Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az M0-on eddig is ilyen...

Az M0-on eddig is ilyen gyorsan mentek az autósok?

Figyelt kérdés
Vagy csak nekem tűnik úgy hogy mindenii nyomja neki és korábban jobb volt a helyzet?

2019. dec. 11. 18:18
 1/10 anonim ***** válasza:
Ez szerintem Magyarország útjainak 90%-ára igaz.
2019. dec. 11. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
84%
Most szinte állandóan dugó van a nulláson... Régebben amikor kisebb volt a forgalom, főleg az új, keleti szektorban ott simán lehetett 160 felett veretni. Most már sokszor örülsz a 110-nek is :D
2019. dec. 11. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

És az emberek miért szeretnek hamarabb hazamenni a munkából?

A ring egy gyorsforgalmi út és nem egy falun átvezető szakasz ez nem tudom feltűnt-e, aminek az a feladata, hogy Budapestről levegye a terhet (kisebb-nagyobb sikerekkel).

Megint nem a sebességgel van a gond rajta, hanem azokkal az eszetlenekkel, akik fölmennek rá, miközben azt sem tudják mi történik velük. Középső sávból nem sikerül jobbra tartani, mert már a horizonton lát egy kamiont stb stb lehetne sorolni. Csak könnyebb azt nézegetni ki az, aki 140-nel merészel rajta menni...

2019. dec. 11. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
2! Milyen időközönként jött bírság?
2019. dec. 11. 19:55
 5/10 A kérdező kommentje:
3! Nem tudom feltűnt-e de nem mindenkinek van aszfaltbiztos verdája mint a kedves 140+os sebességűeknek...
2019. dec. 11. 19:58
 6/10 anonim ***** válasza:
38%

Egyet kaptam az M0 keleti szektorából az is 30 000-res volt, ezen kívül sem az M0-n sem a többi autópályán nem csekkeztek meg.


Falu szélén 50 helyett 69-70, Nagykörin szombat éjjel 70 helyett 91 stb.. na ilyenekből viszont összejött vagy 10 darab xD

2019. dec. 11. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Gyakorlatilag autópálya minőség, semmi nem indokolja hogy csak 110-el lehessen rajta menni, pláne hogy fizetős, és pláne hogy sok helyen 3 sávos.


#3 pont azért 3 sávos, hogy a külsőbe tudjon menni a sok furgon meg kamion, középsőbe a lassúak, belsőben a gyorsak. Vagy te nem tudsz a belsőből előzni? Vagy ha meg nem vagy elég gyors, mit zavar hogy mennek a középsőben is, ha meg túl lassúak miért zavar higy meg kell előzni őket? Ezt komolyan nem értem. Igazodj a forgalom ritmusához, nem egyedül vagy az úton.

2019. dec. 12. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

" semmi nem indokolja hogy csak 110-el lehessen rajta menni, pláne hogy fizetős, és pláne hogy sok helyen 3 sávos."


Elég sok forgalomtechnikai dolog indolokja a 110-et, de csúcsban indokoltabb lenne a további, dinamikus korlátozás is.

2019. dec. 12. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Bővebben? Mert én mindig 110 felett megyek rajta, ha megyek.
2019. dec. 12. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

A végpontokon és egy-két forgalmasabb csomópontban jelentős sebességkorlátozással lehet csak lehajtani a pályáról ( M1 80, Budakalász szinte 0, M5/M3 max 60km/h). Ha csúcsidőben gyorsabban engedjük a forgalmat az M1 felől az M5 felé akkor az M5 felhajtó brutálisan bedugul és visszatorlódik a pálya egészen akár a BILK-ig. Megnézheted majd minden péntek este.

A reggeli/délutáni csúcsokban is jelentős a torlódás Csepelnél, a 6-osnál sokszor Maglódnál stb.. ilyenkor egyáltalán nem célszerű egy 3 sávos pályát emelet sebességgel járatni, mert a szűk keresztmetszetű csomópontokhoz egységnyi idő alatt még több autót küldünk és csak a torlódást növeljük. ( pont ezért totális baromság bevezetni a nullásig a 2x3 sávos M1-et)


A keleti szektor csúcsidőben sokszor még 100km/h-val sem autózható, mert ott már elérte a forgalom a pálya kapacitásának felső határát.


Három dolog szükséges a nullás sebességének emeléséhez:

-a nagy forgalmú csomópontok kapacitásbővítése

-a tranzit egy részének elvezetése

-dinamikus besességkorlátozás bevezetése digitális kijelzőkkel és jogi háttérrel együtt.


Ha megépül egyszer valamikor talán az M1-M5 összeköttetés, akkor a tranzit jelentős részétől mentesül a nullás. Az M3 és M5 kihajtó ágát az M31-hez hasonlóan két sávosra és legalább 80-90km/h-s sebességre kell átépíteni kellően hosszú kisoroló szakasszal és kellően hosszú egyesítő szakasszal a csatlakozó pályákon. Tehát nem 300 méter gyorsítósáv kell az M5-re hanem 2km 4 sávos szakasz.


Ha ezek is megvannak, és a jogi háttérbe is bekerülnek a változtatható jelzésképű digitális megjelenító eszközök akkor adott lesz a lehetőség hogy a pályafenntartó a forgalmi igényeknek megfelelően váltogassa a pályára engedélyezett sebességet. Ekkor a gyér forgalmú időszakokban kiírható a 130 és akkor lehet hasítani. Viszont ezzel az is megvalósítható hogy egy esetleges gyáli torlódásnál már az Anna-hegynél meglassítsák a forgalmat, hogy egységnyi idő alatt kevesebb jármű érkezzen a torlódáshoz és ne nőjjön a dugó - bár ehhez az M1 egy szakaszát is kezelésbe kell venni :D


Amikor van lehetőség én is bőven 110 felett küldöm a nulláson, de nagyon nagyon sokszor van olyan, hogy ez a forgalom sűrűsége miatt nem lehetséges.

2019. dec. 12. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!