Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az Alfa Romeo Giulia megbukott?

Az Alfa Romeo Giulia megbukott?

Figyelt kérdés

Mielőtt még valaki letámadna, ez nem a márkát becsmérlő kérdés akar lenni. Alapvetően semlegesen állok a márkához, viszont a Giulia tetszik kifejezetten.


Szívesen megnézném élőben is, de még nem volt rá lehetőség.

Ellenben már 2015 óta kapható, de ezidáig még egyetlen darabot sem láttam, pedig rengeteget autózom, és sokat járok BP-en és Münchenben is.

Most tényleg ennyire nincs belőlük az utakon, vagy én nem járok eléggé nyitott szemmel. ( Akkor adhatom le a jogsimat is. :D )

Valaki látott már forgalomban belőle?



2017. okt. 3. 14:47
1 2
 1/11 D. Brasco ***** válasza:
19%
Nyisd ki jobban a szemed....van belőlük az utakon..persze nem minden sarkon 3,de az általad felsorolt nagyvarosokban meg még nagyobb az esély hogy szembejőn
2017. okt. 3. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
91%
Nem azért nem látod, mert megbukott hanem kevés a rajongója mint te. Egy Porsche-t se látok és egy Ferrari-t se látok az utakon, se Maserati-t Igaz ezek jóval drágábbak, de vannak bőven emberkék itt Magyarországon akik megvehetnék. Szóval csak alap fapados vagy olcsó luxus autók (Audi, BMW, Merci) fogynak. Az olasz autókban nem sokan bíznak.
2017. okt. 3. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
63%
Ha a BMW-Ben elromlik valami és 100 ezerbe simán alaphangon belekerül nem baj, de ha az alfa romeo-bán romlik el valami az szar vacak rohad*k autó miatt van. Röviden ennyi:D
2017. okt. 3. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Tényleg ne legyen most ebből vita, hogy ki szereti, ki nem a márkát, nekem pl csak ez a modell tetszik, de akkor vagy tényleg én nem figyelek eléggé vagy csak balszerencsés vagyok. :)
2017. okt. 3. 15:51
 5/11 anonim ***** válasza:
81%

Az a helyzet, hogy ugyan egy nagyszerű autó lett (főleg a QV, ami még drágább német autókat is lealáz a pályán), szerintem nagyon jól is néz ki, ültem már benne és ha nem is egy Audi, de a minőség is sokkal jobb mint előző Alfákban - a megbízhatóság még mindig nem erőssége, és ha ez már most látszik (márpedig nagyon is látszik - már a sajtónak kiadott tesztpéldányok többsége is meghibásodott), akkor ott baj van. A Giulia német presztízsmárkák bevált, megalapozottan kimagasló minőségű típusai ellen száll harcba, még ha tökéletesen megbízható lenne, akkor sem vennék annyian, mert az Alfának borzasztó imidzse van az emberek szemében.


Ettől függetlenül nem bukott meg, ugyan én sem láttam belőle sokat, de veszik az emberek nyugatabbra innen. Azóta jött a Stelvio is, szerintem esélyes hogy ezzel a két modellel ismét talpon lesz az Alfa. Én nagyon örülnék neki, amióta mentem egy 166-ossal amiben a Busso V6 csücsült elöl, és bézs bőr belül mindenhol, akármennyire is szeszélyes, lenne helye egy Alfának a garázsban.

2017. okt. 3. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
89%

#4-essel egyet értek!


Mindenki csak abban tud gondolkodni h merci,bmw,audi.....


Én ha tehetném tuti Alfát vennék egy m3-as helyett! Nagyon szépen néz ki, nincs belőle mindenhol (mint a béjemvébő) + már csak azért sem vennék bömöst, mert minden p@r@szt olyat vesz! :D


Ritkán látok, de azért én már láttam párat. :D Pl olaszországban 3 ferrarit láttam. 1 állt, 1-et bérelhettél, másik pedig autópályán húzott el melletted. :D :D


Tudod mivel volt tele? Porsche, bmw, kisautók terén, fiat 500 ezerféle tuning és felszereltségi változatban, és sok citroen! C4 Cactus, c3, és ds3.


