Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A korai repülőgépmotorok...

A korai repülőgépmotorok kipufogószelepei miért nem égtek el?

Figyelt kérdés
Gondolva itt a világháborús, és az azt megelőző repülőgépekre, ahol egy kis kipufogócsonk volt, ott hogy nem égtek be a kipufogószelepek? Ugye autónál egy túl nyitott rendszer esetén be tud égni, ha túl gyorsan távozik a gáz, és nem tudja hűteni a szelepet.
2017. nov. 2. 22:22
 1/2 anonim ***** válasza:

Azért nem égtek el a szelepei a korai repülőknek, mert 2 ütemű motoroknak (általában) nincsenek szelepei, és igen, a korai repülők motorjai kétüteműek voltak.

Szerintem!

2017. nov. 2. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Mondjuk a Rolls-Royce Griffon és Merlin a V12-es 4 ütemű volt, a DB 605 is...
2017. nov. 3. 05:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!