Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dacia Spring vélemények?...

Dacia Spring vélemények? Szerintem ez az autó jelenelg ár-érték bajnok!

Figyelt kérdés

Ez az autó pont olyan, mint amire az emberek kb 3/4 részének szüksége van.

Van egy kicsi 45 lóerős, de nyomatékos villanymotorja, aminek következménye hogy borzasztó keveset eszik, benzin fogyaszásra átszámítva 100 kilóméteren 0,7 decit !! Ez az autó ténylegesen tudja hozni az "előírt" hatótávot. Szerintem jól néz ki. Könnyű vezetni, parkolni vele. Iszonyú gyors a car play ami benne van.

Városban teljesen jól el lehet vele lenni, 0-70ig kifejezetten jól megy.


Szeritnem 4,5 millió körül best buy.



2021. máj. 25. 06:48
1 2 3 4 5 6
 1/54 anonim ***** válasza:
96%
Már ideje volt egy valóban olcsó, használható elektromos autónak.
2021. máj. 25. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/54 anonim ***** válasza:
61%
Maradok a 6-7 millio koruli Zoenal mint Best-Buy
2021. máj. 25. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/54 anonim ***** válasza:
100%

Jó kis autó.

AKi nem jár hosszú utakra annak tökéletes.

Főleg meg ha megkapja a kedvezmény rá.

Én voltam tesztvezetésen és nagyon bejött a vezethetősége.

Bár én nekem ez nagyon kis autó , az egyterűekhez vagyok szokva.

De akinek jó ez a méret annak a legjobb választás ez.

Nem gondolná az ember hogy ez a LE mennyire rugalmas tud lenni, városba szerintem ott hagyja bármilyen erősebbet.

DE én azt gondolom hogy fog ez még sokall olcsóbb is lenni ha egyre több lesz belőlük.

2021. máj. 25. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/54 anonim ***** válasza:
100%

Más tesztek szerint a valós fogyasztása átszámolva 1,2 liter (persze az sem sok). Valójában városi autózásra tökéletes.

A 4,5 milliós ár támogatással együtt jön ki, nem mindenkinek fog jutni a támogatásból.

2021. máj. 25. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/54 anonim ***** válasza:
91%
Ez a 4,5 millió az állami támogatással jött ki? Alapár 6,5 millió + 470k extra, ami nélkül nem is szabadna venni. De az meg már benne van a magasabb felszereltségben, 6,9 millióért.
2021. máj. 25. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/54 anonim ***** válasza:
100%

De még mindig ez a legolcsóbb elektro autó és aki városban használja vagy rövid távokra annak kibír egyhetet is az akkuja.

2. Nem tudom miről beszélsz mert az alap ára 11 milla a ZOE-nak.

Támogatással is több mint 7 milla.


[link]

2021. máj. 25. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/54 anonim ***** válasza:
55%

Szeretném már az elején leszögezni, hogy nem vagyok villanyautó utáló. Nem fétisem a V8, és smoke and charm hülyegyerek sem vagyok. Sőt, még alapvetően a Dacia-val sincs bajom mint márka.


De! Így 2021-ben van szerintem azért a szalon autóknak egy minimuma, amit illene megütni. Ez a menetteljesítmény borzalmas. Persze értem én, hogy városi autó alapvetően. De most tényleg van aki megveszi, és szó szerint 100%-ban városban használja? 19 sec alatt éri el a 100-at. Jó ideje nem is láttam ilyet új autók esetében leírva sehol.


Tegyük fel, hogy mégis tisztán városban mész vele. Ahhoz minek egy új autó? Erre valók 1,5 millióért a kis ccm-es benzinesek. Nem ? Nem tudom 6,5-ért miért vennék egy fapados bódét csak azért ,hogy városban használjan.


Több helyen is írták érvnek, hogy alig fogyaszt. Hát még kész szerencse, hogy a 45 lóerős fűnyíró motor alig fogyaszt. Ez nem érv. Ez abból következik, hogy egy borzalmasan gyenge motor. Ezért nem fogyaszt.


Nekem tök cringe volt az egész autó a bemutató videókban ahogy azokon a virsli gumikon imbolygott, a lötyögő dísztárcsákkal.

Az meg egészen megmosolyogtató, hogy 2021-ben nem állítható a kormány sem.



