Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Szerintetek egy átlagos,...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szerintetek egy átlagos, hétköznapi lányt untatnék azzal, ha az online játékokban elért sikereimről beszélnék neki?

Figyelt kérdés

A jövőhéten randim lesz egy lánnyal. Ezelőtt még sosem randiztam, így fogalmam sincs miről beszélgethetnék vele. Programozó vagyok, a munkámból nem hiszem, hogy túl sokat értene, szabadidőmben fotózni és olvasni szeretek. A fotózásról már beszéltem vele, mikor megismertem, akkor kijelentette, hogy ő olvasni utál, így a könyvekről való társalgás is ki van zárva. Mivel engem a fent leírt dolgokon kívül más nem érdekel, így csak azokról az online játékokról tudnék neki elkezdeni mesélni, amikkel játszom, de ezzel lehet, hogy nem túl előnyés képet alakítana ki rólam magában. Így arra gondoltam, hogy először megkérdezném tőle, hogy szokott-e valamivel játszani, aztán ha azt mondja, hogy nem és nem is érdeklik az ilyesfajta játékok, akkor nem erőltetném neki ezt a témát. Ha esetleg adnátok tanácsokat, hogy ilyen szituban miről érdemes elkezdeni, azt megköszönném!


25/f


2017. szept. 17. 14:03
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Csak egy dologtól függ. Ő szeret-e játszani.
2017. szept. 17. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
93%
Igen.
2017. szept. 17. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
En szeretek jatszani, mondjuk nem online jatekokkal, de egy ilyen tema nagyjabol 5-10 perc. Vagy villamranditok lesz? :D Mert ha nem, akkor ugysem egy temarol fogtok beszelgetni. Meg mondjuk szerintem tok felesleges igy elore eltervezni, mi lesz a tema. Engem amugy a munkad jobban erdekelne.
2017. szept. 17. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

Magatokról beszéljetek. A sikerek nem te vagy.