Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Leáldozott a robbanómotoros...

Leáldozott a robbanómotoros autóknak?

Figyelt kérdés
Az EU megszavazta a gyártás betiltását. Nem tudom sírjak-e vagy nevessek. Egy korszak ér véget, ha tényleg mindenki elektromosat fog már csak gyártani. Nem tudom mit gondoljak, tényleg zöldnek tekinthetők-e az elektromos autók. Szerintem nem, mert a gyárakhoz kerül a többletszennyezés. Nem tudom mit gondoljak, ebben a gazdasági helyzetben ki fogja tudni megengedni magának az alaphangon 40 millióba kerülő elektromos autókat. Csak összehasonlításként, egy olcsó robbanómotoros már 6 millióért megkapható, de az átlag valahol 10 millió Ft. környékén van. Fogalmam sincs átgondolt döntés volt-e ez az EU részéről.

2023. febr. 15. 00:50
1 2 3 4 5 6
 31/55 anonim ***** válasza:
88%
Legyünk őszinték előbb utóbb lehet hogy eljon az a korszak hogy nem lesznek belsőegesu motorok de 2035 meg azért több mint 10 év ha nem tudják teljesíteni akkor úgyis kitoljak a másik meg az hogy akik ezeket most megszavazzak meg elfogadjak a törvényeket hol lesznek 15-20ev múlva? Addig m3g nagyon sok víz lefolyó a Dunán nem kell aggódni 2035 után is lehet használni a benzines autót én úgy olvastam hogy 2050-60 körül szeretnék azt hogy egyáltalán ne legyenek közúton a belső egesu motorok azt meg valljuk be legtöbbünk meg se éri vagy más bajod lesz 70 évesen mint hogy mivel menj a boltba vagy gyógyszertárba.amugy az elektromos mellet szólva ha kiforr meg jobban a technika akkor nem biztos hogy olyan rossz lesz az nekünk.amugy én teljes mértékig DIESEL párti vagyok nagyon jó hatásfoka van a mai dizeleknek és az emissziós értek is példa értékű csak hát olyan követelményt állítottak a zöld pártiak amit már nem lehet tovább betartani sajnos..
2023. febr. 16. 01:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/55 anonim ***** válasza:
100%
Hibrid is egy szar. Eszik 5 litert. Ennyit a megane 1.5 dci is fogyaszt fele annyi áron.
2023. febr. 16. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/55 anonim ***** válasza:
58%

#25

"Kitalálom, neked is van? Innentől ez a mondat teljesen hiteltelen a szádból, nem is érdemes tovább lovagolni rajta"

Azért mert te egy szarrágó senki vagy, mások még nem lesznek azok. Szóval ne magadból indulj ki. Nem, nincs autóm, mindenhova tömegközlekedéssel járok.


De egyébként itt pont arról beszéltem, aki úgy tart fenn autót, hogy a fizetéséből nem telik rá az a szívonal. Úgy gondolom, hogy milliós fizummal nekem már teljesen normális lenne egy autó, de mégegyszer, nincsen.


"Majd ha olyan mondja ezt, aki racionális döntéshozatallal lemondott az autóról, holott kifejezetten szüksége lenne rá..."

Egy ilyen mondat leírásához valakinek hatalmas idiótának kell lennie.

Pont arról van szó, hogy azokat kell leszoktatni, akiknek nem kell az autó, így akiknek fontos, azok is könnyebben tudnak közlekedni, vagyis nem azoknak kell lemondaniuk először, akiknek kell.


"A másik dolog, hogy az elektromos autókat kifejezetten a tömegnek gyártják, nem luxuscikknek, így még az sem húzható rá, hogy maga az elektromos autózás lenne a luxuscikk"

Valami luxus cikk mivolta nem abból áll, hogy kiknek készítik, hanem, hogy mennyi az ára.

Az autó, milyenségétől függetlenül, Magyarországon luxuscikk.


Ezt egyébként az is bizonyítja, hogy a magyarok nagy része csak használtan tud autót venni és újonnan esélytelen.

Az autó, illetve a telefon is státusz szimbólum az országban, erről kellene leszokni.

(Egyébként a 20 milliós karórák is státusz szimbólumok, amikkel a fideszesek rohangálnak.)


"a betiltásukat valójában az indokolja, mert így rá tudják kényszeríteni a németek a világra az elektromos autókat, aminek a kifejlődése hogy hogy nem, az EU-ban indult el"

Szintén hülyeség, amit mondasz.

Valaminek a kiinduló pontja nem jelent semmit.


Arról nem beszélve, hogy pontatlan is az állításod, az első elektromos autók Amerikából származnak.


