Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az automata vagy a kézi...

Az automata vagy a kézi sebváltó a jobb?

Figyelt kérdés

#automata #sebvéltó
2012. jún. 14. 18:56
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
83%

1 igen az lehet, hogy egy focus nem annyit eszik, mint egy X5 a súlyból adódóan.


2 te ragaszkodtál az új kínálathoz nem én.


3 manuálisnál nem kell, ezt olyan embertől tudom, aki VW AUDI szalonban dolgozik szerelőként.

(egyébként azt is ajánlják a gyártók hogy 150.000 km után cseréld a CR dízelekben a befecskendező elemeket. Még is csak akkor cserélik az emberek ha kell). A lényeg, hogy legyen egy kis munkája a márkaszervizeknek, és mellékesen fizess egy kis anyagköltséget.


4 az igaz, hogy van kuplung, de az automatának akkor is több a meghibásodásra az esélye.


5 annyira biztonságos, hogy azért lehet állandóan a tv-ben látni, hogy nyanyó véletlenül a fék helyet, a gázra lépett, és befigyelt az áruházba kocsival.

És mellesleg, aki a kuplunghoz hülye, annak az automatához sem lesz nagyobb szakértelme.

2012. jún. 14. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

1. "1 igen az lehet, hogy egy focus nem annyit eszik, mint egy X5 a súlyból adódóan"


Na akkor olvasd el még egyszer:

Automata benzinesem van, a spritmonitoron jobb az átlagfogyasztásom, mint a '99-06 közötti 190-210kW közötti manuális benzineseknek.


Megpróbáltam ésszerűen összehasonlítani a saját autóm fogyasztását ( 200kW ) hasonló teljesítményű ( +/- 5% ) manuálisokkal. Az eredmény a 99-06 közötti ~200kW-os manuális benzinesek átlaga a spritmonitoron 11,28l/100km, a sajátom 10,22l/100km. Nem Focust hasonlítottam X5-höz, erre a 200kW-ból is rájöhettél volna.


2. én sehol nem ragaszkodtam az új kínálathoz.

3. Nyilván te az ismerősöd véleményét osztod, én meg azt mondom, azon az 1500 forintos váltószűrőn és a ~3-4 liter olajon nem spórolnék ~100 000 km-enként. Az egész nincs 20 000Ft ~5 évente.

4. Több a meghibásodási esélye az automatának, ezt nem vitatom.

5. Sehol nem írtam, hogy biztonságos. Azt írtam , anyu nem égeti le a kuplungot garázsból kiállásnál. Aki összekeveri a pedált, az összekeveri kréziváltósnál is.

És aki a kuplungozáshoz/váltáshoz hülye, vagy szerencsétlen, vagy csak kicsit suta az lehet, hogy tök jól el fog kocsikázni egy automatással.

2012. jún. 15. 02:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Ha szeretsz vezetni, akkor manuális.

Ha csak el akarsz jutni A-ból, B-be és sokat mászkálsz a városban akkor automata.

Ha sok pénzed van akkor valami kormányváltós, félautomatát, ez a legideálisabb.:)

2012. jún. 15. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
100%

# 11


Az audi szalonban a samesz biztosan 2 diplomás gépésznérnök, így teljesen logikus, hogy felülbírálja az Audi kb. 100 főből álló mérnökgárdáját. Hiszen ott csak hülyék dolgoznak, gőzük nincs arról, hogy az általuk tervezett váltószerkezetbe kell-e olajat cserélni (ami itt jelzem nem az Audi bevétele, hiszen nem gyártanak olajat...)

2012. jún. 15. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Ha ez a szakmája, akkor gondolom tudja miről beszél.

Ez az egyik, a másik, hogy a szalonok szoros kapcsolatban vannak a külföldi anyacéggel. (ha nem is minden vidéki szalon ápol szoros kapcsolatot vele, a Porsche Hungárián keresztül kommunikálnak)

(az lehet, hogy a 0km-es kocsikba már kell, de abban se lennék biztos)

(de ha kell is cserélni, automatában kb 5x cserélsz, mire manuálisban 1X)


Azt mondod hogy nincs saját olaja. És az szerinted lehetetlen, hogy leszerződik egy beszállítóval, aki olcsóbban szállít neki olajat, mivel sokat rendel, csak az ő termékeit használja, reklámozza, és esetleg jutalékot is kap? És mellékesen, mind a ketten jól járnak.

Szóval, ez ki van zárva?


A 100 főből álló mérnökcsapatról pedig annyit, hogy még mindig nem tudnak olyan kocsikat tervezni, aminek nincs elektromos problémája.

2012. jún. 15. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
A mérnök tudna - csak a PR-os meg a termékmenedzser meg a kutyaf@sza állandóban beleugat, hogy mi kell a parasztnak aztán elcseszik :)
2012. jún. 15. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
parancsolsz?
2012. jún. 15. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

"A 100 főből álló mérnökcsapatról pedig annyit, hogy még mindig nem tudnak olyan kocsikat tervezni, aminek nincs elektromos problémája."


Erre mondtam, hogy a mérnök tudja, csak a technikailag hozzá nem értő menedzsment mindenbe beleugat (akár költségcsökkentés, akár design akár valami mondvacsinált hülyeség) és ezért nem tökéletes a cucc.

2012. jún. 15. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

Aha értem.

De az is lehet, hogy csak azért van, hogy a márkaszervizek is megéljenek valamiből. Ne az legyen hogy havi 1 kocsi téved be hozzájuk valami problémával. (a kötelező szervizeken kívül)

De az sincs kizárva, hogy kell a pénz a kőolaj kiváltására alkalmas technológia fejlesztéséhez.

2012. jún. 15. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!