Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Reggeli testhőmérés Nagyon...

Reggeli testhőmérés Nagyon kezdő vagyok kérlek ne egyetek meg! Lehet buta kérdés nem tudom picit rá feszültem Nektek bevált ez a módszer? És ha ti is alkalmaztátok akkor nektek hogyan zajlot?

Figyelt kérdés

36.3 volt ma is és tegnap is (a hónap 11-12 napjai)az ébredési testhőmérsékletem

Másodikán volt menstruálcióm

(Nem tudom hogy ezek az infók valamit befolyásolnak-e de szeretném veletek megosztani hátha valamit le tudtok belőle szűrni)

2 napja nyomta a kezembe a nő doki a menstruálciós naptárat hogy azt vezessem mert 1 éve nem jön nálunk a baba

Az lenne a kérdésem hogy szerintettek ha most ennyi a hőm akkor a peteérést miből fogom észrevenni? Tisztára félek hogy nem fog feltűnni mert ugye mindig egy a hőm 🤦🏼‍♀️



márc. 13. 06:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

A hőd fel fog menni, elsőre lehet csak 36,5 és aztán emelkedik mondjuk 36,8-ra és nagyjából marad is fent, a menstruáció előtti napig. Nekem legalábbis így volt. De ovulációkor észrevehetsz magadon hasszurkálást, vagy tojásfehérje szerű nyúlós nyákot is.


Nekem is az alaphőm 36,2-36,3 között volt és ovukor szépen emelkedett, aztán maradt is 36,8-nál.

Az simán lehet, hogy nem pontosan a 12. napra esik az ovulációd, így még van ideje fentebb menni a hődnek. :)

márc. 13. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Én sok hónapig vezettem hőgörbét, hogy tudjam, mikor van peteérésem. Töltsd le a fertilityfriend alkalmazást, az a legjobb. Oda írd be a reggeli hődet. Mindig ugyanakkor mérd ébredés után és lehetőleg a legkevesebbet mozogj az ágyban előtte. Hüvelyben pontosabb adat jön ki, mint szájban, mert ha valamiért a szádon veszed a levegőt ébredés előtt, akkor nem pontosat mér. Ezen kívül ovulációs tesztet is használtam. Ha már lesz 2-3 ilyen hőgörbéd, akkor sok mindent megtudsz belőle a ciklusodról.
márc. 13. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%