"Megintcsak, visszatérve a piacra: Vajon kik fogják mindezt megvalósítani? Kiktől fog bevásárolni a világ ehhez? (Nyilván, a németektől.)"

Megint visszatérve az ökörségedre.

Több szempontból sem igaz, amit mondasz, egyrészt, a németeknek nincs ilyen nyersanyag erőforrása, szóval önmagában nem gazdagodhatnak meg a németek, mert a külföldi, általában EU-n kívüli forrásokra kell támaszkodniuk.

Másrészt meg, jól mutatja, hogy mekkora ökörség, amit mondtál, hogy a hozzánk betelepíteni tervezett akkugyárak egyike sem német, mind ázsiai.


#27

"Azért ha csak egy kicsikét is átlátnád a különbségeket egy 40 éves és egy új motor között akkor nem írnál ennyire badarságot."

Mérnök vagyok, átlátom, ezért tudom, hogy nem ökörség, amiről beszélek.

A robbanó motorok fizikáját én már emelt szintű fizika érettségire ismertem. Ég és a föld a kettőnk tudása közti különbség.

2023. febr. 16. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/55 anonim ***** válasza:
62%

Azért csak egy apróság. ha azok az akkugyárak annyira jót tennének mind a környezetnek, mind a lakosságnak akik mellé telepítenék, és akkora biznisz lenne maga a létezése annak a területnek ahova teszik, akkor miért is nem a saját földjén építi az aki építené?


Azért teszik le ide, mert már nem csak a nyugat szemetesládája a balkáni mogyoróország, hanem már kínáé is!!!

2023. febr. 16. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/55 anonim ***** válasza:
27%
@25 - á, értem. A kérdésedből még annyira nem, de a válaszodból már egyből lejött hogy te egyáltalán nem tudsz a jövőbe látni, csak azért tetted fel a kérdést hogy fröcsöghess az elektromos autókon egy kicsit. Rossz dolog a szűk látókör, érdemes lenne fejleszteni.
2023. febr. 16. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/55 anonim ***** válasza:
8%
Ki használ kazettás magnót, annak is milyen vége lett pedig hatalmas karrierje volt. Lesöprik tíz éven belül a belső égésű motorokat mint anno a gőzgépeket és emlékezni sem fogunk rá hiába volt praktikus és jó. Az áruk pedig akkorát fog zuhanni hogy annyi lesz mint manapság egy autó. Akkugyár pedig lesz Debrecenben is ha tetszik ha nem. Ez valaminek a jele.
2023. febr. 17. 03:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/55 anonim ***** válasza:
88%
#36 ha tudnád mennyien vesznek bakelit lemezeket a mai napig!!!
2023. febr. 17. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/55 anonim ***** válasza:
75%

> "1. Kamu."


"Nem kamu, hanem tény. A tegnapi napon megszavazták a drága politikusaink."


Aha, már el is halasztották a hivatalos jóváhagyását a törvénynek. Persze most még csak az aláírást halasztják el, később majd beleiktatnak egy kis türelmi/átállási időt, majd végül egy az egyben eltolják az évszámokat, aztán újra és újra és újra. Ahogy el is fogják mindig, amíg az utolsó csepp olajat is ki nem szívják a földből, de ezt már leírtam párszor.

De azért köszönöm a lepontozást a birkáknak, akik ezt nem képesek megérteni. :D

2023. márc. 4. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/55 anonim ***** válasza:
100%

#38 Hol lehet ezt az elutasítást megtalálni?

Mindenesetre én nem hiszek a betiltásban, ennek szakmai döntésnek kell lennie, nem politikainak!

2023. márc. 13. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/55 anonim ***** válasza:
100%

#39 Hát például a google-ön.


"European Union member states decided on Friday morning to postpone a vote to ratify an EU-wide ban on the sale of new combustion engine vehicles as of 2035, reflecting growing discontent over one of the central measures to achieve climate neutrality by mid-century."


Röviden annyi, hogy a németek és az olaszok beleálltak a javaslatba és mivel Németország az EU egyik vezető országa, illetve legnagyobb autós nemzete, Olaszország pedig a legnagyobb európai autós szövetség tagja, ezért az EP rögtön visszakozott.


És pont ez a lényeg, erről beszéltem. A pénzt és hatalmat soha nem fogja legyőzni a környezettudatosság. Ha ugyanígy ellene beszélt volna pl. Magyarország és Szlovákia, a kutyát nem érdekelte volna. De Németország és Olaszország? Azonnal visszakoztak.


Pénz, hatalom.

2023. márc. 14. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!