Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha megnyernéd a lottót, akkor...

Ha megnyernéd a lottót, akkor milyen autóval járnád mindennapjaidat? Részt vennél sok tesztvezetésen, rendelnél új autót vagy inkább vinnéd a szalonból egyből ami megtetszett?

Figyelt kérdés

Én autómániás vagyok és nem hiszem, h tudnék várna 6-8 hónapot, mire a megrendelt autóm megérkezik...

Szerintem vennék egy pár éves használtautót(bmw m3/m6 vagy porshce panamera) és meg is rendelnék egy vadi újat az én igényeimnek megfelelően(bmw x6 M vagy porsche cayenne turbo s).

Tesztvezetés után döntenék az új autóról.


Ezen kívül szeretnék egy 2 személyes sportautót, ami nincs a környéken senkinek. Mondjuk egy Lamborghini Aventadort vagy egy Ferrari f12 berlinetta.


Azonban ezeket nem cserélném le 4-5 éves koruk előtt, vagy amíg nem kezd el meghibásodni rendszeresen vagy amíg el nem használódik.


Ti mit csinálnátok?


2015. ápr. 9. 08:41
1 2 3
 11/30 anonim ***** válasza:

8:

Én jobban preferálom családi autónak A Citroen Berlingo, Opel Zafira féle autókat, ezeknél is megvan minden, amit felsorolsz, csak nem akkora túlméretezett benga állatok.


Én alapvetően kényelem szempontból két csoportba sorolom az autókat, az egyik a "mélyre ülős", a legtöbb hagyományos kocsi, a másik a belépős, ilyen a legtöbb SUV, az említett két kocsi és a kisbuszok (pl. Transporter) is. Utóbbiak tényleg sokkal kényelmesebbek.

2015. ápr. 9. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/30 Osynho ***** válasza:
Érdekes, hogy mennyire más szempontok számítanak egyes embereknek. :) Egy Berlingo, egy Transporter, mint kényelmes autó? A 0 hangszigeteléssel, pattogós teherautó futóművel? :)
2015. ápr. 9. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/30 A kérdező kommentje:

Érdekes valóban a sokféle felfogás, de sok mindenkinek igaza van. Egyedül azzal nem értek egyet, hogy a suvok rosszak és semmire nem jók... Amiket felsoroltál(jó hangszigetelés, túlsúly, nagy gyűrődési zóna, nagy benga motor, ami a kasztnit 0-100-ra 4,5 alatt elrepíti, stb..) hát pont ezek miatt veszik ezeket!

Ha már ennyit költ valaki autóra, elvárható, hogy minden feltételnek megfeleljen! Belül csendes, kívül sportos, ha kell az erő, legyen benne mindig, és egy esetleges balesetben szálljak ki épségben az autóból...


Városban valóban rossz parkolni vele, de biztosan megoldható, minden tele van mélygarázsokkal, meg szupermarketes parkolókkal, lakótelepekkel... Max sétálok kicsit többet, mint egy átlag autós.


Elfogyna a pénz? A 3800 millióból, ha lekötök 2500-at évi 4-5%-os kamatra(bár nagy pénz mellé ennél jóval nagyobb kamatot adnak), akkor is lenne havi 8 millióm fenntartani az autókat...

2015. ápr. 9. 14:04
 14/30 anonim ***** válasza:

" a hétköznapi használatban lehetetlen a gyári fogyasztás reprodukálása."


Tevedni meltoztatol.


Mondatonkent szet lehetne szedni amit irtal a SUVokrol mert alapvetoen rossz iranybol kozelited meg a kerdest.


Ha elmenyt akarok elmenyautot veszek, ha kenyelmesen utazni akkor meg utazoautot. A SUV meg nem terepjaro, a kutyat nem erdekli hogy hogyan tud menni a terepen, nem annak gyartjak, nem annak veszik. A fogyasztasa meg mar most is tokeletesen hidegen hagyna, hat meg ha nyernek a lotton.

2015. ápr. 9. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 anonim ***** válasza:

Osynho :

11-es vagyok. Nem írtam, hogy a Transporter kényelmes lenne, csak egy módon kategorizáltam, és ebből a szempontból oda került. A Berlingo viszont kényelmesebb szinte bármely mélyre ülős autónál.

