Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vannak ilyen rossz...

Miért vannak ilyen rossz sztereotípiák a BMW-ről?

Figyelt kérdés

Nem értem.

Jó, azt igen, hogy az átlag magyar embernek a bmw az a 18-25 év körüli tragacs, ami kb 8x volt totálkárosra törve és kikalapálva 1 millió km-rel.

És?

A BMW az egy világmárka a legminőségibb alkatrészekkel!

Ami nem arra való, hogy széthajtsuk, azt ne is hajtsuk szét! Attól még, hogy bmw még nem versenyautó. Ugyanaz, mitn egy suzuki, csak nem 5 évig bírja, hanem 25-30-ig. Ezek tények! Nem tudom mit néznek az emberek...


Apámnak egy 2014-es 515d-je van. Vadi új, gyári ként vette 0 km-rel. Azóta egyszer az életben nem kellett javítani, szervizelni rajta.

És az összes ismerősömnek, akinek 2010utáni bömöse van. mind azt mondják, hogy semmi bajuk.


Az viszont igaz, hogy ha széthajtod, akkor szétmegy! Hiába "bömös", ha állandóan kihúzatod 7 ezres fordulaton közlekedsz vele, persze, hogy szétmegy.

Akkor tessék tuningoltat venni, vagy M-eset. Azt huzogathatja.


A bmw a legjobb autók egyike. Van akinek tetszik, van akinek nem. Nem is a dizájnról beszélünk. Hanem a belsőről. Magáról a motorikáról, a mechanikáról.


Azok az autószerelők akik azt mondják, hogy 2 éves vadi új 7-es bmw-t havonta hozzák szervizelni az vagy hazudik, vagy az autó tulaja szétb*ssza a kocsit..


A bmw-ben a legjobb menetsegítő rendszerek vannak. annál csak az audi a jobb. baleset elkerülő rendszer. De az nem ám olyan, mint a "skodába", hogy csipog, ha későn fékezel... a-aa. Ez helyetted vezet, mégse tesla.

Csak ez kerül vagy 80m Ft-ba.


2020. aug. 10. 21:46
1 2 3
 11/27 A kérdező kommentje:

"Normális réteg". az igen. Mert akinek bmw-je van az már nem az "alja nép"?

Vagy akinek bmw-je van az bunkó paraszt? A tulaj választja az autót, nem fordítva. Ezt jegyezd meg!

Apám szerinted nem dolgozott meg érte? Jó, telán nem minimálbérből vette albérlet mellett, de ugyanúgy megdolgozott érte. És tudod miért vette? mert megbízható autót akart, ami sosem hagyja cserben. Jól választott.

2020. aug. 10. 22:29
 12/27 A kérdező kommentje:
8: nagyapámnak is az volt!! :) amíg el nem vette a tsz :(
2020. aug. 10. 22:30
 13/27 anonim ***** válasza:
93%
A normális réteg alatt azt értettem, hogy nem beképzelt és nagyzolós. A kérdésedből sugárzik a nagyképűség. Lepontozhatsz, de a szíved mélyén tudod te is, hogy csak vergődsz most itt, mert nem tudsz mit kezdeni magaddal.
2020. aug. 10. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 anonim ***** válasza:
100%

Warranty Wise, ami egy Brit biztosító, adatai alapján a BMW a 23. legmegbízhatóbb márka. Azaz 22 jobb van nála...


Ezek mind jobbnak bizonyultak (ebben a sorrendbne, ahol a HOnda a legjobb): Mercedes, Mitsubishi, MINI, SEAT, VW, Citroen, Opel, Volvo, Skoda, Peugeot, Nissan, Mazda, Renault, Ford, Kia, Suzuki, Fiat, Hyundai, Smart, Toyota, Lexus, Honda


Ezek az adatok a bejelentett meghibásodások alapján lettek összegyűjtve, szóval ezzel nem lehet vitatkozni.

2020. aug. 10. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 A kérdező kommentje:

14: dehogynem lehet. Széthajtom a motort, az máris a gyártó hibája? nemnem!

Ha tiltásig kihuzatom és vissza váltok egyet oszt leblokkol a motort, mert kb 30 ezret pörgött? ÉN hibám. nem a gyártóé. nem a bmw-t védem. Az összes autógyártónál a statisztikáknál a meghibásodások 70 %-át személyi hiba okozta.

Beképzelt nagyzolós. áááh. értem. És ezt most azért kapja szegény apám, mert vett egy bömbit? Szegééény.

megjegyzem nem pontoztalak le :( Nem sportszerű, ha "így játszom". Vitatkozunk, nem verekszünk.


Miért lennék nagyképű? mondd már meg kérlek.

2020. aug. 10. 22:57
 16/27 anonim ***** válasza:
53%

Azért alakultak ki Magyarországon ezek a sztereotípiák, mert az autót használók/vezető bőségesen kitettek érte. Ugyanezért lett dinnyésmerci meg cigánymerdzsó is, meg sorolhatnánk..


Más országokban a BMW ugyanolyan közlekedési eszköz, mint bármi más.


A Warranty Wise-ra hivatkozni khm, na lássuk csak.


A WW egy biztosító, ahol kiegészítő biztosítást tudsz kötni az autód műszaki meghibásodására. Nyilván ez akkor célszerű, ha már a gyári gari lejárt. Megkötöd, kicsengeted az éves díjat és innentől fogva van egy olyan biztosításod, ami garanciaként működik. Az autód elromlik, te hívod a warranty wise-t, beviszik márkaszervizbe, megcsinálják és mindenki happy. ( Svájcban ugyanilyet üzemel, Quality 1 néven)


A biztosítónak a saját ügyfeleiből van egy adatbázisa és az ebből kinyert adatokat publikálja. Itt az az én kérdésem, hogy lehet-e ennek a biztosítónak az adatai alapján extrapolálni a teljes brit autóflottára? Sokan egyből rávágják, hogy lehet! Hát, pedig nem lehet.


Most kalkuláltam egy fiatal F10-es BMWre, az éves biztosítási díj közel 900 font. Aztán kalkuláltam egy E60-ra, de aztán itt jött egy kis ugyanis ahogy a Quality1-nél itt is vannak korlátok. Max 11 év, max 117 000 mérföld.. szóval egy utolsó gyártású E60 530d-re az éves biztosítás 622 font. Egy olyan autóra, aminek a piaci értéke 3500 font. Szerintetek erre megkötik? Meg a többi pár ezer fontos lomra? Nyilván nem :D


A svájci Quality1-nél egy fiatal F10 530d-re évi majd 1300 frank a biztosítás vagy inkább kiterjesztett garancia. Az évi 400 000 forint ami 5 év alatt 2 millió. Szerintetek megköti mindenki?


A Warranty Wise statisztikái hitelesek és jók, de csak a brit autóflotta egy részéről nyújt információt, egy részhalmazáról amiről nem lehet extrapolálni az egészre, mert teljesen rossz végeredményt fogunk kapni.


Azt sem árt megnézni akár a quality1 akár a warranty wise ajánlatában, hogy mire érvényes a kiterjesztett garancia. Egyik svájci ismerősöm F10-e pl azért volt ilyen garis szervízben, mert a nyest szétrágta a lambdaszonda kábelét és a biztosítás erre is kiterjed. A statisztikában ez is csak egy hibabejegyzés..


Ezt nem árt figyelembe venni, mielőtt kijelentjük, hogy ezzel nem lehet vitatkozni. Meg nem árt utánaolvasni néhány dolgoknak, mielőtt tényként bemásolunk bizonyos statisztikákat. Tudjátok, magyarországon az átlagkereset is lassan 400 000Ft :)


( persze ettől még valszeg nem lesz problémamentesebb egy 2 éves BMW , mint egy 2 éves Lexus )

2020. aug. 11. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 anonim ***** válasza:
40%
A BMW sz@r, ez tény
2020. aug. 11. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 anonim ***** válasza:
50%

A megbízhatósági teszteken a BMW évek óta nincs a top10-ben. Se a Mercedes, se az Audi. Egyedüli német márkaként a Porsche szokott ott lenni. A Top10-et pedig uralják a távol keleti (főleg japán) márkák.


Személyes tapasztalatom, bár . Autópályán toltam a 35 éves japán "tragacsommal", egy kb. 1 éves (R-es rendszám) X3 210 körül letolt, majd még gyorsított rá. Az enyém ennél többet nem tud menni. 2-3 perc múlva hatalmas fehér füstöt látok valahol elől, és a BMW ott állt az út szélén. Persze itt most valóban az volt, hogy eszetlenül tolta a gazdája, a 3literes dízel pedig ezt nem bírta és megfeküdt, szóval ez tényleg extrém eset. De a 35 éves japán "fosnak" semmi baja sem volt.

2020. aug. 11. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:
#17 Köszönjük a bőséges választ XD
2020. aug. 11. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 anonim ***** válasza:
35%
17-es csak irigy ez tény.....
2020. aug. 11. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!