Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes benzin+gázos autót venni?

Érdemes benzin+gázos autót venni?

Figyelt kérdés

2018. dec. 27. 17:05
1 2 3 4
 21/31 anonim ***** válasza:
18: nekem már le se kellett volna írnom de közben tartottam egy kávé szünetet... és nem néztem vissza a válaszokat csak folytattam és küldtem :)
2018. dec. 28. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/31 anonim ***** válasza:
0%

Oké a kis libakergetőkbe még oké azonban nekem V8 van,hengerenként 2 gyertyával

Úgy kibsztam a gázszettet belőle hogy öröm volt nézni

2018. dec. 28. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/31 anonim ***** válasza:
0%
Kávészünetnek pedig sosem volt még benzin gázos mert marhaságokat ír
2018. dec. 28. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/31 anonim ***** válasza:

Aha. Egy igazi üzleti géniusz vagy.


Ahelyett, hogy vettél volna bele 16 db LPG iridium gyertyát kb. 80.000 ft-ért EGYSZER (mert utána pont ugyan annyit kell cserélni, mint ha benzinnel jársz) "kibaxtad" belőle a gázszettet - amiért nyilván fizettél legalább 80.000 ft-ot, hiszen senki nem dolgozik ingyen.


Utána pedig tankolsz a V8-as kicsikocsidba 100 km-enként 25 liter benzint 30 liter gáz helyett. Segítek számolni:

25 liter benzin NAV üzemanyag normával: 9900 ft

30 liter LPG szintén NAV normával: 7620 ft


az 2280 ft / 100 km. 100.000 km-en 2,3 millió. "Spóroltál" a gyertyacserén 80e-t. Zseniális.


Menj már pls trollkodni máshova, mielőtt még nagyobb hülyét csinálsz magadból mint amilyet már sikerült.

2018. dec. 28. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/31 anonim ***** válasza:

12 ezer huf lett volna 1 db lpg.


Mégegyszer mondom,ha hülyevagy az egészhez ne röfögj hozzá.


De olyan lelkesen írod a fszságaidat mintha kötelező lenne


És én vagyok a troll valóban...

2018. dec. 28. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/31 anonim ***** válasza:
Vicces, hogy itt megy a LPG-s autók dicsőitése, a dízel autókat meg a pokolra kívánják itt sokan :))
2018. dec. 28. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/31 anonim ***** válasza:

Senki nem dicsőít semmit meg én személy szerint nem is kívánom a dízelt sehova.


Itt csak tényszerűen válaszoltunk pár dologra, de van pár szellemi fogyatékos, mint az 55%-os, aki valamiért fejébe vette, hogy hülyeségeket kell írogatnia és nem tudja abbahagyni.

2018. dec. 28. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/31 anonim ***** válasza:
100%

"nekem V8 van,hengerenként 2 gyertyával


Úgy kibsztam a gázszettet belőle hogy öröm volt nézni"


Egyik haveromnak 4.2-es A8-asa volt LPGvel, vegyesben 17-19 liter gázzal elment és belerakott 200 000+km-t :D


ON:

senki nem isteníti a gázt, de itthon mindenki tart a gáztól, mert a 90-es években gyakorlatilag csak taknyolt megoldások voltak, amikből kialakult ez a "gázos sz@r" dolog.

Más országokban ahol nincs büntető jövedéki adó a CNG-n ott több tízezer kettős üzemű autót használnak és tankolnak otthon a garázsban, teljesen legálisan.


A gáznak annyi előnye van a dízelhez és a benzinhez képest, hogy gyakorlatilag 0 a koromkibocsátás ( ha minden jó, egy tákolt magyar gázosra ez sem feltétlenül igaz) és olcsóbb tankolni, mint egy benzinest. Nem jobb, rosszabb, olcsóbb, drágább mint a dízel, hanem más.


Egy nagyvárosban levegőminőségi szempontból sokkal előnyösebb CNG-s autóbuszokat járatni, mint dízeleket.


Személyautónál annyi előnye van, hogy nálunk a gázosnak nyomott az ára, az LPG és a CNG is egy viszonylag egyszerű,olcsó és igénytelen technika ha nincs magas futásod és tudod hol tankolni akkor esetleg megéri számításba venni.


Anno haverom autóját kellett rendbe szednem, egy 600 000km feletti 100-as Audi volt ami évek óta csak gázzal járt ( a K-Jetes benzines része teljesen kuka volt). Széthullott a gyújtása és átégett a hengerfejtömités és a legendákkal ellentétben 600k km után sem volt semmi baja a szelepeknek! Szelepvezetőt és szelepszárszimeringeket kellet cserélni,becsiszolás után ment vissza a hengerfej és azóta is úgy megy az autó ( már legalább újabb 70 000 bele szaladt), pedig a legendák szerint a szelepek elégnek... :)

2018. dec. 28. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/31 anonim ***** válasza:

Van viszont egy nagy hátránya a gázos autóknak. Csak ehhez szükséges megfelelő engedéllyel rendelkező szervizek javíthatják elméletileg, és a műszaki vizsga is macerásabb. Gázüzembe is mérik a kibocsájtási adatokat ,nem csak benzin üzemben. Valamint a gáz rendszert is átnézik és szintén csak korlátozott helyen vizsgázhat, Néhány éve Győrben csak a közlekedés felügyeleten csináltak ilyen, azóta persze lehet változott.


/az ismerős szerelő nem fog foglalkozni azzal, hogy gázos, megcsinálja neked így is. Ha LPG rendszerrel van hiba akkor csakis a gázos szerviz jöhet szóba/

2018. dec. 29. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/31 anonim ***** válasza:

Ezt rosszul tudod utolsó.

Valóban szükséges a müszakihoz egy gázos igazolás amit gyakorlatilag ha kifizeted BÁRMELYIK LPG szereléssel foglalkozó szerviz kiadhatja. Meg sem nézik általában a kocsit. Pár ezer forint.

Ennek birtokában bármely vizsgaállomáson lehet müszakiztatni.

2018. dec. 29. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!