Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van ennyi olajfogyasztós...

Miért van ennyi olajfogyasztós autó?

Figyelt kérdés
Az utakon is nagyon sokat látok kéken füstölni és én is vettem már többször olyat, ami fogyasztotta az olajat, átvertek. Mi az oka az olajfogyasztásnak? Ennyire elhanyagolják az autót, hogy még motorolajat sem cserélnek vagy gagyit raknak bele?
márc. 27. 18:18
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

#9 Ha megfelelően karban van tartva, el mennek 15-20 évet.

Ja meg ugye a legfőbb okot elfelejtettem: friss rendszámú, kétezres évek eleji modellek 180ezer km-rel, frissen neppertől vásárolva 500ezerért aki nemrég hozta el a nyögdíjas német orovs házaspártól. Hiszen ezek ékszerdobozok, véletlenül sem agyonütött tragacsok.

márc. 27. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:
Mint írtam, engem is átvertek már többször is gazdasági totálkáros autóval, megértem, ha ilyenkor nem tudja mit csináljon a tulaj. Azzal van baj, ha valaki elhanyagolja az autót, aztán hibátlanként eladja dupla áron mint amennyit ér. Sajnos ezt látom jellemzőnek. A jó állapotú autó ritka mint a fehér holló. Ami meg tényleg jó, azt nem adják el.
márc. 27. 22:25
 13/17 anonim ***** válasza:
#11 Nem is arról van szó,hogy nem mennek el, csak ott már csipegeti az olajat. Ez majdnem olyan dolog,mikor a váltóra azt mondja a gyár,hogy nem kell benne olajat cserélni, mert hogy "élettartam" olaj van benne, amit kb úgy kell érteni, hogy 200 ezer kilométer, aztán mehetne a zúzdába. A németnél talán így is van, csak mi még tovább használjuk.
márc. 27. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
100%

12.

Használt autót csakis olyan autószerelővel szabad vásárolni, akinek van az adott típushoz ismerete. Az 500E alatti kategóriában nem az a kérdés, hogy van-e jó példány, hanem hogy mennyire szar az autó, megéri-e még rálocsolni azt a 2-300E-t, amiből napi használós autót tud faragni a szerviz.

márc. 28. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 A kérdező kommentje:
#14 2-300E-t akkor kell rálocsolni, ha jó állapotúak az alapok. Ha a motor-váltó-karosszéria jó. Ha a motor nem jó az vígan 500 ezer ft motorfelújítás, ami gazdasági totálkár és akkor csak a motor lesz jó, mehet az autó többi része is felújításra. Szóval ha motor-váltó-karosszéria valamelyike nem jó, akkor nem éri meg megvenni 500 ezer alatt sem. Márpedig nem túl sok ilyen van 500e alatt, tehát nem éri meg annyiért autót venni.
márc. 28. 23:36
 16/17 anonim ***** válasza:

15. Én konkrétan tudok 280-ért olyan 1.0 C Corsát, amit autószerelő vett meg gombokért, majd felújította magának szaladgálósnak. Nem csak a kritikus pontokhoz nyúlt hozzá.

Csak aztán bekerült a családba még egy autó, és ezt már nem használja. Nem szép, vannak hibái, de még nem zavarnak haza vele az előműszakiról. Arra nem kell 2 kilót rálocsolni.

Ez a csúnya de műszakilag rendben levő Corsa már 3 hónapja ott áll a kereskedésben, és a kutya sem viszi el. Mindenki a 350 ezres mamamobilt keresi vezetett szervizkönyvvel, amit hetente glancoltak, fényesek a kilincsek, patikák az ülések, és 21 év alatt 180ezer kilométert tett bele a 45 kilós anyuka, akinek a szállított gyerekei nem ettek, nem ittak az autóban, hanem vigyázzban ültek a gyerekülésben. :)

márc. 29. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
16. Bocsi, nem 280, hanem 380.
márc. 29. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!