Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Renault 19 villogó gyujtás mitől?

Renault 19 villogó gyujtás mitől?

Figyelt kérdés

Van egy renault r19em (1993mas evjarat 1.8 benzin)


Érdekes modon miközben jár a motor menetközben(alaphelyzetben is) az egész gyújtás világit valamikor csak pislog,valamikor meg teljesen állandóan világit az aksi lámpa kivételével, szétszedtem a gyújtás kapcsolot megmozgattam ott a kábelt nem-e kontaktos, de azae segitett, beraktam egy másik gyújtáskapcsolot, ugyan ugy világitott.. A test kábeleket végig néztem( már amelyiket megtaláltam) megcsiszoltam öket majd befujtam wd-40el, az akumlátor is jó, biztositek tablat is megneztem minden rendbevolt, a gyújtásnak a biztositekjat is megneztem, sot ki is csereltem ugyan ugy bevilagit a gyujtas, generatoron a testkabelt megrangattam ugyanugy nem jó.. Erdekes modon 3-4ezres fordulatnál eltunik a problema DE NEM MINDIG, generátorra gondoltam de muszerel megneztuk jol tolt, fesz szabalyzo is jó

Gyujtas oszto fedelet is szetszedtuk kitakaritottuk,bár annak semmi koze de HÁTHA, és semmi változas.. Az alapjárat nem döcög szóval passz ha valaki hasonló cipőbe járt vagy bárki tud valami megoldás ill tanácsot azt meg köszönnem! (elnezest az ekezet hibakrol telefonrol irtam)


Ellőre is köszönöm a válaszokat!



2014. okt. 26. 16:21
 1/6 anonim ***** válasza:

Kezdjük az alapokkal:


Mi az, hogy "az egész gyújtás pislog"?

Amikor gyújtásra teszed két visszajelző mindig kigyullad az olajnyomás és a töltés visszajelzőé.

A leírásod alapján a töltés visszajelző nem villog (akku jel), ha viszont az olajnyomás visszajelző villog, akkor valamiért nincs rendesen kenése a motornak, ami annak gyors halálához vezethet! Ha szerencséd van, akkor csak kevés benne az olaj, kicsit rosszabb esetben az olajszivattyú döglődik, legrosszabb esetben pedig már a csapágysoron ereszti el a nyomást.


Szerintem.

2014. okt. 26. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Eloszor is koszonom a valaszod!


Van benne castrol olaj, az olaj lámpa,az olaj szint mérő és a viz szint mérő melletti kis jel villogbe (az a jel amikor már felvan forrva a viz)

Ezt szavakba fogalmazni nehez, amikor rá rakom a kocsira a gyujtast akkor ugye bevilagit az egesz kilometer spiral,az akku,hutoviz,olajnyomas, de amikor beinditom akkor az osszesnek a kivilagitasa eltunt eddig.. Most meg villogva marad(mintha csak gyujtasra tennem a kocsit),az akku kivetelevel, szerintem 80%valami kontakt hiba csak nem tudom mi.

2014. okt. 26. 20:28
 3/6 anonim ***** válasza:
Így másként hangzik. Persze a bontóban egy km órát kipróbálni negyed óra. Előtte leellenőrizheted a csatlakozásokat.
2014. okt. 26. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Biztos nem a kilometerórával van baj,valami kontakt hiba lessz, még generatorra tippelnek de akkor mar rég le merult volna az akkumlatorom
2014. okt. 26. 21:02
 5/6 A kérdező kommentje:
Rajottem!! Nem volt benne olaj :
2015. jan. 18. 00:06
 6/6 anonim ***** válasza:

Eddig tartott?

:D


Lásd az első választ: "Ha szerencséd van, akkor csak kevés benne az olaj"...

:)

2015. jan. 18. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!