Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Hogyan lehet kihasználni a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan lehet kihasználni a legenergiatakarékosabban egy lányt? Hazudjak, vagy erre van olyan lány aki nyitott lenne?

Figyelt kérdés

Szóval kezdő vagyok az ilyesmiben, csak egy barátnőm volt eddig, akkor még hittem a szerelemben, de azóta felnőttem.


Az a lényeg hogy hazudni kéne neki valahogy hogy szeretem,

mert jó lenne ha elvégezné a házimunkát, meg néha ha segítene tanulni, ilyesmik. Pénzt nyilván nem fogok rá költeni, szóval valahogy be kéne hülyíteni.


A stréberek közt is gondolkoztam hogy próbálok ilyen tipikus unalmas szűz csajt keresni, de most van is egy csaj aki szerelmet vallott nekem, csak valahogy el kell hitetni vele hogy én is szeretem, csak az nagyon fárasztó lenne mindig hazudozni meg színészkedni.


Egyébként ha nem kéne hazudozni az jobb lenne, szerintetek van ilyen csaj aki belemegy? Vagy minden lány ilyen naív 17-18 évesen, hogy még szerelmet akar?


2011. okt. 21. 08:03
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
LOL, amekkora gyökér vagy, meg is érdemled hogy nincs anyád!
2011. okt. 21. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 LadyLee ***** válasza:
Szerelmet vallot valaki? NEKED?!!! LOL - kizárt dolog, kamu kérdés
2011. okt. 21. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
Ha igaz, akkor sajnálom, hogy nincs édesanyád. De ez akkor sem ok arra, hogy így viselkedj másokkal és kihasználd testileg, lelkileg.
2011. okt. 21. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
0%

Végre egy értelmes ember,aki nem az álomvilágban csücsül! Csak így tovább haver!;)


A felháborodott fehérnéppel meg ne foglalkozz.Megérdemlik :)

2011. okt. 21. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
0%