim ***** válasza:
63%
Vannak olyan repülőgépek, amelyek a szükséges felhajtóerőt és kormányzást nem merev szárnyak, hanem forgó felületek (forgószárny, rotor) segítségével állítják elő, ezeket gyűjtőnevükön forgószárnyas repülőgépeknek nevezzük. Ebben az esetben a felhajtóerőt nem a repülőgép (és szárnya) levegőhöz viszonyított sebessége, hanem a repülőgép körül forgó szárnyak levegőhöz viszonyított sebessége állítja elő. Ezért képesek a lebegésre, illetve a helyből fel- és leszállásra. Ezek a legbonyolultabb szerkezetű repülőgépek.
2014. jún. 17. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Ne repülőzzél, hanem menjél aludni!
2014. jún. 17. 01:35
 7/13 anonim ***** válasza:

rádütök meghósz!

[link]

2014. jún. 17. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
63%
A repülés talán az egyik legrégibb vágya az emberiségnek. Az ember mindig is irigyen nézte a madarakat, mikor azok könnyedén szelték a hatalmas levegőeget szárnyaikkal. Bizonyítják ezt az ősi mitológiák természetfölötti lényei: a táltosok, sárkányok, boszorkányok, madarak. Csodálatos szerkezetek is felbukkannak, mint például a repülő szőnyeg, Daidalosz és Ikarosz szárnyai, hogy az ember is repülhessen a maga erejéből az égben. A repülés minden korban a szabadság érzését vitte az emberek szívébe. A sztyeppi népek totemállata, a turulmadár, a magyar mitológia szereplője. Árpád népe az Emese álmáról szóló legendájában e madár leszármazottjának tartja magát. A repülésről szóló legendát több vallás könyveiben megtaláljuk. A Bibliában Krisztus egy felhő hátán szállt a mennybe. Azt senki sem tudja, hogy ki, mikor és mivel próbált meg először repülni, olyan régen volt. Mindig is élt olyan ember, aki hitt a repülés megvalósíthatóságában, és meg is próbálta, de az akkori kor technikai fejlettsége a sikeres repülést nem tette lehetővé. A középkorban is izgatta az embereket a repülés gondolata, de úgy vélték, hogy csak természetfölötti képességekkel lehet repülni. Szerintük csak az ördöggel cimboráló varázslók és boszorkányok tudnak repülni, ám ezért a sötét középkor inkvizíciója szerint halálbüntetés járt.
2014. jún. 17. 01:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
Istenem! :'D
2014. jún. 17. 01:37
 10/13 anonim ***** válasza:
63%

Az első repülő szerkezetek Kinában készültek el, már 2-3000 éve sárkányrepülőket készítettek, de a rakéták megjelenése is az ő nevükhöz fűződik. Jóval később Európa is bekapcsolódott a fejlesztésekbe, igaz, ez nagyon lassan haladt. Rendszerint a természet adta lehetőségeket vizsgálták, így a repülőgépek ihletői – a madarak – után szárnyakat kötöztek a kezekre, repülő szerkezeteket építettek, de a léggömbökig nem tudtak a levegőbe emelkedni. Talán a legjelentősebb kísérleteket Leonardo da Vinci készítette el. 1497-ben jelent meg kódexe, amely tudományos úton közelítette meg a repülést. Különféle sárkányrepülők, helikopterek, ejtőernyők tűntek fel benne, amelyeket a ma embere is használ. Ezért tartják sokan őt a repülés szellemi atyjának.


A 18. század vége felé a francia Lyon mellett született meg az első léggömb. Utasai háziállatok voltak, és kb. négy kilométeres repülés után épségben földet értek. Nem sokkal ez után, 1783. november 21-én, Párizsban levegőbe emelkedett az első ember vezette léggömb. Ezzel beteljesült az emberek vágya.

2014. jún. 17. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!