Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ki hogyan újítja fel a Suzuki...

Ki hogyan újítja fel a Suzuki Swift hátsó (dobféket)?

Figyelt kérdés
Azér kérdezem mert egyenlőre csak információkat gyüjtök, megnéztem kitisztítottam a fékportól sürített levegő féktisztító spray. Csak szemrevételeztem sajnos nem mértem le a dob kopás átmérőket sem igaz csak tolómérőm van erre a célra de meg tudom oldani szükség esetén. Elözetesben csak arra lennék kiváncsi hogy ki mit tesz ha lekopik a fékbetét de mondjuk a dob még nem kopott átmérőben 2 mm-t? H gyári új méretű fékpofákat beleteszünk nem igazán fekszik fel a már megkopott dobméretre. Kinek mi erre a véleménye? Vagy egyszerűen ha lekopik a betét a fékpofáról dobjuk ki kompletten a fékdobokat is? Következő kérdés ki milyen minőségűvel cseréli le? Az eredetivel megeggyező mint tudjuk nagyon drága, az olcsó utángyártott megfelel e?

#Suzuki Swift #hátsó dobfék
2017. márc. 8. 19:51
 1/4 anonim ***** válasza:
vidd szerelőhöz, a fék nem játék
2017. márc. 8. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ha hullámos a dob,egy esztergályos 5 perc alatt felszabályozza

Viszont nemértem hogy a gyári új betét miért ne illeszkedne a helyére? Hisz ugyanakkora.

Nekem is Swiftem van 100 000-nél cseréltem hátsó betéteket,de még volt rajta hús bőven

2017. márc. 8. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Össze fog kopni az új betét a használt dobbal, az új dobra sem feküdne fel tökéletessen.Idő kell neki, sőt meg is szokták"vasalni",hogy gyorsabban összekopjon. Tárcsafékre is ugyanez vonatkozik.
2017. márc. 8. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat a másodikat és a harmadikat, az elsőnek üzenem autószerelő a szakmám (nem ezt csinálom de eddig még minden autómat megcsináltam amúgy úgy gondolom biztonságosan). Megmondom miért tettem fel a kérdést, korábban a dobféket úgy újítottam fel hogy itt Kecskeméten volt egy profi feradolozással foglalkozó vállalkozó, elvittem hozzá a dobokat és megmondta hogy még használható e. Ahogy tőle tudom kicsit megszabályozta a dobot és a fékpofákra hozzá méretezett betétet ragasztott tehát az íve egyből passzolt. Ezért tettem fel a kérdést is nyilván jelenleg (egyedi feradolozás hiányában mert már nincs) csak gyári dobmérethez(180-as) illeszkedő fékpofákat lehet vásárolni és ilyen profi komplett felújító hiányában azért úgy gondolom egy jó esztergályossal érdemes teljes szélességben a kopott méretre óvatosan felszabályozni a dobot mivel a betét mellett kívül-belül marad egy kis sáv ami nem kopik. Hát vagy az új betétek szélét itt is kicsit lecsiszolni mint a vállas féktárcsánál, egyébként nyilván ez az 1-2 mm átmérőben nem sokat számít vasalni kell egy kicsit na meg nem mindjárt műszaki vizsga előtt kell cserélni. megmondom őszintén egyenlőre még jó a betétméret is minden és hátul kopik kevésbé amúgy is de 1-2 év múlva ha aktuális lesz nem szeretném mindjárt ledobni ezeket a gyári dobokat mert ha ugyanilyeneket vennék szörnyen drága ahogy szétnéztem a weben, meg még elég kevés km is van a járgányban 64e. km. És vezetéstechnikát ne írjon ide senki egész nap vezetek az a munkám a Suzukimba meg csak az utolsó 7e.-t hajtottam bele. Az előző két nyugdíjas gazdája egy kicsit sokat fékezgetett az tény mert az első féktárcsa mérete közeleg a 15 mm-hez, természetesen ott csak a csere lesz a megoldás.
2017. márc. 12. 14:06

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!