Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagy átlagban miért szeretik...

Nagy átlagban miért szeretik az emberek jobban a benzines autót mint a dízelt?

Figyelt kérdés
2010. jún. 20. 15:14
1 2 3 4 5
 21/48 anonim ***** válasza:
1.6os thaliát nem nehéz otthagyni,1.6os escort clx állvahagytam.
2010. jún. 21. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/48 anonim ***** válasza:
0%
Kit érdekel milyen a kocsi hangja? A dízel sokkal erősebb, ha nem is gyorsabb, és ha a sárból kell kijönni vagy emelkedőn kell felmenni az a helyzet hogy a hiperszuper hangtalan BMW-t otthagyja a morgós VW
2010. jún. 21. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/48 anonim ***** válasza:

A válasz írója 71%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 13:30


mondom, hogy idióta vagy...


szívót a szívóval, turbót a turbóval...


mellékesen havernak van egy 1.9es dízel renaul 19-e szívódízel, a szívóbenzines 1.4 alázza, bele se merek gondolni egy 1.2 TSI vs 1.3 turbódízel tesztbe... vagy akár egy multiair vezérléses alfa benzines...

2010. jún. 21. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/48 anonim ***** válasza:
67%

13:30


Annyival nem erősebb a morgós VW

És a hangja meg mindenképpen SZAR.Ez van

2010. jún. 21. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/48 anonim ***** válasza:

A válasz írója 69%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 10:12


Hát ha egy benzinest felfúrsz ( plusz ugye akkor már cserélgetsz egykét dolgot a blokkban mint pl simeringek, csapágyak...) + raksz rá egy turbót... Egyik az, hogy igencsak megnől a fogyasztása:D A másik pedig hogy 600.000 ft alatt biztos, hogy nem úszod meg :)

Ne legyél olyan, mint itt az ismeretségi körömben páran... hogy benzinesre turbo így úgy, nem kell semmit csinálni, csak felnyitod a motorháztetőt és beledobsz egy fejemnyi turbót :DDDD


Egyébként az elöbb valaki mintha olyat írt volna, Hogy 1.6 Benzin = 2000 dízel...

Akkor hogy is volt az a 1.6 D nem egyenlő 1.4 benzinnel?:D

ÉS az még csak szaros opel... népautó... Akkor egy Golf 1.6 D?

Nézd meg, hogy egy dízel... 2 esetleg 3000-es fordulatnál vígan elvan... sőtt 3000-nél már kéri a következőt... amíg egy benzines 3000 felett kezd el mozogni:P És akkor ugye a dízel olcsóbb üzemanyagból táplálkozik...


De mindegy... egy megrögzött benzinesnek lehet akármit mondani! :D Ha szeretsz sportosan járni, és van sokpénzed akkor vegyél 2800-as ford scorpio-t... és legyél boldog ! :D

2010. jún. 21. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/48 A kérdező kommentje:
szerintem sokan keveritek a nyomatékot a lóerővel:)
2010. jún. 22. 11:09
 27/48 anonim ***** válasza:

Mert 2-3 literrel fogyaszt csak kevesebbet, és ez akkor van ha jó állapotú! Viszont ha bármi elromlik rajta buktad az egészet! Többért lehet megvenni, könnyebben hibásodik meg, és alig fogyaszt kevesebbet, eközben hangosabb, csúnyább a hangja, és fele olyan jól megy. Folytassam? Arról nem is beszélve, hogy egy diesel soha sem fog ilyen hangot adni:

http://www.youtube.com/watch?v=YFFgoYdaN04

2010. jún. 22. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/48 anonim ***** válasza:

Vagy olyan hangot, mint ennek van 0:55-től

http://www.youtube.com/watch?v=3T5OGCvQXXI

2010. jún. 22. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/48 anonim ***** válasza:
27%
Mert nem értenek a dízelhez, félnek tőle, azt hiszik drága hozzá minden, ha tönkremegy...kérdés, hogy milyen évjáratú dízelről beszélünk. Pl egy 1.7-es dízel opel astrához fillérekért van bármi, egy adagoló bontóban ami jó 15000 Forint max, az autó, ha rendesen van benne olaj cserélve, meg vezérműszíj, simán elmegy 500-600 ezer kilómétert különösebb hozzányúlás nélkül. Fogyasztása 90 km/h-nál 4.5 liter, városban max. 5.5. A dízelnél lehet tervezni pontosan előre, mennyiből megy oda, ahova kellene. Benzines meg: jön egy eső, beázik az osztófej, beköpi a gyertyát, elmegy 1-2 henger, a fogyasztás lesz 8 literből 18 liter...magyar ember ne vegyen benzines autót, persze arra jó, ha csak simogatni akarja, meg puszilgatni a garázsban, meg 1 héten egyszer elővenni, és játszani benne a vagigyereket, hogy milyen jól gyorsul...meg láttam már benzines autót, amibe hátulról beletrafáltak, megrepedt a tank, benzin meg ömlött ki a 80 fokos aszfaltra nyáron...szép lebarnult emberek voltak benne utána. Gázolajat rohadt nehéz meggyújtani, próbáld meg öngyújtóval, melyik ég könnyebben. Mai dízelt nem vennék ugyanúgy, ahogy bármilyen benzinest sem. Turbódízelt sem, sima szívó, az oké. Minél kevesebb kütyü, annál kevesebb meghibásodási lehetőség. Amúgy is amilyen kretén módon vezetnek ebben az országban, nem kéne 100 lóerőnél erősebb autó sehova. Bár teljesen mindegy, lassan már úgyis csak a repce marad tankolási megoldásnak, az meg baromira nem fogja megérni. Lassan lőttek benzines, dízel autóknak.
2010. jún. 27. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/48 anonim ***** válasza:

A válasz írója 0%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 11:09nak...


te egy idióta vagy... beázik az osztófej? lehet hogy a 30éves, rozsdás zsigulin és hasonlókon beázik, de normális autón nem...


vegyen 1.7es astra dízelt, még az F astrából? az egy lomha dög, nagypapának jó, de hogy azzal nem fogsz előzni soha, az is biztos. F astrához csak c14si...

2010. jún. 27. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!