Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Válás » Az lehet váló ok, hogy nem...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Az lehet váló ok, hogy nem akarok 2 gyerekkel falura költözni, mert nem tudok vezetni?

Figyelt kérdés
Férjem nem hajlandó az örökölt házát eladni. Én nem tudok vezetni, nem is akarok, nem nekem való. Az ő álma teljesülne, de 3 másik ember életét nehezítené meg ezzel. Ovis gyerekeket 90%-ban én látom el, minden a városhoz köt, nagyszülők is. A faluban semmi nincs, csak távolabbi rokonok, se egy barát, mindent városban kell intézni, távolsági busszal 2-3 óra menne el az időből.

2021. júl. 30. 21:58
1 2 3 4
 21/35 anonim ***** válasza:
92%

Én teljesen megértelek kérdező . A párom egy vidéki nagyvárosban dolgozik, mellette elég sok földjük van( faluról ingázik be minden nap). Én orvostanhallgató vagyok ugyanabban a városban , mindig is ott éltem és a diploma után is ott szeretnék elhelyezkedni. Számomra nem játszik a vidéki lét. Sokkal könnyebb a számomra lényeges helyeket a városon belül felkeresni. Csak egy példa : tőlük a klinika 40 perc volt kocsival, tőlem 5-7 perc , gyalog húsz . Én a kocsit sem preferálom, szeretek minden hova gyalog járni .( jogsinak most álltam neki , de nem érzek akkora motivációt hozzá. Két éves korom óta szemüveges vagyok, rossz a szemem. Hiába tudják viszonylag jól korrigálni , a biztonság érzet nincs meg.)