Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg olyan rossz választás...

Tényleg olyan rossz választás újonnan egy Dacia Sandero? Ha igen, miért?

Figyelt kérdés

Pár ismerősömet megkérdeztem, akik úgyaahogy konyitanak az autókhoz. Ők azt mondták, soha ne vegyek se Logan-t, se semmit tőlük mert nem jó autók.

Értem én, hogy nem jó, de mikor kérdeztem hogy miért nem, nem válaszoltak semmit.

Nekem történetesen nagyon tetszenek, kényelmes őket vezetni is (vezettem már vadiújat, erősen használtat is), viszont ami negativumot mondhatok én róluk, az az hogy könnyen behorpad, szerintem nem véd túlzottan jó (karosszériájáról beszélek). Viszont megjegyzem azt is, hogy autóvásárlás esetén nem azért vesszük meg hogy törjük is azonnal szana szét, nem?!


Viszont nyitott vagyok a további negativumaira is ! :)


Mégegyszer : Dacia Sandero újonnan !!!



2015. máj. 18. 15:55
1 2 3 4
 31/38 anonim ***** válasza:
Nincs összefüggés a népszerűség és a minőség között,sose volt. Lásd tv műsorok... A francia kocsit a dizájn adja el és a relatív kedvező ár. Amúgy inkább japán autók felé hajlok de a Vw csoport se rossz. Véleményem szerint sokkal jobban járna egy Skodával, ha már "almárkákban" gondolkodunk.
2015. máj. 21. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/38 anonim ***** válasza:
54%

Természetesen van, hiszen egy teljesen publikus adat. Ezért beszél ostobaságokat az előttem szóló.


A modell szintű (2014) eladások:

[link]


Itt pedig a márka szerinti megoszlást:

[link]


A 31-es komment is egy égbekiálltó baromság, mert főleg a autók terén az az EGYÉRTELMŰ trend a nyugati ÚJ AUTÓ vásárlónál (használtautó vásárló csóró keletieket lesztek szívesek elfelejteni, nem piac egy autógyártónak), hogy akkor márkahű, ha elégedett.


Ahogy az sem igaz, hogy olcsó lenne a francia autó, mert kategóriájában kiegyenlített az árverseny és az sem igaz, hogy a dizájn adná el, mert az agyonszidott Dacia pl. 3%-al növelte 10 év alatt az teljes EU-ban a piaci részesedését, kb. pont 10 évvel vannak elmaradva designben.


Szóval kedves autóipari dolgozó (tippre maximum szalagon összeszerelő munkás) akarsz még egy pár ostobaságot mondani?


A Dacia vagy Renault pont olyan minőségű, mint az árkategóriája. Nem rosszabb egy Dacia, mint egy más márka 3 milliós autója. Aki ezt tudomásul veszi, megérti és elfogadja annak jó vétel, aki 7-es BMW minőséget vár 3 lepedőért az meg siránkozik. Ez van.

2015. máj. 21. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/38 anonim ***** válasza:
Inkább vegyél új Ladát,ősztől lehet kapni.
2015. júl. 3. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/38 anonim ***** válasza:
100%
Az új Lada is Renault csoport, szóval erről ennyit. Ár/érték arányban még mindig az egyik legjobb autó. Ha akkora hulladék lenne, akkor a Németek nem vásárolnak vagonszámra. Skodat meg telepakolják annyi extrával, mint a Daciat, bőven kijön egy 2 milliós differencia, és bizony, a Skoda fabiaba még akkor pl tekerős a hatsóablak stb.
2015. júl. 3. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/38 anonim ***** válasza:
65%
Az Infiniti is Renault csoport,mégis egy prémium márka.
2015. júl. 3. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/38 anonim válasza:

Ez jó kérdés. Nagy valószínűséggel elég sok sztereotípia is van ezzel kapcsolatban. (francia autó, olasz autó nem autó, 3F sztereotípia és még sorolhatnám)

A Renault csoport nem fogja magát lejáratni azzal, hogy az olcsóbb almárkájánál gagyi minőséget tanúsítson. Azt nem vitatom, hogy nem tudja ugyan azt a Sandero, mint a Clio.

A LADA-ban pedig tényleg részes a Renault, így ha az jó, akkor a Dacia sem lehet annyira rossz.

Ez mindössze egy üzleti húzás a Renualt-tól, úgy mint anno 2000 környékén a VW csoporttól a Skoda. Csak idő közben a Skoda már árban és minőségben is tartja a lépést a VW-nnel. A Renault egyszerűen nyit kelet Európa felé. És jól is teszi még azelőtt, hogy bejönnek a kínai autók az európai piacra.


Szerencsém van, mert van egy Ford Fiesta 1.4TDCI a családban, mint vállalati autó. A Sandero-t az asszonynak vettem futkosós autónak és a gyereket oviba vinni. De őszintén megvallva nem érzek a 2 autó között 1,5m HUF különbséget.

A Sandero kényelmes és az 1.5dci motor nagyon dinamikus a kocsiban. A műszarfal ergonomikus és könnyű átlátni. Az üléshuzaton érezni az óccsóságot sajnos. De minden kézre áll és nem nyifog csörög. A Fiestában egyenesen idegesítő a pedálkiosztás és a marha hosszú műszerfal. A Fiesta futóműve érzékenyebb a rossz útra, mint a Sandero-é. Összeségében egy komfortos kocsinak tartom elérhető áron ami elvisz A-ból B-be. Az Arctric felszereltség pedig már elég gazdag.


A Duster dízel 4x4-es pedig terepen megeszi a Nissan Qashqai-t és megbízható gép. Ha tényleg kijön a Pick Up változata akkor pedig még el is gondolkodnék a vásárlásán. Nagyon szép gép. :)


A renault szalonban miskolcon pedig az átadó területen 8 Dácia állt és 1 Renault. A Renault marha nagy konkurenciát állított magának a Daciával. De ezt szerintem nem így tervezték.

2015. okt. 7. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/38 A kérdező kommentje:

Utolsó, én is ültem és vezettem már nem egyszer Dacia modellt, én mindegyikkel nagyon meg voltam elégedve. És ezt mondom úgy hogy nekünk Peugeot 206-osunk van, de vezettem más "márkásabb" autókat is.

Én személy szerint az üléssel is meg vagyok elégedve, de az már tényleg izlés és pofon.

2015. okt. 25. 00:02
 38/38 anonim válasza:
Èn jövőre vennèk daciat (2019 ben) ha lenne tapasztalata valakinek a motorokról (főleg autópályás utak terèn) azokra kíváncsi lennèk, mert külföldre való utazásokhoz kellene nekem az autó ezèrt èrdekelne hogy hogyan megy a pályán a kis benzinmotor..
2018. máj. 29. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!