Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » De tényleg, miért kell vizsgáz...

De tényleg, miért kell vizsgázni úrvezetői jogosítványhoz eü. És műszaki ismeretekből?

Figyelt kérdés

2019. szept. 7. 11:41
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
69%

"...így 2027-ben zömmel már ilyeneket lehet kapni használtan is"

És ez hogy jön ide?

Ma is még rengetegen F astrákkal, meg 3-as golfokkal járnak, amikben még ABS, légzsák se nagyon van.

De elmondom, hogy a 2017-es évjáratú céges autómban sincs se automata fényszóró, se TPMS.


Pár hete is egy lánynak én szóltam, hogy majdnem felnin megy, mert észre sem vette, pedig kb. 2010-es Fordja volt. Én cseréltem ki a kerekét, mert azt sem tudta hol az emelő és a pótkerék a kocsijában.

2019. szept. 7. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 qkker1 ***** válasza:
52%

"Akinek nem ilyen, ez azt jelenti, hogy lassú sebességnél könnyen forgatható, nagyobb sebességnél egyre nehezebben a növekvő sebesség arányában."


Te hogy a francba szereztél vezetői engedélyt!

Nem azt kell nézni a kormánynál, hogy milyen könnyen forgatható! Holtjáték, és egyáltalán elfordul-e a kerék.

Féknél jártam úgy, hogy elvágták a fékcsövem, és ha nem tűnik fel a folyadék a kerék mellett, akkor szär van a palacsintában!

2019. szept. 8. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 A kérdező kommentje:

Olvasom a hírekben, hogy a hétvégén 167 személyi sérüléses közlekedési baleset történt, köztük 17 halálos.

Ez így nem mehet tovább. Tényleg szigorítani kell a forgalmi vizsgát, legalább tízszer rohangálják körbe a vizsgaautót, melyik kerék lapos, és feltétlenül rángassák meg a kormányt minimum háromszor.

2019. szept. 9. 09:08
 24/24 A kérdező kommentje:

Végül: az új gyártású személygépkocsikon 2012-től kötelező alapfelszereltség a menetfény, 2015-től pedig kötelező minden úgy gyártásún alapfelszereltségnek a TPMS. (vagyis fönti hozzászóló autóját 2015-tőlrégebben gyártották, legfeljebb a magyarországi első forgalomba helyezése lehet 2017-es)


Miért kell(?) a forgalmi vizsga megkezdése előtt körberohangálni a vizsgázónak a kifogástalan műszaki állapotú vizsgaautót? Mert 60 éve is ezt az ellenőrzést kellett elvégezni.

Ugyanis abban az időben még sok gépkocsiban volt egykörös fékrendszer, a kormányművek orsós, golyópályás stb. megoldásúak voltak, amiket lehetetlen volt holtjáték-mentesnek kialakítani, és olykor után-állításra szorultak, amit maga a sofőr is elbírt végezni egy csavarhúzóval. A szerkezetek anyagminősége a maiakéhoz képest jóval gyengébb volt, hamarabb koptak, pl. általában 100 ezer kilométer fölött már hengerfelfúrás és nagyobb méretű dugattyúcserék váltak esedékessé, mert hengerovalitás miatt elszállt a lóerő.

Ma már teljesen bohóckodás az indulás előtti körberohangálás, a műszerfal tele piktogramokkal, 60 éve legfeljebb egy piros kis lámpa jelezte az elégtelen olajnyomást, és a kilométerórán 120-as jelzés volt a legmagasabb érték, és háromsebességes - 1 hátramenet - kormányváltó se volt ritka .... na ebben a korban kellett és valóban kellett körbenézegetni az autót a diagonális belső gumis kerekekkel együtt, amikor a szelep simán a rossz minőség miatt a belső gumin fals levegőssé válhatott.

2019. szept. 9. 10:12
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!