Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az elektromos autóknak vége?

Az elektromos autóknak vége?

Figyelt kérdés
2-szer annyiba kerül mint egy sima autó. Már nem ingyenes az áram, sőt ha kiszámolja valaki drágábbra jöhet ki mint benzinnel, ha valaki nem otthon tölti hanem egy töltőállomáson. Az ingyenes parkolásuk is meg fog szűnni, töltőállomás sincs túl sűrűn az országban. Ha lemerülsz akkor meg véged, hívhatsz vontatót.
2021. máj. 27. 18:47
1 2 3
 11/27 Beviz Elek ***** válasza:
56%

Nincs vége. Nem tudnak annyit gyártani amennyit megvennének, az emberek nagyobb sebességgel barátkoznak meg az elektromos autók gondolatával mint amilyen sebességgel a gyártókapacitás nő. Engem nem érdekel hogy mennyivel drágább egy benzinesnél, nem érdekel hogy bármikor megtérül-e, annyival jobb elektromost vezetni hogy én azt akarok venni és kész. Nem érdekel hogy mennyire éri meg, amint lesz annyi hogy ne fájjon az ára, úgy mindkét autót lecserélem.


És sokan vannak még így vele, a számuk pedig folyamatosan nő.

2021. máj. 27. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 anonim ***** válasza:
46%
kíváncsi vagyok, milyen mintavétel alapján sikerült ezekre a következtetésekre jutni...igazából pont az a helyzet, hogy még a járvány/válság ellenére is rekord mennyiségű új elektromos autót adtak el itthon...az emberek nagy része amúgy sem az ingyen parkolás miatt veszi...nem azon a párszáz forinton múlik. és még mindig bőven van ingyenes töltési lehetőség, de ahol nem, ott sem drágább, sőt az igazi téli 3-4 héten kívül még mindig olcsóbb, mint benzint tankolni...otthon töltve meg főleg...és van bőven elegendő töltő is, legalábbis nem látni országszerte tömegével lemerülő autóst, akiknek nem jut töltő...szóval kb. összehordtál egy rakás f_szságot, erre kár volt energiát pazarolnod.
2021. máj. 27. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/27 anonim ***** válasza:
37%

Jelenleg a villanyautózás úgy 15-20 milliónál kezdődik.

Használtan


Számomra ezek a Zoék, Springek nem autók

2021. máj. 28. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 anonim ***** válasza:
83%
Attól még, hogy számodra nem azok, másnak még lehetnek.
2021. máj. 28. 05:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 anonim ***** válasza:
12%

14/14


Városi futkozós kell boltba járni? Ahhoz nem kell 7-8 millióért venni (támogatással) egy egyébként teljesen fapados mopedautót.


Ha olyan zöld vagy akkor mehet boltba gyalog, biciklivel, vagy tömegközlekedéssel.


Egy Spring kérdés alatt írta valaki, hogy év 1-2 ezer km-re kéne neki. Tehát neki nem kell autó.


Aki racionálisan gondolkozik az még jó ideig nem fog az alsó polcokról venni villanyautót, mert új autóból ugyanaz az autó benzines motorral olcsóbb, és egyébként felszereltebb is.

Használt piac meg kb hülyére veri a villanykínálatot. 3 milla körül kb űrhajót kapsz egy Dacia Springhez képest.


Marad akkor továbbra is a kérdés. Miért jó? Minek kell?

Ha olyan nagy zöld fanatikus lennék biztosan nem vennék villanyautót boltba járni, mert felesleges. Busz, bicikli, lábak.


Ez az egész 15 milla alatti villanyautózás kb azoknak való akiknek kis túlzással kb nincsi is szüksége autóra. De ki kell hozni mert olyan kva zöld vagyok hogy inkább növelem egyel a legyártott új autó számát ahelyett, hogy választanék egy sokkal környezetkímélőbb alternatívát.

Erre azok kapnak akik olyan hülyék az autókhoz mint a seggem, aztán azt hiszik, hogy attól hogy új jó. Évente 1x karácsonykor találkoznak a rokonnal, lehet méregetni a pöcst hogy neki új szalon mopedje van 44 lóval, nem állítható kormánnyal. De legalább 6,5 volt.



Aztán van a másik réteg, a jóval nagyobb réteg. Akinek az éves futásteljesítmény nem egyel több számjegyből áll. Aki nem városban menne napi 4 km-t. Sőt lehet ingázna is. Vagy akár pályázna. Ahol én élek, ott a fél megye Ausztriába jár ki melózni. Meg kellene érteni, hogy rengeteg embernél szóba sem jöhetnek ezek a villany mopedek. Pont azt a réteget nem tudják kiszolgálni, akiknek valóban autóra van szüksége, nem pedig arra hogy menjen a Zoéval napi 3,5 km-t azt is dugóban.

Rengeteg embernek nagyobb az utazósebessége mint egy Spring végsebessége. Aki napi több száz km-t megy az nem egy kopogó fapados virsli gumis fosban akar görnyedni.


Amíg 2 millából egy olcsó villanyhoz képest egy bivalyerős, űrhajó felszereltségű autót kapsz amit lehet is autózásra használni, további fél millából mindent megcsinálsz rajta addig nem tudom mi a létjogosultsága ezeknek a városi moped 40 lovas kacatoknak.


Akiknek valóban autó kell, azoknak jelenleg nem elégíti ki az igényeit.

2021. máj. 28. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/27 anonim ***** válasza:
65%
Egyre több az elektromos autó, nem győzzük gyártani hozzá az alkatrészeket. Az elkövetkező legalább egy évtizedre ez a jövő biztosan, hogy utána lesz-e más technológia (üzemanyag cella pl.) az már jó kérdés
2021. máj. 28. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 anonim ***** válasza:
71%
Vége. Hónapokat kell várni az új elektromosokra, nem lehet rendelni sok modellt, mert nem győzik gyártani. De vége, igen.
2021. máj. 28. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 anonim ***** válasza:
35%

17/17 anonim

Igen, Dacia Spring akkora vétel hogy flották/cégek, auto kölcsönzők tucatszám vették. Mert fillérekből van meg nekik és kész.

2021. máj. 28. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:
50%

18as

Mindegy ki veszi, a klasszikus belső égésű autókat is cegek, lízingcégek veszik.

2021. máj. 28. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 anonim ***** válasza:
100%
nem értem, minek ragadtunk le a dacia spring-nél...a többi elektromos autónál is ugyanilyen várólisták vannak...veszik az emberek, mint a cukrot ebben a kis csóró országban, ahol mindenki sír, hogy nincs pénze.
2021. máj. 28. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!