Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Vállaljuk be a költözést...

Vállaljuk be a költözést ilyen anyagi helyzetben, egy évesünk mellett? (részletek lent)

Figyelt kérdés
Nos a helyzet a következő. (Igen bonyolult) Párommal jelenleg az egyik családtagjánál/val élünk. Ennek megvannak az előnyei és a hátrányai is egyben. Amikor 3 hónapos terhes voltam a kislányommal akkor derült ki, hogy a Páromat mihamarabb meg kell műteni és az azt követő 1 évben semmilyen nehéz fizikai illetve könnyű fizikai munkát sem vállalhatott. 4 hónapja van munkahelye én jelenleg végzős főiskolai hallgató vagyok, a GYES mellett diákmunkán dolgozom, amit tudok csinálni minden nap. Emellett részesülök szociális ösztöndíjban valamint tanulmányi ösztöndíjban is. Ez mind szép és jó, viszont ezek csak átmeneti jövedelmek (mármint az ösztöndíjak és a diákmunka csak év közben hoz nagy jövedelmet, nyáron a jelentkezők száma miatt nagyon nehéz munkába állni. A Párommal még nem tudjuk, hogy pontosan mi lesz, ugyanis először 1 hónapos próbaidőn volt, majd megkötöttek vele egy 3 hónapra szóló szerződést, a munkahelyén sikeres, viszont még nem tudjuk, hogy leszerződtetik -e egy évre. Nagyon szeretnénk külön költözni, ennek megvannak a személyes okai, nagyon sokat idegeskedünk, voltak már nézeteltéréseink és szeretnénk önálló életet, saját teret. De nem merek belevágni a költözésbe mert nagyon félek, hogy a nagy spórolás ellenére sem tudnánk megélni. Minden figyelembe vett jövedelemmel együtt körülbelül 180-200 ezer forintra számolhatunk most illetve már most télre raknánk félre mivel jelenleg a rezsit nem kell fizetnünk. A diplomám megszerzése után pedig ha nem találok munkát úgy gondoltam, hogy jelentkeznék oda teljes állásra, ahol jelenleg dolgozom, ugyanis 4 éve dolgozom ott, ami jelentős előny. De igazából nem látok bele a teljesen önálló életbe sajnos, nem tudom mit tegyek.
2012. szept. 11. 16:32
 1/3 anonim ***** válasza: