Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha megnyernéd a lottót, akkor...

Ha megnyernéd a lottót, akkor milyen autóval járnád mindennapjaidat? Részt vennél sok tesztvezetésen, rendelnél új autót vagy inkább vinnéd a szalonból egyből ami megtetszett?

Figyelt kérdés

Én autómániás vagyok és nem hiszem, h tudnék várna 6-8 hónapot, mire a megrendelt autóm megérkezik...

Szerintem vennék egy pár éves használtautót(bmw m3/m6 vagy porshce panamera) és meg is rendelnék egy vadi újat az én igényeimnek megfelelően(bmw x6 M vagy porsche cayenne turbo s).

Tesztvezetés után döntenék az új autóról.


Ezen kívül szeretnék egy 2 személyes sportautót, ami nincs a környéken senkinek. Mondjuk egy Lamborghini Aventadort vagy egy Ferrari f12 berlinetta.


Azonban ezeket nem cserélném le 4-5 éves koruk előtt, vagy amíg nem kezd el meghibásodni rendszeresen vagy amíg el nem használódik.


Ti mit csinálnátok?


2015. ápr. 9. 08:41
1 2 3
 1/30 anonim ***** válasza:
85%
Én nem vagyok autómániás, nekem az autó csak egy közlekedési eszköz. Ebből kifolyólag valami olyasmit vennék, ami praktikus, biztonságos és igénytelen - és pont nem foglalkoznék azzal, hogy mennyire menő vagy különleges. Mellesleg most sem foglalkozok ezekkel...
2015. ápr. 9. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/30 anonim ***** válasza:
100%
Én vennék egy Mustangot napi használatra (az általad említettek nem használhatóak) aztán szépen gyűjtögetnék mellette olyan autókat amik számomra kevesek. És nem azért mert nagy
2015. ápr. 9. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/30 anonim ***** válasza:

Bárcsak már ott tartanék... De félek ekkora összeget már nem engednek megnyerni átlagos embernek.


Ha megnyerném, én először is azzal kezdeném,hogy itthagynám ezt a szar magyarországot. Ez lenne az elsődleges és a legfontosabb.


Egyébként én inkább kivárnám azt a kis időt, de akkor se vennék használtan autót többé soha, az biztos.


3 milliárd 755 millió, ennyiből én vennék egy új 20' felnis Audi A6-ot szórakozásra, kocsikázásra, 320 lóerős benzines motorral, feketében, napfénytetővel, bőrüléssel, stb, viszont ilyen vezetés segítői felesleges szarokat meg holtér akármit biztos nem kérnék bele. Semmi ilyen hülyeséget.


Másik egy Mercedes GL 500 lenne, hosszútávú utakra, utazásokra, iletve még vennék átlagosnak is valamit, amivel el lehet menni bevásárolni, plázázni, szóval ott lehet hagyni parkolni, ez meg szerintem egy Skoda SuperB lenne, szintén új, ami most jött ki.

2015. ápr. 9. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/30 anonim ***** válasza:

Mivel túl vagyok már életem delén, a hirtelen jött gazdagság alig-alig villanyozna fel. Ignisemet nyilván lecserélném, de nem az elérhető legjobb luxusautóra.

Az álmodozókat megértem, főleg tízéves kor környékén. Én magam soha nem vágyakoztam drága holmik után.

2015. ápr. 9. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/30 anonim ***** válasza:
100%

Barátom, Te nem autómániás vagy, hanem álmodozó.


A helyedben legelőször megszerezném a jogosítványt, és vennék egy 5-6 éves 1.3-ast "óccsóért".

/hogy mire elkészül az egyedi rendelésű Lambo, legyen valami fogalmad a közlekedésről, és az autóhasználatról/ :)

2015. ápr. 9. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/30 anonim ***** válasza:
6%

Hetkoznapra sajat magamnak vennek egy sportkocsit, amiben azert nem kinszenvedes a kozlekedes, mondjuk egy Porsche 911 Turbot. Csaladi autonak meg egy BMW X5-ot.


Abban nem vagyok biztos hogy kulonleges sportkocsit vennek-e, de tuti kiprobalnam oket kivancsisagbol.

2015. ápr. 9. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/30 Osynho ***** válasza:
82%

Azért valahol szomorúnak tartom, hogy az emberek álmaiban terepjáró felépítésű, de peres gumival szerelt, feleslegesen magas és nehéz, méregdrága és feleslegesen erősí autók szerepelnek. Sajnos erre tart az autóipar és ami még szomorúbb, erre van igény (nyilván azért tart erre a "fejlődés"). Porsche terepjáró... És létezik dízel Porsche terepjáró... Azért ezt érdemes ízlelgetni. Persze van már elsőkerék meghajtású konzervdoboz-bmw is, nincs megállás. Éljen a katalógusba behazudott fogyasztás és károsanyagkibocsátás, az önmagától beparkoló autó, a 3 hengeres turbómotor. Az, hogy egyre messzebb kerülünk a technikától, attól az érzéstől, amitől a vezetés nem csupán szükséges rossz, amivel eljutunk A-ból B-be, az másodlagos.


A kérdésre válaszolva, rengeteg autót vennék, de ez nem jelenti, hogy csillió összegekért. Inkább régebbi klasszikusokat újítanék fel, olyanokat, amelyek még autók voltak és a szép formaterv nem esett áldozatul a nagy csomagtér és a magas üléspozíció áldozatának. A stílus nem pénz kérdés, autót azért venni, hogy megbámuljanak számomra teljesen idegen. Persze a mai autók között is van olyan, ami szerethető, csak szerintem nem jó az irány.



