Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonosok vagy nagymotorosok?...

Simsonosok vagy nagymotorosok? A simson szerintem jó motor az egyik legjobb volt régen és még most is megállja a helyét.

Figyelt kérdés

akkor miért vesznek annyian robogót?

nem lehet váltani nemcsak a gázt kell húzni és menni abban mi az öröm? de komolyan mit akarnak ? azért mert nem kell külön olajat önteni bele már jó motor ?


2011. aug. 4. 10:39
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
Mindíg amúgy ez a simson... már úgy várok egy Mustang Vs Robogó Vs Babetta Vs Robogó kérdést:-D
2011. aug. 4. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
-vs robogó
2011. aug. 4. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
100%

Jah,és ami még nagyon felháborít...


A robogós sosem int vissza!

Lehet hogy azért,mert nem tudja elengedni a kormányt?

Már ezen is gondolkoztam :Ddd

2011. aug. 4. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:

"akkor miért vesznek annyian robogót? "

Szebb, kényelmesebb, gyorsabb, tisztább, halkabb, kevesebbet fogyaszt, elegánsabb, korszerűbb, megbízhatóbb.


"nem lehet váltani nemcsak a gázt kell húzni és menni abban mi az öröm?"

Motor-motor. Tök mindegy, meg lehet tanulni mindkettőn motorozni, és ez nem a váltón múlik. Örömmotorozásra ugyanúgy jó egy robogó, mint egy simson. Azt sem lehet mondani, hogy olyan hú de nagy előnye lenne annak, aki simsonon kezdte a motorozást, mert egy nagyobb sportmotort elvezetni ígyis-úgyis teljesen más, és itt nem számít az, hogy előtte min ült az ember. Az, hogy valaki milyen magabiztossággal és biztonsággal vezet egy nagymotort, csak és kizárólag a temperamentumon és a NAGYMOTOROS tapasztalaton múlik. Aki 10 éve simsonozik, nem vezetne el jobban egy nagyvast, mint én, akinek két éves az A jogosítványa. Ráadásul mindig úgy emlegetitek ezt a váltás-témát, mintha olyan hű de nagy dolog lenne, amit évekig gyakorolni kell és szinte lehetetlen megtanulni. Nem tudom, valamiért nekem 2 perc után már nem jelentett problémát, amikor az A1-et tettem le 2 év robogózás után. Szerintem ezzel mások is így vannak. :)

Teljesen értelmetlen ez a robogó vs. simson vita. Kinek ez, kinek az jön be, ez mindenki magánügye. Egyik motor sem jobb a másiknál, mivel mindenkinek a sajátja a tökéletes. És ez így van helyén.


"azért mert nem kell külön olajat önteni bele már jó motor ?"

A jó motor fogalma mindenki számára más. Nekem a naked nem jó motor, mert én az idomos sporttúrákat szeretem. Neked a robogó nem jó motor, mert te a simsont szereted. Minden motor jó - csak nem mindenkinek. A motorosok egy nagy családot alkotnak, ne legyen széthúzás.


Egy "nagymotoros"

2011. aug. 4. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 A kérdező kommentje:

itt a témát zártam és így hogy robogó az szar :d

nem hanem hogy leszarom mit írtok az én simsonom 112 vel is megy ha jó napja van ha nem akkor 105 szóval nem biztos hogy a teljesítmény a lényeg

2011. aug. 4. 16:54
 16/26 anonim ***** válasza:

Kérdező,ha hallgattál volna,bölcs maradtál volna...

Simsonosként mondom neked,hogy idióta vagy!XD

2011. aug. 4. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:

Az első motorom simson volt. Nem volta rajta se km óra, se index, se duda, még kormányzár se. Nagyon megbántam hogy megvettem mert gyenge volt, állandóan kannával jártam a kútra és otthon kevergettem az olajat a benzinhez.

Nem is volt megbízható, a karbit többször is kellett tisztítani és rengeteg mindent cserélni kellett rajta. Alapjárat alig volt, füstölt mint az állat, midig olajos volt a kipufog végé és a könyöknél is. A hengernél kifújt, hiába húztam meg, hiába cseréltem tömítést és hiába raktam biztosító lemezt, akkor is kilazult.

A blokkból csöpögött az olaj és a karbiból a benzin, hiába állítgattam hiába cseréltem tömítést. Ezek csak az apróbb hibák, amúgy hosszú lenne elmesélni a történetét.


Végül is eladtam és vettem egy sportrobogót, full gyári és eddig semmi baja nem volt, csak kopó alkatrészeket kell cserélnem. Igaz hogy 2szer annyiba került mint a simson de ez fele annyi idős sincs. A fogyasztásával meg vagyok elégedve és a teljesítménye is lényegesen jobb a simsonénál.

Felszereltség: Index, km óra, benzinszint jelző, visszajelző lámpák, automata szivató, különolajozás, elöl tárcsafék, kormányzár.

A sisaktartója nagy, simán belefér a sisakom. A simsonnál mindig cipelni kellet.


Azok dicsérik a simsont és szidják a robogót akiknek csak simsonra futja.

2011. aug. 4. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:

Utolsó...:DDd


Te haragszol a világra,mert megvettél egy olyan simsont,amiről már lelopkodtak mindent,és "kinyomták a szemét" a kukoricásba..


Mellesleg nem füstölt volna,ha nem "szemre"öntöd hozzá az olajat,és erő is lett volna benne,ha egy évben egyszer kiégeted a kipufogót..:D

Nem utolsó sorban,ha ennek a csodagépednek a motorja elfossa magát,akkor az gyakorlatilag kuka.

Egy simsont nagyon kell gyilkolni ahhoz hogy tönkremenjen,de a komplett generál főtengellyel együtt megvan egy huszasból,te pedig 150 alatt nem úszod meg.

A karbidról pedig lelopták a túlfolyón lévő gumicsövet,ezért volt minden tiszta benzin...:D

De ez a tipikus -"szar az egész,eladom a p*csába"-féle Magyar felfogás...

2011. aug. 4. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:

Megfogadtam soha többet nem veszek Simsont!

A lendkerék éket elnyírta, ha nem vigyáztam. Láncot elszakította, elöregedett szilentek miatt a láncot állandóan ledobta. Kipúfogó mindig leesett, olajat eresztette hangos volt, trafó tönkrement, megszakító átéget, kondi zárlatos volt. Beállt a főtengely, de úgy, hogy 20 méteren keresztűl radíroztam az asztfaltot. Csapágyas volt, Csomagtartója kicsi, még egy vödröt sem lehet felrakni rá, legalább az legyen. Nem egy stabil motor, sokszor földbe vágott! Silány utángyártott alkatrészek semmit nem érnek az első lánckerék a tengelyen megcsavarodott. A müanyag fékkar csak vicc akart lenni a gyártól. 50.000- et úgy rá lehet költeni, hogy nem látszik meg rajta. Az egyik ismerősöm 5 év alatt 200.000- et ráköltött. Még a mai napig előfordúl, hogy tolnia kell.

Simsonnal csak addig merészkedj el míg, gyalog vissza is tudsz jönni. A főtengely csapágyfészke kinyúlott, rakhattam bele az új csapágyat, mozgott a fészekben.

Csapszeges a kis csörgőkígyó.

Törnek a küllők, szépen sorban, végén meg párosával törik.

4 Simson hibáit soroltam fel az 5 év alatt.

Mérgemben Vettem egy KTM- et 50cm3. Tisztában voltam vele, hogy alkatrészt nem lesz könnyű hozzá találni, de inkább mint a Simsonal szenvedni. 1 éve van meg a KTM semmi bajom vele, nem kellett javítani! Nagyon sok mindent ügyesebben oldottak meg nála mint a Simsonnál.

2011. aug. 11. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
100%

14:59 "A főtengely csapágyfészke kinyúlott"


Azon gondolkoztam,hogy melyik marhaságra reagáljak,a rengeteg itt felsorolt közül..:D

Nekem miért nem esik le a kipufogóm? Mert van a rögzítő muter alatt körmös alátét.

Miért nem csöpög belőle az olaj? Mert amikor összeraktam,gumiám pasztát is használtam.

Miért nem töredeznek a küllőim? Mert normálisan ki van centírozva.

Az pedig,hogy valaki 5 kilós samuval ütötte bele a forgattyúsházba a főtengelycsapágyat...ilyet csak egy önjelölt szakbarbár csinálhat.Ezzel ki is nyírta a csapágyházat,ahogy írtad is...Fel kellett volna melegíteni egy gázlámpával,és a csapágy gyönyörű szépen beleesik..Lehűl,és szorosan illeszkedik.Na,pont az ilyen műszaki analfabétáknak találták ki a robogót!

2011. aug. 11. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!