Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen szenzor/jeladó/hőkapcso...

Prodave74 kérdése:

Milyen szenzor/jeladó/hőkapcsoló mehetett tönkre?

Figyelt kérdés

Most ne helyezzük előtérbe a márkát (Renault). A probléma leírás a következő:


2 °C alatt a motor nem képes elindulni. Tekerni teker az önindító, de ezután mikor a gyertyát kiszerelem teljesen szárazak. Valamiért 2 fok alatt letiltja a benzin ellátást. Ahogy hajszárítóval kicsit bemelegítem a motort szinte "pöccre" elindul.


A "vigyed szerelőhöz" és a "minek akarod tudni ha úgysem értesz hozzá" szkeptikusok elkerülése végett egy kis regény:


3 autószerelőnél jártunk. Ebből 1 szakszervíz. Mindenhol vakarták a fejüket. 3 autóvillamoságis vállatvont mondván tippje sincs mi lehet a baj és honnan induljunk. Következő héten megy autóműszerészhez a kocsi, de az esetleírás alapján azt mondta jó 1-2 hetes buli lesz ha megtalálja egyáltalán mi lehet a baj.

Valamint hogy a tippeket kiszürjük ezek az alkatrészek lettek cserélve:

- 4 gyujtótekercs

- üzemanyagszűrő

- AC pumpa

- Relék

- Biztosítékok

- Gyertyák

- Immobiliser emulátorral ki lett ütve

- Légtömegmérő

- Beszívott levegő hömérséklet jeladó

- Vízhőmérséklet jeladó

- Injektorok tisztitva (szerelő által)

- Akkumulátor kb 3 hónapos

- Fojtószelepház takarítva, beállítva

- Lambda szonda

- Alapjárati motor


Azt hiszem ennyi. De lehet kihagytam valamit. :)


Az egész az alacsony fordulatszámmal indult és ennyi.

Esetleg ötletek? Valaki járt már hasonlóan bármilyen márkánál?



jan. 11. 22:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Ideiglenesen cserélnék benne típus azonos ECU-t.

Hol melegíted hajszárítóval a motort?

jan. 11. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Esetleg a felső holtponti jeladó, vagy annak kábelezése?
jan. 11. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
A felső holtponti jeladónál és a vízhőmérséklet jeladónál melegítem. De mind a kettő cserélve lett. A mai nap -1 fok volt reggel. 3 perc melegítés után azonnal indult az autó.
jan. 11. 23:18
 4/11 anonim ***** válasza:
A vízhőmérséklet jeladót húzd le, tegyél rá egy másikat, és tedd messze attól a ponttól ahol melegíted. Ha beindul, akkor nem azzal lesz gond.
jan. 11. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

#4-es vagyok


Attól, hogy új van bent, nem azt jelenti, hogy jó :)

jan. 11. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Rendben. Holnap ujra kísérletezem. :) köszi a tanácsot.
jan. 12. 00:14
 7/11 crudy ***** válasza:

A felsorolt szerelok hitelet vesztettek, mert ha nem koklerek lennenek nem kellett volna ezt a sok alkatreszt kicserelni.


Es elso korben mernek. Ac pumpa kap e aramot es mennyit, ha jo. Hibakodot mindenkepp olvasnek. Fotengely jeladot is neznem de arra kell lennie hibakodnak.


Egyebkent pont ezzel szivtam en is. Tegnal par ora fejvakaras utan meg lett. Nem kapott eleg aramot az ac csak ha eleg meleg volt. A relet jok voltak, mivel jok voltak nem kellett kicserelni! biztositek jo volt, kapcsolasi rajz nezegetese utan kiderult, hogy kozos relen van az injektor es az ac pumpa, rele megnez, jo de valahol annak is van biztije, negkerestem, nen volt kiegve. Kiszedtem teljesen jo, kiveve h picit el volt oxidalodva. Megkapargattam es azota jo az auto. Nem csereltem feleslegesen semmit, nem dobaltam ki alkatreszeket csak probaltam megerteni a dolgot. Ezt javaslom neked is es az autoszereloidnek is mielott bevasarolnak neked egy uj autot. Tehat hibakod, ha nincs akkor mericskeles, ha nem tudjuk hol akkor gondolkodas.

jan. 12. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Ahol melegitetted azon a részen keresgélj akkor ott van valahol a hiba.

Vagy jobban határold be ezt a melegitést, csak bizonyos pontot vagy alkatrészt melegítsd és hátha kitudod szűrni.

jan. 12. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
A 7. Válaszadónak köszönöm a segítséget. Az a baj hogy az ECU regi benne és még a drága jó tulajt idegesitette a check engine ugyhogy kiütötte. Olyan jól sikerült ez neki hogy az autó nem tud hibakodot dobni. Ezért is nehéz eltalálni a hibát.
jan. 12. 13:23
 10/11 crudy ***** válasza:
Aha, az remek. Hat ilyen problem lehet ecu baj is plane ha mar basztattak szegenyt de igy hibatarolo kiolvasasa nelkul hatalmas szivas.
jan. 13. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!