Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Magyarországon is szerintetek...

Magyarországon is szerintetek ezért hal meg sok ember az utakon?

Figyelt kérdés
Én arra jutottem hogy a rossz gazdasági helyzet miatt az emberek egyre régibb autókkal járnak (átlag 12 év) amikben nincs semmi féle légzsák ESP, illetve a minden ülést figyelő biztonsági öv becsatolásra figyelmeztető jelzés sincs.Tehát szinte az emberek balesetkor teljesen védtelenek és így eléggé kevés az esélyük.Szerintem ha mindenki újabb autókkal járna nem lenne ennyi baleset illetve haláleset sem mert legtöbször az autó kicsúszik.

2013. júl. 22. 07:39
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:

Persze,de ez részben azért alakult így ki,mert sajnos sokan visszaélnek azzal,hogy a másik majd úgyis lehúzódik stb.. Itt nálunk mostanában mindenben ez van,hogy vannak a bunkók,akik mennek és majd a többiek igazodnak.

Tipikus példa mondjuk egy két sávosról egy sávra szűkülés. Nem egyszer láttam,hogy az illető a megszűnő sávba átment és ott begyorsított majd elkezdett furakodni. Az ilyen barmok miatt van az,hogy sok ember betart,persze aztán mindenki rosszul jár..

2013. júl. 22. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 Beviz Elek ***** válasza:

Ez nem azért alakult ki. Romániában ennél jobban furakodnak, de ott képesek lehúzódni.


De ha már itt tartunk... Tényleg sok ilyen van, rengeteg a bunkó, de attól függetlenül lehúzódok. Hogy miért? Mert ha nem húzódok le, akkor türik a verda és még meg is halhatunk

2013. júl. 22. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
61%
Vegigolvastam az osszeset...Eloszor is amikor a forma-1 be bemutattak a kiporges gatlot pont errol beszeltek, meghogy az ember kepes ugyan azt a koridot hozni nelkule is, DE minek farasszuk a delikvens agyat X koron keresztul, mert akkor masra nem tud annyira koncentralni ergo kevesebb baleset lesz. Ez igaz minden vezetes megkonnyito eszkozre a hetkoznapokban. Az ABS eseten havas uton jobb a fekut nelkule mint vele. A savtarto es kovetesi tavolsagot erzekelo ketyerek, meg PONT az unalmassa, ingerszegennye valo kozlekedes miatt szuksegesek. Ez viszont egy onellentmondashoz vezet, hiszen ha kielezetten vezetsz akkor kisebb az eselye hogy lankadjon a figyelmed, de no az eselye a balesetnek(foleg ha vezetni nem tudokrol beszelunk akik jogositvannyal rendelkeznek). Magamon vettem eszre a legjobban mostanaban a radiot babralom egyfolytaban, oldalra nezelodok, olvasgatom a feliratokat minden fele. Semmi az eg vilagon nem tortenik haladok 90-nel a tempomat teszi a dolgat es kesz. Tudom hogy barhol lehet rendor igy nem eri meg vitezkedni, de pont emiatt naponta legalabb 2 baleset van az autopalyan(rafutasos, de nem a kovetesi tavolsag meg nem lete miatt alltalaban), mert egyszeruen elbambulnak. A kozlekedesi miniszter meg ugy harangozta be a dolgokat hogy 20 eve amiota megvannak a sebesseg mero kamerak azota jelentosen csokkent a halalos balesetek szama, az autogyartok meg ultek a baberjaikon es meg mindig legzsak nelkuli 70es evekben tervezett roncsokat lehet venni.....Aki akar meghalhat barmilyen autoban, mindig van egy erosebb mert az X5-on ha atmegy a 60tonnas kamion akkor sem erte meg az arat mert a vegeredmeny ugyan az megdoglik az illeto. Az emberi hulyeseg makacssag ostobasag es kiha en nem-seg hatartalan. Majd ha minden auto Szamitogep vezerlesu lesz kivetel nelkul akkor megszunik ez a problema.
2013. júl. 23. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 Beviz Elek ***** válasza:

Remélem sosem lesz olyan.... Én legfőképp a vezetési élmeny miatt vettem autót, nem praktikusság szempontjából. Ez a sok felszerelés pedig valóban jó találmány, sokat segít, értelmes dolgok (mert ha elbambulsz szól hogy mész ki a sávból, egyes autók már fékeznek is helyetted, de ugye ma már ha kell le is parkol helyetted az autó. Persze van ami még nem, az mutatja hogy mi van mögötted vagy jelzi a távolságot...


Egy csúcstechnológiás autó soförjének mi a dolga? Beállítja a hőfokot, beteszi D-be, nyomja a gázt és megy. Táblákat mutatja, sáv miatt szól, ha kell fékez. Megérkezésnél beáll és majd kezdődik elölről.

Nagyon szép, nagyon jó, de ezzel párhuzamosan a sofőrök tudása is csökken. Sajnos van pár videó a neten ami ezt be is mutatja... Emellett a való életben is látok olyat aki csak előre tud menni!


Grat a sok kütyünek, én csak 2000 előtti autót fogok venni, de a mostaniból is kiszedem a fölösleget!

2013. júl. 23. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:

Pedig szerintem is a robotautóké a jövő. Szerintem az emberek jó része amikor vezet csak azért vezet,mert muszáj. Ráadásul közben lehetne aludni is stb..

Persze van aki szeret vezetni,de régen meg lovat hajtani szerettek többen..

2013. júl. 23. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
Ja és még valami,ha utak nem lennének,akkor aztán tényleg nem halna meg senki az utakon:)
2013. júl. 23. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:

"Szerintem az emberek jó része amikor vezet csak azért vezet,mert muszáj."

Erre találták föl a tömegközlekedést. Sokan rinyálnak, hogy így szar-úgy szar. Éppen ezért nem a robotkütyüket kéne belepakoni az autókba, hanem fejleszteni a tömegközlekedést. Mindenki jobban járna. A végén sokkal kevesebb autó lenne az utakon, baleset se lenne, hiszen csak az vezet, aki szeret, tehát tud is. Csak amíg az autókba tolják a sok fölösleges szarba a pénzt, addig ez esélytelen.

Bárki bármit mond, ha logikusan végiggondoljuk, arra jutunk, hogy azok a dollármilliók, amik benne vannak az autóiparban "fölöslegesen", azok hasznosabbak lennének más téren. Például metrók, vasutak, magasítványon, vagy tudom is én. És akkor már abból se lenne rinyálás, hogy "mer az autók füstölnek".


Az egész világon megy ez a műrinya, ami teljesen megjátszott. Ha nem akarunk ellene tenni, akkor ki fog?

2013. júl. 23. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:

valamit kihagytam:

"Persze van aki szeret vezetni,de régen meg lovat hajtani szerettek többen.."

A mai napig van rá lehetőség, hogy lovagolj! ;)

2013. júl. 23. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
A tömegközlekedés sose fogja kiváltani azt,amit egy autó tud. Az ember szeretne privát szférájában maradni ezt nehezen tartom elképzelhetőnek tömegközlekedéssel,mert akkor meg túl drága lenne. Így se olcsó és kényelmetlen,főleg akkor ha cipekedni is kell.
2013. júl. 23. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
Éppen ezért kellett volna azt fejleszteni! Kiemelem, FEJLESZTENI. Annak nincs értelme, hogy Ikarus 260-asok futkosnak a mittomén' milyen elektronikákkal szerelt 2013-as Q7-esek mellett. Egyszerűen értelmetlen, logikátlan.
2013. júl. 23. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!