Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autónak bmw e30? Akár...

Első autónak bmw e30? Akár külföldről is. Nem tudom, hogy kapható-e dízelben de nincsenek motorilag hatalmas igényeim. Csak érdekelne, hogy fenntartható-e, megéri-e, és a fogyasztása : ) stb.

Figyelt kérdés
2014. jún. 13. 08:52
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
megerni nem eri meg, mert amit rakoltesz, soha nem fogod viszont latni, az mas ha szerelmes vagy a tipusba, akkor hajra. van 324d, es td, a szivo 86, a turbos 116lovas, kb 7-8 litert esznek, 4-500ezerbol szerintem mar ossze lehet egy szepet hozni
2014. jún. 13. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Van dízel, de az még nem egy modern gázolajtermelő gép, az elkéri a 8 litert, turbóval még a 9 is könnyen összehozható, igaz akkor már van menés is. Egyébként több mint 20 éve nem gyártják már az E30-at ezért csak valami óriási szerencsével találhatsz kint valami "liebhaber" darabot. Éppen ezért az áruk is ehhez igazodik már.

Mechanikusan stabil az autó, de azért ha használva van, akkor nem tart örökké.

2014. jún. 13. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Na ez az az eset, amikor talán jobb külföldön keresgélni (a régi autók esetében), mert nagyobb eséllyel lehet találni valami szép állapotút. Ha lesz, biztos nem adják majd olcsón, de megéri. Idővel akár még anyagilag is, mert a régi autóknál a szép állapotot megfizetik és még drágulnak is idővel. Szépek ezek az E30-ak.

Egy próbát megér Magyarországon is körülnézni, bár akinek van egy szép E30-a, az nem nagyon adja el. A fenntartási költségei szerintem elfogadhatók és a fogyasztása se vág földhöz.

2014. jún. 13. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ha jó áron veszed akkor megéri. Kérdés hogy a keret és egy normális E30 ára között mekkora a differencia és melyik irányba.
2014. jún. 13. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Megéri az E30. Mai viszonylatban viszonylag egyszerű, olcsón fenntartható autó. Viszont lassan ezek már átcsúsztak a youngtimer korba, a lepusztult példányok sem kifejezetten olcsók már - bár ez relatív, 300-ért még simán bontó érett példányt kapni itthon - az igazán jó állapotú darabok meg 1 milla környékén kezdődnek. Ha külföldről hoznád, akkor meg még drágább.


Ezeknél a vételnél kell nagyon odafigyelni és ott bizony sokat elkérnek egy szép példányért. Van egy kis réteg, akinek van ideje, türelme és felszerelése, ők simán belefognak egy-egy olcsóbb példányba és autót csinálnak belőle, de ez a pénz egy darabig nem jön vissza. A befektetett idő meg kb soha.


A dízel fogyasztása az nem vészes, a benzineseknek azért már akad bendőjük, főleg ha megszalad a jobb lábad. Ez E30-nál kb a vételár és a fogyasztás a legnagyobb tétet. Egy jó példány esetén az alkatrész/szerviz az sokkal kisebb anyagi ráfordítást igényel.

2014. jún. 13. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!