"A jó sportkocsi ló és lovas egységét adja. Mostanában robotokat gyártunk autó gyanánt. És a robotok nem szeretik az emberi irányítást". Katajama Jutaka

2015. ápr. 9. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/30 anonim ***** válasza:

Nem tudom mennyit kozlekedtel mar SUVokkal, en mar nehany ezer kilometert, es tudom hogy miert jok. Kenyelmesek, jo a kilatas beloluk, konnyu be es kiszallni, tokeletes csaladi utazoautok. Varosban nyilvan nehezkesebbek.


Ne itelj addig mig valamit ki nem probalsz.

2015. ápr. 9. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/30 Osynho ***** válasza:

Próbáltam már subot. Kényelmes? Kinek mi. Én utálom, hogy olyan, mintha egy bárszéken ülnék vezetés közben. Ok, ellátok az autók felett, biztonságérzet az, de nekem ez nem kényelmes.


A külső méretek és főleg a súlyukhoz képest meglepően kicsik belülről. Egy pl A6 is nagyobb a legtöbbnél, egy A8-asról ne is beszéljünk. Na, az kényelmes és jobb családi autó, mint egy SUV.


Tökéletes utazóautónak se nevezném, mivel akkora légellenállása van, mint egy 4 emeletes háznak. Ok, nem érzed, mert hangszigetelt, erős autó, csak suhansz vele, de ettől ez még így van.


A fizikát nem lehet becsapni, ezek az autók magas építésűek, nehezek, a súlypontjuk magasan van, amitől sose lesz olyan az autó viselkedése, mint egy "hagyományos" építésű autóé. Komoly hajtáslánc, brutális kerekek, 2 tonna feletti súly, miért? Hogy aszfalton használják? Úgy nyeli el a lóerőket egy ilyen kasztni, hogy csak na. Euro6-oznak a gyártók, jönnek itt a hibrid megoldásokkal, miközben az SUV eladások megsokszorozódtak az utóbbi években. Nem álszentség ez? Jönnek a szabályozások a hozzá nem értő aktakukacoktól, lassan elvárják, hogy egy mai autó tökéletes biztonságot nyújtson, ne kelljen szervizbe hordani és tisztább levegőt engedjen ki magából, mint amit beszív. Nevetséges. A fizikát nem lehet megerőszakolni. Érdemes megnézni milyen fogyasztási adatok szerepelnek egy kis turbós motor mellett és mennyit fogyasztanak a valóságban. A gyártók az előírt ciklusra fejlesztik az erőforrásokat, amelyek köszönőviszonyban sincsenek a valósággal, így a hétköznapi használatban lehetetlen a gyári fogyasztás reprodukálása. Ez az egyik oldal. A másikon meg terepre alkalmatlan terepjárókat árulnak, mert az a divat (tudom, nem terepjáró, hanem SUV, de ez egy mondvacsinált kategória).


Számomra nem nyújt nagy élményt egy ilyen autó. Ok, felsőbbrendűen csoroghat az ember, semmi sem zavarja, de valódi élményt nem nyújt. Ha nyújtana, nem is kellene az embereknek! Ez a baj. A jól vezethető autó legfontosabb ismérve a súlya! És nem lehet kompenzálni lóerőkkel. Pedig ez megy manapság. Feleslegese túlmotorizált autók, tapasztalatlan kezekben veszélyes modellek. 4-5-600 lóerők egy bárki számára elérhető autóban? Ez kell? Attól lesz jó egy autó, hogy milyen számok láthatóak a katalógusában? Számít a 0-100 sprint?


A másik aspektus a biztonság. Mármint a többi közlekedő biztonsága. Mert sokan jönnek azzal, hogy milyen jó egy SUV, mert megvédi a szeretteit. Igen, másokat meg megöl. Persze ez nem feltétlenül érdekel sokakat, de ettől még így van. El tudod képzelni mi marad egy alacsonyabb építésű, könnyebb autóból, amibe beleszáll egy ilyen tökéletes családi utazóautó? Komoly fejlesztések, tesztek után kialakítanak egy merev utascellát, amit gyűrődő zóna vesz körül, ami elnyeli az energiákat. Pl egy hasonló súlyú autóét. Erre megérkezik pl egy X5, ami 1 tonnával nehezebb és a gyűrődési zóna felett 40-50cm-rel becsapódik. Tök jó, hogy kiszállnak a SUV-ból, csak ne a te ismerőseid üljenek a másik autóban.

2015. ápr. 9. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/30 anonim ***** válasza:

Te hamar el is szórnád a lottónyereményt így, azokat az autókat ugyanis nem csak megvenni kell, hanem fenn is kell tartani.


Én újat vennék, de max. közép kategóriáig, és nekem is a praktikus dolgok dominálnának, mint az elsőnél, emellett nem tagadom, hogy szubjektív tényezők is számítanának azért. Kipróbálnék sok szóba jöhető autót, nem vennék semmit tesztvezetés nélkül. Amíg nem érkezik meg, addig is van autóm, ez nem gond.


Az árkategóriát meg nem úgy határoznám meg, hogy jajj, van mondjuk 500 millióm (azért nem írok 3,7 milliárdot, mert ha megnyerném, nyilván egy része szét lenne osztva a közvetlen családtagok között), akkor vehetek 20-30 milliós autót, akár többet is. Hanem úgy, hogy az 500 millióból ki tudok hozni hosszútávon évi 2% reálhozamot, ha jól fektetem be, azaz lenne havi ~830 amiből élnék. A 6 havi béremnél nem akarnék tovább nyújtózkodni ezen a téren (jelenleg autóm értéke 1 havi béremet sem éri, de az más helyzet, mert nincs többszáz millió tartalékom), tehát 5 milliót szánnék autóra.

2015. ápr. 9. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!