Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 11-12-es óránál tartok, és...

11-12-es óránál tartok, és nagyon béna vagyok. Ilyenkor még ez normális? Annyira szr-nak érzem magam ;/

Figyelt kérdés
ma vezettem le két órát (11,12), és valamiért annyira bénának érzem magam.. meg hullámvölgyek vannak, valamikor jól megy, valamikor iszonyatosan bénázok, és kapkodok.. nem igazán megy még ez az "egyszerre 15 dologra figyelj" rész.. egy pl: körforgalom, miközben kanyarodok, közben figyeljem a többieket, közben váltsak.. ma az oktatóm húzta vissza a kormányt, mert majdnem bementem a gazosba, annyira rámásztam a körforgalomra... szétszórtnak érzem magam, és ügyetlennek.. az oktatóm azt mondja, hogy messze a vége, és ha olyan van, akkor pluszóra (család ismerőse, és nem a pénzre hajt, tényleg az a fajta oktató, aki akkor vetet veled órákat, ha tényleg kell), és ne keseredjek el az elején.. és a családom is mindig ezzel jön, hogy még kezdő vagyok, nagyon az elején, lesz ez jobb is stb, de én mindig olyan csalódott vagyok.. leginkább magamtól, mert régi álmom volt egy jogsi, és most, hogy folyamatban van, a saját bénaságomtól megy el a kedvem az egésztől.... :(
2015. júl. 29. 17:22
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Nem lehet mindenki profi elsőre, gyakorolni kell.


Körforgalomnál állandó sebességet tarts, és akkor nem kell váltanod. Akkor már könnyebb figyelni a többiekre.

2015. júl. 29. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Még a kötelező óráknak is alig csak a harmadát csináltad meg, és a tanulók nagyrészének simán szüksége van 35-40 órára. Szóval ne aggódj, menni fog előbb vagy utóbb. :)
2015. júl. 29. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Az ember nem a tanórák alatt tanul meg vezetni, és ez idő alatt számtalan probléma adódik és még fog is. Embere válogatja, hogy ki hogyan éli meg a kudarcokat.
2015. júl. 29. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 veterán vas ***** válasza:
73%

"..régi álmom egy jogsi.."