Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség megszakítása » Ti megtartanátok a babát az...

Ti megtartanátok a babát az alábbiak alapján?

Figyelt kérdés
A párommal bár védekeztünk, mégis megtörtént a “baj”, egy olyan élethelyzetben amely bár nem tragikus, de saját erőből nem tudnék eltartani egy babát. 21 éves vagyok, a fővárosban járok egyetemre, de vidéken lakom. Párom szintén egy másik városban, saját lakásunk nincs, és mivel diák vagyok keresettel nem rendelkezem. Mindkettőnk szülei támogatnának, de nagyon kilátástalannak látom. Ti mit mondanátok?
2020. jan. 4. 15:56
1 2 3 4 5
 1/48 anonim ***** válasza:
81%
Én nem.
2020. jan. 4. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/48 anonim ***** válasza:
28%
Megfogant gyermeket sosem ölnék meg.
2020. jan. 4. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/48 anonim ***** válasza:
76%
Semmiképpen sem. Ha a gyerek érdekét nézed, azért nem, ha a sajátodat, akkor meg azért. Lesz még lehetőséged később is.
2020. jan. 4. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/48 anonim ***** válasza:
76%

nem

"öngyilkosság" lenne

2020. jan. 4. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/48 anonim ***** válasza:
29%
Vedekeztetek.🤦‍♀️ Mivel? Na mindegy. Nem tartanam meg, ugyse a parod lesz a ferjed, fiatal vagy. Egyedul nevelheted majd es semmi munkatapasztalattal kezdhetsz neki az anyasagnak. Ellenzem az abortuszt, de tonkretenni 3 eletet.... vagy add orokbe, ha lelkileg el tudod viselni a terhet.
2020. jan. 4. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/48 A kérdező kommentje:
Nagyon nagy vívódás ez nekem, sosem gondoltam volna hogy erre bármikor is sor fog kerülni. Igen védekeztünk, óvszerrel. Nagyon félek attól hogy ha elvetetem, többet nem lehet babám, ugyanakkor nagyon nehezen tudnám megoldani, de mint írtam szerencsére a szülők teljes mértékben mellettünk állnak. Azért tettem fel itt (is) a kérdést, mert már sokat beszélünk róla úgy érzem, nem bírom ezt a terhet el egyedül, és mások véleménye talán talán segíthet.
2020. jan. 4. 16:27