Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A kigyulladó BMW-k ugyanolyan...

A kigyulladó BMW-k ugyanolyan sztereotípia lett mint az index?

Figyelt kérdés

Pár éve ugye volt a BMW-nél a kigyulladásos visszahívás, akkor világszerte 1,6 millió autót hívtak vissza. Ismerősi körben nekem is volt olyan akinek kiégett, de az szart az egészre vissza sem vitte a márkaszervizbe, még ma is visszahívást dob ki az alvázszámára. Viszont több másnak aki visszavitte semmi baja nincs.


Viszont nemrégiben voltak cikkek, hogy más autótípusoknál sem ritka az ilyen, például:

161 kigyulladt Hyundai/Kia után 3 millió autót hívtak vissza, olyanra is volt példa hogy elvileg javított példányok égtek ki. Végül összesen 8,4 millió autóra terjesztették ki a visszahívást.


Ezek alapján kijelenthető, hogy a kigyulladó BMW-k is már-már sztereotípia, pontosabban hogy minden modern autónál előfordulhat?



2022. dec. 4. 08:05
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
87%

Már többször kifejtettem ezen az oldalon (is), hogy a BMW-knél miért volt a kigyulladás. EGR-hűtő, koksz, lerakódás és a többi, aki szeretné részletesebben látni nézze vissza.

De! Ha egy BMW-ben a szívósorban a koksz le tud rakódni, ugyanúgy le tud rakódni egy Kiában, egy Fordban vagy egy Suzukiban is. És a fizikát nem lehet becsapni, ahol éghető anyag van, ahol magas hőmérséklet van, és ahol friss levegő van a turbónak hála ott a szerencsén múlik hogy mikor gyullad be. A BMW-nél a kilyukadt szívósor pont az üzemanyagcsövet égette el, az meg az egész autót. Más modellnél nem tudom mi van a szívósornál ami éghető, de ha elér valami éghető anyagot a kocsi ugyanúgy porig fog égni.

És ezek az esetek szerintem csak a kezdet, majd ha elérnek a 15-20 éves korba az Euro5/6-os dízelek sorban fognak égni a nem karbantartott példányok márkától függetlenül.

2022. dec. 4. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
78%
Azok a bmw-k égnek ki amiknek hanyag a tulaja. A tulajnak tudnia kéne az autója gyenge pontjait, és ennek tudatában szervízeltetni. De mindegyik szarik bele, tankolja, a kötelezőre elviszi és kész. Azt majd néz hogy ugyan miért égett porrá az autó.
2022. dec. 4. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
63%

Nem, inkább olyan, mint a dízelbotrány. A VW-nel kezdődött, végigment a német autóiparon, mégis mindenki a VW-nel azonosítja.

Az index inkább a sofőrökre vonatkozik

2022. dec. 4. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
59%
Tegyük hozzá, hogy arányaiban a kigyulladó autók eladott példányszámban vetítve legnagyobb arányát a Ferrari és a Lamborghini tartja, csak ugye hát MO-ról beszélünk, itt nagyon máshogy mennek az autós dolgok, mármint, hogy mit kapnak fel az emberek és mit nem, azt meg csak mellékesen jegyzem meg, hogy rengeteg Ford is gyulladt ki szintén tervezési hiba miatt, csak ezek megint nem kaptak akkor hírverést, pláne nálunk, mert hát ugye van nálunk egy réteg aki habzó szájjal ugrik a BMW szóra, ahogy a forgalomban is, ha egy Opeles 120-al száguld át a zebrán, majd elcsapva az átkelő nénit, az jóformán az ingerküszöb alatt marad, ha egy BMW kereke fél centit átért a záróvonalon már tölti fel a videót róla azonnal, hogy együtt versenyt szörnyülködjenek a kommentelők a videó alatt.
2022. dec. 4. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
0%

Azért hülyeséget ne írjatok.

Több olyan cikket olvastam ami leírta hogy olyan is kigyulladt aki igazoltan hordta minden szervizre.

Ezek nem holmi C autók voltak hanem 4-5 évesek, ezt több autós hírlap leírta.

És milyen érdekes itt mindenki tudja mi a baja , csak a nagy szervizek nem tudják sose.

Nem csak nálunk hanem az egész világon nagyon sok kigyulladt és totál leégett .

2022. dec. 4. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
63%
#3 Nem csak a német autóipart érintette, mindneki ezt csinálta akkoriban az eszeveszett idióta teljesíthetetlen normák miatt.
2022. dec. 4. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
69%
#5 A hivatalos márkaszervizek nagy rakat kakik. Ott elő van írva hogy mit hogyan kell csinálni azon kívül semmit sem csinálnak vele. Első kommentben leírtam hogy mi a bajuk, otthon is orvosolható csak a márkaszerviz tojik bele. És nem egy ilyen motort szervizeltem már mivel ez a szakmám, szóval elhiheted hogy értek hozzá.
2022. dec. 4. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
40%

[link]

Már az első bekezdés:

" A világszerte összesen 1,6 millió potenciálisan érintett autó percek alatt semmisülhet meg, a gyártó mégsem cseréli ki automatikusan az összes kockázatos alkatrészt. "

2022. dec. 4. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
#8 Tudom, ezt említettem. A Kia illetve Hyundai modellekben viszont több mint kétszer ennyi kocsi van visszahívva hasonló tűzesetek miatt.
2022. dec. 4. 12:48
 10/15 anonim ***** válasza:
0%

#7 10000 forintos unixos bárdis olajok átöntve bmw palackba és felszámolják 50000ért😂 plusz még amiről nem tudunk…

Arról nem beszélve hogy ezek a szalonban dolgozó hivatalos márkaszervízes bohócok kb ilyen segédmunkás kategória.

2022. dec. 4. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!