De pl mondok olyat, hogy valaki azt mondja, hogy 5m-ért vesz egy használt mercédeszt. Helyette vehetett volna ds5-t.... Utóbbi viszi a prímet. Na abból 2017-ben láttam vagy 4-et.... :D

2017. okt. 3. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
89%
Van belőle, itthon is, van cég is, aki ilyet vett. de kevés sajnos, egyrészt az ára másrészt a kissé megtépázott nimbusza miatt. Pedig jó autó, ahogy a 159-es is az.
2017. okt. 3. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
47%

#8-assal is egyet értek.


Pl sokan mondják h "sz@rfrancia" ami vhol a 2000-es évek elején volt igaz.


Nem tudom hogy a német 1.6 CRTDI és a HDI közül, melyik indul el -30 fokban is. (a sz@rfrancia bezony).


A másik, hogy sokan megalapozatlanul veszik fel, mert ezt látják a többitől.


pl egy citroen c5 2.2 hdi-val hydro-s felfüggesztéssel kiváló autó, remek ár/érték aránnyal.


Mit vesz mindenki?

- ÓDI ÁÖT/ÁHAT, mert ő biza egyedi akar lenni, ezért választja a különleges szürke/fekete vagy netán fehér színt.

- Emellé természetesen nélkülözhetetlen a "mindent occsón' okosba' megjavító haver", valamint az autópályán a műszaki vizsga.


Tudod

Kimégy belsőbe előznél, rögtön mögötted ÉJFEKETE ÓDI/BÉJEMVÉ, és komplett műszakit rak:

- kormányholtjáték

- reflektor/tompított

- gáz és fékpedál működése, ködlámpa ellenőrzés, minden....


Aztán lesz@rozzák a franciát mert divat, másfelől életben nem ültek még benne!


És akkor te beleülsz a c5-be 2.2 hdi. ráállsz kiló 70-re, és élvezed a tükörsima utazást.


A hidrós felfüggesztés lényege az, hogy csak a kerék mozog fel-le kaszni nem, így baromi sima rugózást ad.

Másfelől pedig (saját tapasztalat) de a francia/olasz autósoknak sokkal jobb a mentalitása mint a fókszvágen, és béjemvé/audi konszernnek.... :D


Meg ha a ds5 elejére felnyomnék egy ódi emblémát és úgy ültetném bele őket, akkor "fhú, hát a német precizitás, hát ez de jól megy". Aztán rájönnének h francia akkor meg

"Igen, akartam is mondani, h a... izé motor mehetne jobban is, meg őőőő a műszercsoport hogy néz ki...."


True Story a következő

Mindenki mondta a merci ilyen jó, olyan jó, motorja is milyen királyul megy. Aztán egyik nap kiderült h a merci, a renault dízelmotorjait szereli be és azt árulja. Instant válaszuk:


Fúúúj mercédesz, csak a nyereség miatt, már az sem az igazi, romlik ott is a minőség......


Nem szabad rájuk hallgatni. Mai világban egyáltalán nem igaz h francia/olasz autót nem szabad venni, sőt! Megtanultak autót gyártani! Am meg sztem aki azt mondja h sz@rok a franciák,

1: Divatból teszi

2: Sosem ült még benne

3: Féltékeny mert belülről tudja h a francia és olasz autók mindig is szebbek lesznek!


Ráadásul a citroennél egy facelift nem egy új modellt jelent.

Citroen: Okés. Facelift. húzzátok összébb a hűtőrácsot, legyen benne LED-es ködlámpa, extraként tegyétek be lehetőségnek az xy funkciót, meg húzzátok át picikét a lámpát


Ugyanez BMW: Okés. Új modell! Átrajzoljuk a lámpát, nagyobb sárvédő, a 2 beömlőbe beleteszünk +4 lamellát, + első lámpa belefolyik a vesébe.