2015. ápr. 9. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/30 A kérdező kommentje:
Berlngó után ha beleülnél egy a8-ba, vagy bentley continentalba, vagy hasonló típusú autóba, akkor átgondolnád szerintem...
2015. ápr. 9. 14:37
 17/30 anonim ***** válasza:
Én 500 milliót hoztam példának, gondolom neked se anyád, se apád, se testvéreid, se gyereked, de ha 3800-al számolunk, akkor is a reálhozamot érdemes nézni, az nagyon ritka együttállás, ami most van, hogy 0% az infláció és van 4%-os prémium állampapír, de a jelen állapotban is kénytelen lennél egy részét valamilyen biztonságosabb helyen tartani, mint Magyarország, a legbiztonságosabb helyeken meg kereken 0 a hozam. Hosszútávon biztonságosan befektetve évi 1-2% reálhozamot fogsz tudni, de ha már az elején a tőkéhez kezdesz nyúlni, mert minden gyorsan és azonnal kell, akkor kétlem, hogy ne apadna le a tőke rendesen idővel...
2015. ápr. 9. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 anonim ***** válasza:
A8-ban már ültem, és nem volt kényelmesebb. Nyilván az ülése kényelmes volt elsőre és lábhely is elegendő, de hosszútávon nem kényelmes olyan testhelyzetben ülni.
2015. ápr. 9. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/30 Osynho ***** válasza:

Nagy külső méret vs kis belső méret, feleslegesen ttúlméretezett hajtáslánc és nagy kerekek - nagy fogyasztás, nagy légellenállás, magas súlypont. Ezek miatt veszik ezeket? :) Pont hoyg nem felel meg minden feltételnek! Nincs is olyan autó, ami mindennek megfelelne, valamiben kompromisszumot kell kötni. Az öszvér megoldások soha se jók. Sportos terepjáró egyterű? :/ Szerintem nem jött át a mondanivalóm.


"" a hétköznapi használatban lehetetlen a gyári fogyasztás reprodukálása."

Tevedni meltoztatol. "


[link]

[link]

[link]


"Mondatonkent szet lehetne szedni amit irtal a SUVokrol mert alapvetoen rossz iranybol kozelited meg a kerdest."


Mi aj ó irány, miben tévedtem? A suv mitől inkább utazóautó, mint egy A8-as?


"A SUV meg nem terepjaro, a kutyat nem erdekli hogy hogyan tud menni a terepen, nem annak gyartjak, nem annak veszik."


Persze, hogy nem az, ez volt a mondandóm lényege. Alkalmatlan terepen egy alapvetően magas építésű, komoly hajtásláncú összkerekes autó. Jó, rendes kerekekkel jók lennének terepen, de akkor hogy menne a tulaj 200-as utazótempót. Sehogyse jó ez. :) Aszfalton ilyennel közlekedni olyan, mint gumicsizmával futni. Lehet, sőt, biztosan van kényelmes csizma, de nehogy ez legyen az etalon. :)


"A fogyasztasa meg mar most is tokeletesen hidegen hagyna, hat meg ha nyernek a lotton."


Ok, hogy téged hidegen hagy, de attól még a tény tény marad. Az autóipar leszarja a Földet, profitot akarnak termelni, ezért kellenek a modellpalettára a benzinzabáló autókat ellensúlyozó (bekamuzott) alacsony fogyasztású járművek. A papíron nézzenek ki jól a számok.


63%-os: Ültem, vezettem Berlingót, jó, nem a legújabbat, de kényelmesnek nem nevezném. A mélyre ülés miért számít a kényelmet illetően? Egy Maserati, vagy egy Porsche Panamera kényelmetlen? Hogy egy A8 nem kényelmesebb, az meg azért megmosolyogtató. :) Bár, ízlések és pofonok.


"ilyen a legtöbb SUV, az említett két kocsi és a kisbuszok (pl. Transporter) is. Utóbbiak tényleg sokkal kényelmesebbek." Ez volt a mondatod, ebből úgy értelmeztem, hogy a transportert is oda soroltad.

2015. ápr. 9. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 anonim ***** válasza:

Kérdező!

Áruld el, hogy hol adnak manapság 4-5% -vagy ahogy írod nagyobb összeg esetén attól jóval több- kamatot?

2015. ápr. 9. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!