Kezdőoldal » Ismerkedés » Társkeresés » Esélytelen ilyen fizetéssel...

Esélytelen ilyen fizetéssel párt találnom? 26/F

Figyelt kérdés
Pályakezdő gimnáziumi tanár vagyok, nettó 145 ezres fizetéssel. A nők ahogy meghallják, hogy tanár, máris menekülnek. Értem én, hogy arra vágynak, hogy gazdag pasijuk legyen, de tényleg nem jó senkinek egy tisztességesen dolgozó, lelkiismeretes, egy idegennyelven beszélő, gyerekekhez is értő férfi?

2021. nov. 14. 15:38
1 2 3 4 5
 31/42 anonim válasza:

Én 25 éves no vagyok.

Tanár ferfiakkal soha nem állnék szóba.

Egy férfi keressen jol és tudjon gondoskodni egy norol ha gondban van.

2021. nov. 17. 18:46
 32/42 anonim válasza:
Úgy vagy te nő, ahogy a lámpaoszlop. :D
2021. nov. 17. 19:01
 33/42 anonim válasza:

Férfiként nekem olyan nő nem kéne, aki tanár. Pont a fizetése miatt. Szóval ez fordítva is működik. Magam mellé olyan nőt tudok elképzelni, akinek a fizetése hasonló, mint az enyém. Eltartani senkit nem akarok.


Remélem, ezért nem haragudnak meg a nők! Én pont hogy egyenlőségpárti vagyok!

2021. nov. 18. 10:28
 34/42 anonim válasza:

Azért mert a tanárok jó nagy balekok. Hagyják, hogy hülyét csináljanak belőlük. Sőt mégy egymást is fúrják néhány ezer forint plusz pénzért. Röhej az egész bagázs, szánalmas szolgalelkű népség. Normális helyen ha hülyére veszik a munkavállalókat, összefognak a dolgozók és szétszívatják a munkaadót. Ha az építési vállalkozó nem fizeti ki a segédmunkásokat másnap már nem lesz aki dolgozik.

#29 A tüntinek meg kb. semmi értelme. Az nagyjából annyit ér mint a melegfelvonulás. Elintézik annyival, hogy néhány pénzéhes, anyagias, magát pedagógusnak nevező senkiházi már megint kint hőzöng. Ha a szülők egy-két hétig nem tudnának mit kezdeni a gyerekeikkel iskolaidőben, akkor azért lenne nyomás a döntéshozókon.

2021. nov. 18. 12:28
 35/42 anonim válasza:

#34-es válaszólónak igaza van, én is így látom.

De miért nem tudok felpontozni/lepontozni ennél a kérdésnél?

2021. nov. 18. 12:35