Hogy nekem mennyire tele van a tököm ezzel az E10 mizériával...
Google nem mondott semmit?
2019. dec. 29. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
2/19 anonim válasza:
Valószínűleg nem, ha tévedünk és megis akkor az évek múlva derül ki. Most folyik az össznépi kísérlet, aki nem akar benne részt venni az egyenlőre tankol 100-ast, amíg nem tisztul kicsit a kép.
A 100-ast én is néztem, de egyelőre ott tartok a találatokban, hogy abban is van, csak kevesebb..
2019. dec. 29. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 Nyakasparasztgazda válasza:
A Google nem a barátja csak a Gyakori
"Minden olyan Honda gépkocsi üzemeltethető E10-es benzinnel, amelyet elektronikusan szabályozott befecskendezési rendszerrel (HONDA PGM-FI) szereltek fel."
2019. dec. 29. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 D. Brasco válasza:
Az ilyen kérdesek tesznek már tönkre minket...
2019. dec. 29. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
#3
Akkor még egy darabig nézegesd, mert a 100-asban egy mákszemnyi etanol síncs. Az E10 biokomponense 10% etanol, a 100-asban pedig etanol helyett 5% ETBE van.
2019. dec. 29. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
ne kérdezősködjetek, pörgessétek inkább a gazdaságot, és tankoljatok 100-as benzint, ha ennyire rettegtek. valószínűleg a 20 éves autótok nem a E10-es benzintől fog tönkremenni...
2019. dec. 29. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
Tényleg nincs a 100-asban etanol 😂🤣🤣🤣🙄🙄🙄🙄
“A Shell V-Power Racing 100 legfeljebb 5 térfogatszázalék bioetanolt tartalmaz (E5).”
Forrás: Shell honlapja
2019. dec. 29. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 Armstrong01 válasza:
"A Honda műszava kifejtve Programmed Fuel Injection, ami annyit tesz, hogy a befecskendezett üzemanyag-mennyiség nem esetleges, hanem a központi számítógép többváltozós függvények alapján ad benzint a hengereknek. Az agy a gázkar mindenkori állásához, a hűtővíz és motorolaj hőmérsékletéhez, az épp használt sebességfokozathoz, a levegő hőmérsékletéhez és nyomásához kilesi a hozzárendelt értéket egy többdimenziós táblázatból: ennyi benzin, ennyi levegő kell. A Honda elsőként az 1987-es Civic személyautóban alkalmazta a PGM-FI-rendszert, az első pégéemefis Honda motor az 1998-as VFR800 volt."
2019. dec. 29. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 anonim válasza:
# 6/8
Köszönöm a jó infót, az ETBE elekerülte figyelmemet.
Nálam az a helyzet, hogy a család második autóját évente ca. 3* tankolom.
Lehet mondani, a taxi olcsóbb, vagy bármi mást, de nem akarom az asszony alól kedves autóját kihúzni, megengedhetjük magunknak. Kicsi autó, egy AVEO.
Mert azért az nem szerencsés, ha nedvszívó anyag is van a benzinben, itt pedig hosszú időt "tölt" a tankban, üzemanyagrendszerben.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!