Én abszolút semmi észérvet nem látok az autó mellett. Annak lehet jó választás aki beéri azzal, hogy neki a fapados alsó polcos autó jut aminél egy 2005 körüli Ghia is felszereltebb, de legalább elmondhatja, hogy neki új autója van.

2021. máj. 25. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/54 Beviz Elek ***** válasza:
71%
Nekem nagyon tetszik hogy megvalósították, elgondolkodtató hogy egy néhány éves használt Ioniq vagy egy új Spring a jobb, esetleg pár év múlva egy használt Spring fillérekért? A kulcsos gyújtáskapcsoló elég tré, de ha időzítve/távolról be lehet kapcsolni a fűtését akkor szaladnék a pénzemmel egyért, már ha terveznének jobbkormányost…
2021. máj. 25. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/54 anonim ***** válasza:
97%

#7: Értem is mit akarsz mondani, meg nem is. Úgyhogy egyet is értek, meg nem is.


Mindezt úgy mondom, hogy én viszont nem kimondottan szeretem az elektromos autózást. Nem hoz lázba a Tesla, a Taycan meg a többi szar.


Abban egyetértek, hogy hülyén néz ki ilyen biciklikerekeken. Meg tényleg elég fapados. De ár érték arányban szerintem kiváló. 6 és fél millióért van egy elektromos autód, amire kb 0 forintot kell költened évekig. (Jó, oké, tölteni kell).


És de, van az a felhasználás, amire elég a 45 lóerő. Nézz szét a városban. Hányan járnak 1000-es 25 éves Swifttel? Aztán az is 53 LE... Hidd el, valakinek elég. Anyámnak is elég lenne. Napi 2km-t megy munkahelyére, meg vissza, meg néha bevásárol. Lassan 10 éves a kocsija, de nincs benne szerintem 40 ezer km. Ilyen felhasználásra pl tökéletes lenne. Vagy a nyugdíjasoknak. Akik amúgy sem lóerőre vesznek kocsit. Akik a 250 lóerős kocsit is úgy vezetik, mint az 50 lóerőset.


Ami igazán vicces, az az hogy ez a Dacia 6,5 millióért majdnem különbül néz ki belül, mint a 40-50-60 milliós Teslák. Na ez az ami nevetséges :D. Attól, hogy benne van egy 50 dolláros Aliexpresses Tablet a Teslákban... Ha ugyan ilyen beltere lenne a Dacianak, ugyan ekkora kijelzővel, akkor sem lenne radikálisan drágább.


Úgyhogy a villanyautók (köztük a Tesláé is) árazása egészen eddig az autóig arcpirítóan magas volt. Nevetséges kategória. Egyedül a Porsche Taycanra tudom azt mondani, hogy megértem miért annyi.


És nyilván 6,5 millióért találni egész jó pár éves benzines alternatívát. De elektromos autóban jelenleg a Spring legolcsóbb, ha jól tudom.

2021. máj. 25. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/54 anonim ***** válasza:
56%

9/9

Az a baj, hogy szerintem ez a hányan járnak 1000-es swifttel érv egy nagyon téves érvelés.


Aki 25 éves 1000-es swifttel jár, az valószínűleg 200.000-ből akarja az autózást letudni. Nem 6 millióból. Mondjuk azért ma már bőven 2000 körüli 1.3-as swift teszi ki a régi swiftek nagyobb részét. Ami meg egy kifejezetten dinamikus autó azzal a motorral a pehely súly mellett.

Épp ez (is) lenne a mondanivalóm lényege. Akinek elég a fapados, olcsó, lomha autózás az pont azt veszi, amivel te is érvelsz.


Épp ezért nem értem annyira, hogy mi a piaca ezeknek az autóknak.


De nem is kéne ennyire végletekben gondolkozni. Nem csak 25 éves 53 lovas swift, meg új dacia van.

Vannak 15 éves 1.4 benzinesek, vagy akár 1.6osok ami nem eszik többet cserébe megy ha kell. Vannak "újabb" városi futkozósok 1,5-2 milla körül.


Nem látom át azt, hogy akinek elég a fapados, kopogós, 45 lóerős autó az miért venne 6,5ért.

2021. máj. 25. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!