Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Ebből később még gondok...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ebből később még gondok lesznek, hogyan előzzem/előzzük meg?

Figyelt kérdés
Nem tetszik a párom apukájának a viselkedése ha anyagi dolgokról van szó. A kedvesem minden hónapban x pénzt hazaad, amit az apukája félretesz neki. Ez mióta dolgozik így megy. Nemrég költöztünk össze és múltkor felhívta az apukáját, hogy most kevesebbet pénzt ad haza, mert kaját kell vennünk. Én diák vagyok még, nem keresek olyan sokat, de annyi elég, hogy a számlákat felesben kifizessük, meg ha van vmi azt megoldom (pl:szerelő). Az apukája ezen teljesen kiakadt. Jövőre párom a neki félretett pénzből szeretne venni egy kocsit, de az apukája nem adja neki oda a pénzét, mert hogy az nem arra van. De most komolyan, nem hülyeségre költené, meg azért a pénzért Ő dolgozott meg. Még ruhára/cipőre sem ad neki belőle, mert hogy azt vegye meg a fizetése többi részéből (így sem keres hű de sokat).Emiatt folyton veszekedések vannak. Hogyan oldjuk ezt meg?
2011. nov. 27. 13:50
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Egyszerűen nem kell hazaadni pénzt, viszont ebből egy hosszabb mosolyszünet is kialakulhat.
2011. nov. 27. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Nem értem, hogy miért ad haza a fizetéséből, ha már nem is lakik otthon velük.

Ha csak nincsenek a szülei éppen nehéz anyagi helyzetben, mert akkor természetes, hogy segít nekik.

Ha ez nem áll fenn, akkor viszont tényleg nem értem.

Én biztos nem adnék egy fillért sem így.

Főleg, hogy nem nyúlhatok a saját pénzemhez.

Úgy kezelik, mint egy kisgyereket.

Nehogy már a szülei döntsék el, hogy mire költi a fizetését.

Én kerek perec megmondanám nekik, hogy felnőtt ember vagyok, nem is lakom már velük, nem adok ezentúl haza egy petákot sem, mert nincs mire.