Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Szemtelenség a tanítónénitől...

Szemtelenség a tanítónénitől facebookon kérdezni valamit?

Figyelt kérdés
2015. szept. 19. 13:59
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
47%
Nem.
2015. szept. 19. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
Te kérdeztél már, vagy tőled kérdeztek?
2015. szept. 19. 14:12
 3/18 anonim ***** válasza:
Én facebookon kérdeztem meg a magyartanáromtól, hogy milyen lett a magyarérettségim.
2015. szept. 19. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:
Anyukáknál is belefér, hogy a facebookon érdeklődjenek valamiről?
2015. szept. 19. 14:21
 5/18 anonim ***** válasza:
Belefér, de attól függ mit szeretne kérdezni. (tanár vagyok)
2015. szept. 19. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
100%

Nem szemtelenség, de én ha tanítónéni lennék, akkor azt válaszolnám vissza, hogy ha anyukának kérdése van akkor jöjjön reggel 10 perccel elöbb, vagy ha több a megbeszélni való akkor délutánra egy idöpontot.


Annyit szerintem bele fér, hogy írsz neki, hogy nem akarod zavarni, de szeretnél egyik reggel/délután kérdezni töle, és, hogy melyik reggel lenne jó neki.

2015. szept. 19. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%

Ha úgy használod ezt a rendszert, mint egy levelezős szolgáltatást, tehát nem sértődsz meg azon, hogy nem válaszol rögtön (még akkor sem, ha fent van), akkor nincs baj.

Tanár vagyok. Sok szülő nem érzékeli, hol a határ.

Amikor hajnal 5-kor "merészelek" facebookozni, és a szülő rám ír, hogy mi újság Pistikével, nincs-e baj vele, akkor lehet, hogy nem válaszolok rögtön. Akkor van baj, ha ezt követően még aznap az iskola igazgatójához fordul, hogy én nem tájékoztatom őt megfelelően a gyerek haladási menetével kapcsolatban. Szerencsére nem vérmes a főnök. :)

Szóval csak finoman, tapintatosan. A facebook magánélet.

2015. szept. 19. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza: