Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sokan azért szidják azokat...

Sokan azért szidják azokat akik használt prémiumot vesznek mert nekik nincs rá pénzük?

Figyelt kérdés
Nem értem miért baj ha valaki új dacia helyett megveszi a 8-10 éves audit bmwt mercedest esetleg lexust vagy bármilyen más feljebb pozícionált autót.Kényelmes bőrülések,rengetek extra,hangszigetelt karosszéria,hővédő üvegek,erős de takarékos motorok,biztos úttartás minden körülmények között,extrém erős masszív karosszéria ami véd ütközésnél meg persze magasabb fenttartási költségek,de ezt szerintem tudja az aki ilyen autót vesz.Lehet hogy 400-500 ezer forint egy szett gumi és néha a szervíz is belekerülhet ugyanennyibe vagy még többe de annyival többet ad hogy szerintem megéri.
2020. okt. 15. 10:17
1 2 3 4 5
 31/41 A kérdező kommentje:
*nem A tervezett kopóalkatrész költsége
2020. okt. 16. 12:28
 32/41 Wadmalac ***** válasza:

Ez a fogyasztás is érdekes dolog. Az én nagyvasam 3.0 V6 volt, benzines és ugyan helyben mászkálva ette a 11-12 literét, de amíg Pestre jártam dolgozni, 50 km oda és 50 vissza naponta, a hungária körúti reggeli és délutáni dugó telibe kapásával is csak 9 literes átlagfogyasztásom volt, egy 140 km-es balatoni túra (pálya nélkül, részben 8-as gyorsforgalmin, részben falukon át) 7,6 literes átlagfogyasztást adott ki.

Oké, hogy a kocsinak 0,3-as a légellenállási értéke, anno kábé csak a Calibra 0,26-ja volt jobb.

2020. okt. 16. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/41 anonim ***** válasza:
Wadmalac. Téged régóta ismerlek felhasználóként ezen az oldalon, el sem hiszem, hogy megkérdőjelezed egy D4es Audi A8asnak a biztonságát, csak azért, mert nem volt kamu NCAP tesztje. Ami legjobb technika volt 2010ben, az mind benne van abban az autóban, és 2010ben azért már nem annyira voltunk lemaradva.
2020. okt. 16. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/41 Wadmalac ***** válasza:

"el sem hiszem, hogy megkérdőjelezed egy D4es Audi A8asnak a biztonságát, csak azért, mert nem volt kamu NCAP tesztje."


Nem csak azért. És nem D4-ét. A D3-ét. A D2 viszonylag xar (akkoriban viszont jó) eredménye alapján.

És nem megkérdőjelezem a biztonságát.

Hanem azt mondom, hogy egy mai Swift törésre lehet olyan jó, mint egy tizenéves D3.

Ha te ezt a tizenéves A8 biztonság úgy általánosságban megkérdőjelezésének érzed, akkor nem velem van a baj.


Minden avul. Az is, ami anno istenkirály volt.

2020. okt. 16. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/41 A kérdező kommentje:

Wadmalac lehet arra gondol hogy 15-20 évesen az autó karosszériája már gyengül valamennyit ami nyilván a használattól is függ.A technikai részre annyit mondok hogy '78-ban már abs volt az s osztályos mercikben.A suzukinál meg 20-on x évvel később lett a felszereltség része.Az a8 nyilván az autógyártás egyik csúcsa a suzuki meg a legolcsóbb autók egyike.Arról nem beszélve hogy ahol a suzukival elrepülsz ott az a8 a legnagyobb nyugodtsággal elfordul.A balesetek nagyrészét elkerülnéd a menetstabilizáló elektronikák,a széles felületen tapadó összkerékhajtás miatt egy audival.A suzukik nagyon érzékenyek az oldalszélre nagyobb tempónál és ez az amit egy zárt helységben 64-el belevezetve a falba nem tudnak mérni.


Ezen kívül én elismerem hogy megbízható autók a suzukik,de soha nem volt biztonságos egyik sem.

2020. okt. 16. 13:54
 36/41 Wadmalac ***** válasza:

"Wadmalac lehet arra gondol hogy 15-20 évesen az autó karosszériája már gyengül valamennyit ami nyilván a használattól is függ."

Ez is benne van a pakliban.


"'78-ban már abs volt az s osztályos mercikben.A suzukinál meg 20-on x évvel később lett a felszereltség része"

Ez most nem releváns, olyan pluszokról beszélünk, ami a mai autókban alap, tizenöt éve meg a csúcskategóriában is ha volt is, nem olyan, mint ma.


"Az a8 nyilván az autógyártás egyik csúcsa a suzuki meg a legolcsóbb autók egyike."

De 15 év életkor-különbség a beépített elektronikákban is nagyon sokat jelent, újkori képességekre és öregedésre nézve is.


"Arról nem beszélve hogy ahol a suzukival elrepülsz ott az a8 a legnagyobb nyugodtsággal elfordul."

Ha egykorúak.

Ha nem, már nem biztos.

Tengelytáv, nyomtáv, tömeg is számít, persze, de itt is óriási a fejlődés 15-20 év alatt, a kisautókban is.


"A balesetek nagyrészét elkerülnéd a menetstabilizáló elektronikák,a széles felületen tapadó összkerékhajtás miatt egy audival."

A maival.

De a 15-20 éves közel sincs ott, mint a mai átlag.


"A suzukik nagyon érzékenyek az oldalszélre"

"soha nem volt biztonságos egyik sem."

Ismétlem, ne a húsz éves Sukiról beszéljünk. Senki nem azt vetette össze a kortárs csúcsmodellekkel.


Ma egy új Swiftben alap jónéhány aktív drive aid funkció, a húsz évesben még hátsó stabrúd sem volt minden típusban.


Egy mai Euro NCAP teszten, ahol a Swift éppen az aktív biztonsági rendszerek felszereltség szerinti megléte vagy nemléte miatt kapott 3 illetve 4 csillagot, egy 15 éves A8 kettőt sem kapna.

2020. okt. 16. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/41 A kérdező kommentje:
Most ha őszintén a szívedre teszed a kezed,akkor te inkább egy új suzukiban vagy egy 10 éves a8-ban ütköznél?
2020. okt. 16. 15:29
 38/41 anonim ***** válasza:
66%

A8 az autógyártás csúcsa :))))

Ezen jót röhögtem.

Ha mindenáron maximális ütközésbiztonságot akarsz, akkor Volvo-t veszel. Ott nem csillagra fejlesztettek már 40 éve sem.

Az Audi max annyiban "csúcs" hogy telerakja parasztvakító extrákkal az autót. Mivel ezeknek használati értéke nem nagyon van, 10 éves korára annyit is ér majd mint egy vele egykorú (újonnan negyedébe kerülő) Toyota.

2020. okt. 16. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/41 anonim ***** válasza:

#38: Ha űtközésbiztonságot akarsz, nem autót veszel, hanem egy KönigTigert 1944-ből :D


Amúgy igazad van, a sok proliámító 3 betűs elektronika. manapság ott tart az emberiség hogy ha bele kéne ülniük egy 30 éves kocsiba amiben abs sem volt, leesnek az útról 5 percen belül. :)

2020. okt. 16. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/41 anonim ***** válasza:
0%

39

Vagy nem.

2020. okt. 16. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!