Mitől üthet a vadi új féktárcsa?
TRW-vel én is így jártam. 1000 kilométeren belül megvetemedett.
ATE, Brembo, Bosh és Textar jókat gyárt. Nekem most ez utóbbi van benne 2 éve, eddig jó.
"Mondtak olyat is használjam, és majd magától helyreáll"
felejtsd el, szétcseszi csak a többi alkatrészt is
Kérdező! Nézd meg, hogy kik és milyen körülmények közt gyártják a fékdobokat, tárcsákat. Kitudja milyen anyagösszetétel, mikor mindenféle hulladékot olvasztanak össze, meg utána végül milyen dobozba kerül, mert hallottam én már Bremboról is, hogy meghullámosodott. Esztergályosként meg a fejemet fogom, mikor azt látom, hogy közvetlenül tokmányban szabályozzák fel a dobokat, tárcsákat. Eleve a tokmány is kopik ezért némileg üt, és az úgy sosem lesz tökéletes, hiába szórakoznak egyesek a videóikban mérőórával. Van erre jó módszer, és még órázni sem kell, mégis tökéletes lesz.
néztem új szettet:
Elölre: ATE tárcsák, ATE betétek, ATE kopásjelzőkkel
Hátra: Bilstein tárcsák, Bilstein betétekkel, Bilstein kopásjelzőkkel.
Csak ugye k*rvára bosszantó, hogy az új szettet dobhatom a kukába...
Ha nincs agyonkopva, akkor lehet egy szabályzással még megmenthető.
De lehet nem is a tárcsa a bibi, hanem a féknyergekre férne rá egy generál. Nekem pl 3 fajta betéttel is csikorgott. Felújítottam, azóta csenben van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!