Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Németországból megéri még...

Németországból megéri még használt autót behozni eladásra?

Figyelt kérdés
2017. ápr. 20. 08:45
 1/7 anonim ***** válasza:
Nem, kereskedő ismerőseim sorba hagynak fel ezzel, csak saját célra éri meg és azt is Olaszországból, Dél-Olaszországból vagy közepéről ahol nincs hó, és nincs sózás.
2017. ápr. 20. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Már évek óta nem éri meg.....
2017. ápr. 20. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Becsületesen biztosan nem.

Számold ki a kiutazás, hazaszállítás, honosítás, regadó költségeit... mekkora haszon kell ahhoz, hogy ez megtérüljön és keressél is rajta?


Akik ezt csinálják, többnyire roncsokat hoznak be és keményen megtekerik az órát.

2017. ápr. 20. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Már nem igazán, túl sok autó érkezik be, és egyre többen felvilágosodnak úgymond, és már nem félnek kimenni Németországba autót venni, hanem kimennek saját maguk megvenni a járgányt. Mostmár csak úgy működik a dolog nagy haszonnal, ha törött, műszakilag hibás, vagy más problémás autót hozol be, és itthon megtákolod olcsón.
2017. ápr. 20. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
De saját használatra még megéri behozni, legalábbis én onnan szoktam hozni az autóimat, de könnyebb dolgom van, mert van ismerettségem, és amúgy is jártas vagyok az országban.
2017. ápr. 20. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Ez a saját használatra behozni dolog is olyan, hogy nagyon jó vételt kell kint csinálni ahhoz, hogy megérje. Mert amennyiért kint a jó autókat meg lehet venni, ahhoz ha hozzáadod a honosítás és hazahozás járulékos költségeit, annyiért már itthon is lehet kapni ellenőrizhető előéletű, jó állapotú, korrekt autót.


Mert ugye hogyan is néz ki ez a gyakorlatban?


1. kinézed a hirdetéseket, bízol benne, hogy a magát magánszemélynek hirdető előadó valójában nem arab nepper és elkezded foglalni a szállást (költség)


2. Kimész valahogy (költség), mondjuk, hogy jó az autó, megveszed. Elzarándokolsz a helyi okmányirodába (Zulassungstelle). Leszurkolsz kb. 30 ezer forintnak megfelelő Eurót a piros rendszámért és a hozzá kapcsolódó biztosításért, illetve adóért Ezzel vissza az eladóhoz, rendszám felrak, majd vissza a Zulassungstellebe. Erre kb. rá is ment egy napod.


3. Megtankolod, veszel cseh meg szlovák és persze magyar matricát, hazajössz.


4. Elmész az ocsmányirodába, leszurkolod a regadót, kifizeted a honosítást, a vagyonszerzési illetéket, a rendszámot, forgalmit..stb.


Minderre kb. ráment egy heti szabadságot, meg egy valag pénzed, és akkor még egy fillért nem költöttél szervizre.

A fenti lépések egy része kimarad, ha trélerrel mész ki, ami szintén nem olcsó, és nem mindenkinek van tréleres haverja, vagy B+E jogsija meg trélert húzni képes autója.

Szóval... ez szépen hangzik a mesében, de a valóság kicsit gyatrább.

2017. ápr. 20. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
megéri, csak sok a seftes cigány is
2017. ápr. 20. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!