Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szemétség csinálni egy olyan...

Szemétség csinálni egy olyan elektromos autót, amit csak USB porton keresztül lehet tölteni?

Figyelt kérdés
2019. febr. 5. 13:10
1 2 3 4 5 6 7
 21/65 anonim ***** válasza:

Ha mondjuk az usb végét a kocsi töltővezetékéhez csatlakoztatnánk, a másik végét meg a szivargyújtóba dugnánk a kábelnek? Máris kész az öntöltő elektromos autó. :)

Szerintem megvalósítható. ;)

2019. febr. 5. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/65 A kérdező kommentje:

Te vagy sötét de még annál is jobban mint amit hiszel magadról.


"mert nem tudod eladni."


te nem tudod eladni.



"mármint befektetőt nem találsz aki finanszírozza ezt"


azért a hülyeségnek próbálj meg valahogy gátat szabni.

egyezzünk meg abban hogy ezt most elfelejtjük s helyette mondhatsz két kisebb hülyeséget amit utána ugyanúgy cáfolhatsz.



az még kimaradt hogy abba belekossetek hogy az "arra" szót 1 r-el irtam.

2019. febr. 5. 15:08
 23/65 D. Brasco ***** válasza:
100%
Ugy latom egy igazi szakértő kérdezövel van dolgunk!Taníts még mester!!
2019. febr. 5. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/65 A kérdező kommentje:

"Ha mondjuk az usb végét a kocsi töltővezetékéhez csatlakoztatnánk, a másik végét meg a szivargyújtóba dugnánk a kábelnek? Máris kész az öntöltő elektromos autó. :)


Szerintem megvalósítható. ;)"


a fizikai náci kártya...

2019. febr. 5. 15:16
 25/65 A kérdező kommentje:

"Ugy latom egy igazi szakértő kérdezövel van dolgunk!Taníts még mester!!"


Kezdjük az alapokkal:


[link]

2019. febr. 5. 15:26
 26/65 anonim ***** válasza:

"Lejjebb lehet nyomni az árakat mesterségesen. Tanulj kicsit többet arról amihez hozzászólsz."


4 éve tervezek különböző elektronikus áramköröket, igaz nem autókba, hanem gyártósorokhoz. Ha egy új modellel a gyártási költséget 10 ezer Forintot lejjebb tudjuk vinni a régebbihez képest, és ezáltal valamilyen funkció kikerül belőle, akkor magának a gépezetnek az ára nem csökken drasztikusan, legfeljebb 1-2 százezer Forinttal (itt most 5-6 milliós gépekről van szó). Persze, lehetne az új modellt fél millióval is kevesebbért adni, de az nem éri meg a cégnek, akkor sokkal többen vennék azt. A cél hogy a lehető legdrágább típusokat válasszák a vevők, az hozza a legtöbb profitot. Amit te szeretnél az egy nem profitorientált gazdaságban lehetséges lenne, és itt valóban lenne értelme (mondjuk nem mezei USB csatlakozóval, de valami hasonlóval) de a gyakorlatban egyetlen olyan céget nem fogsz találni akivel le tudnál szerződni, nem fognak ebbe belemenni.

2019. febr. 5. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/65 A kérdező kommentje:
Az emberek szívatása mióta profitorientált? Gondolkozz már egy kicsit. Ki fizetne azért hogy szívassák???
2019. febr. 5. 16:27
 28/65 A kérdező kommentje:
(rajtad kivül)
2019. febr. 5. 16:28
 29/65 A kérdező kommentje:

"de a gyakorlatban egyetlen olyan céget nem fogsz találni akivel le tudnál szerződni, nem fognak ebbe belemenni."


A cégek nagy részét csak a profit érdekli. Ha eleget fizetsz nekik, bármibe belemennek.

2019. febr. 5. 16:29
 30/65 anonim ***** válasza:

Bele persze, csak akkor az értékbeli különbséget majd neked kell a saját zsebedből kifizetned.


Tegyük fel van egy alap elektromos autó. Normál, megszokott akkupakkal és töltővel. Az eladási ára 5 millió Forint kereken.

A cégednek 1 ilyen autót legyártani kereken 1 millió Forintba kerül. 3 millió elmegy a munkások fizetésére, a gépek karbantartására és egyéb kiadásokra. 1 millió marad a zsebedben, amit vagy elköltesz magadra, vagy visszaforgatod a cégbe (mondjuk valamilyen fejlesztés gyanánt).


Erre azt mondod hogy ebből az autóból készítesz egy olcsóbb, jócskán lassabb töltésű verziót. Kérdés: Mennyiért árulnád ezt? - Válasz után folytatom a példámat.

2019. febr. 5. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!