Pathetic.....


A francia autó sosem a versenyzésről szólt, hanem arról az eleganciáról amire a németek sosem jutnak el. Hiszen beülsz egy ds5-be, és nem az jut eszedbe hogy versenyezz, hanem hogy komfortosan eljuss a-ból b-be. belső és külső dizájn 10/10, németek lemaradtak a 20 éve bevált óracsoportnál csak már digitálisan nyomják oda.....


Kis c3-as ugyanez. Nézd csak meg. piros-fehér színpárosban igazi cukiság! 110 lovas benzinnel igazi fiatalos autó, ami kitűnik a tömegből. Azt sugallja:


Hé! Hé! Ülj be 3 haveroddal és irány a Balaton! Azon felül meg nézd meg a belsejét. Teljesen vagány belső szövet (!!!) mintázat van, míg a sablon ww, seat, mit ad? fekete, egyszínű kárpitot.... Ők meg: Akkor srácok toljatok bele egy vörös cérnavarrást az ülésekbe + műszerfalba is!


Ha van egy ds5-öd, te ne tartozz a többiekhez! Járd a magad útját. Ne kezdj versengésbe a "300 lovas tunongoltgolfellen" ami úgy füstöl mint a mozdony..." Csak járj, kényelmesen, majd figyeld meg, hogy több elismerő tekintetet és bámuló arcot fogsz látni, mint az, aki megveszi az uj ww polot. Lényegében azzal szemben már a c3 elég... :D Azt is megnézik rendesen! :D


A szürke némethez, sose hasonlíts egy színes franciát.

2017. okt. 3. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Elég megnézni az eladásokat, nagyon-nagyon gyenge. Már szakemberek is erről beszélnek, hogy az Alfának ez így hatalmas szívás, mert a Giuliába és a Stelviókba hatalmas pénzeket nyomtak, de mégsem veszik.
2017. okt. 4. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
75%

Tatabányán 2 is van belőle, egy hófehér, és egy szürke, rendszeresen látom őket, az egyik tulaja tagja az Alfás csoportnak is. A másik szerintem céges lehet csak, mert nem villog vissza. :)


Sok embernél az Alfa egyenlő a megbízhatatlansággal, ezért kapásból elítélik. Persze nagy részük azt sem tudja, mi fán terem a márka, mert még nem is ült benne, csak hallotta, hogy valaki szidja, aki szintén nem ült még benne.


31 éves vagyok jelenleg, de 20 éves korom óta Audi A3-at akartam, mert tetszett kívül-belül, jó volt vezetni.

Aztán mire összegyűlt a pénz, és megvehettem volna, beültem egy Alfa 159-be, és az A3 gondolata egyből a kukában landolt. Sokkal szebb, sokkal élvezetesebb vezetni, főleg kanyargós, szerpentines úton. Azóta is napi szinten használom. :)


Azért azt ne felejtsük el, hogy Magyarországon csak 2016 nyarán mutatták be a Giuliát "hivatalosan" az AlfaCityn, idén pedig a Stelviot.

Sajnos az ára elég magas, nem mindenki teheti meg, hogy megvegye, aki meg megteheti, az úgyis valami németet vesz, mert az a "státusz".

Talán némi reklám és marketing, és megindul mindkét típus iránt az érdeklődés. A mutatók szerint minden hónapban nő az eladások száma az előző hónapokhoz képest, szóval nem nevezném buktának, csak még egy kis idő kell neki.

Amúgy egy nagyon kényelmes autó, sportos, én ki sem akartam szállni belőle. Mondjuk az új Fiat Tipoból sem. :D Relatíve olcsó, mégis nagyon jó kis gép.

A QV Giulia hangja pedig élőben nagyon durva, no meg az 510 lóerő sem gyenge hozzá.

2017. okt. 4. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!