Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért akkor menne oldalra a...

Miért akkor menne oldalra a hátsó kerék, ha kanyarodás után hozom egyenesbe a kormányt?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok még vezetés terén, és most esett hó, és ugye természetesen van téligumi, de meglepődtem amikor ennek ellenére 20km/h körül kanyarodtam, és addig simán ment m,inden, még nem egyenesbe nem kezdtem tekerni a kormányt, és csúszott a kocsi hátsó kereke oldalra.

Most miért akkor kezd csúszni, mikor már egyenesbe vannak az elsők?

Nem inkább kanyarodás közben kéne megcsúszni?

És nem arra van a téligumi, hogy ne csúszkáljon a hóba a kocsi 20km/h nál meg főleg!



2013. jan. 9. 14:00
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

na a cementtel csak jobban levisz az árokba...


egyszerűen az útviszonyoknak megfelelően kell vezetni...sokan cikinek tartják, ha lassan megy a tükörjégen.. egyszerűen csak szeretne hazaérni egészben, hátul a gyerekkel...


ne tégy cementet sehová...egy nagy parkolóban tanulj meg friss havon csúszkálni...

2013. jan. 10. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
Ha meg csúszik, onnantól nem előny a cement - azért van, hogy később vesszék el a kerekek a tapadást... Ugye súrlódási együttható, erő, ilyesmi egyszerű fizika - egyszerűen 100 kg cementtel megnöveli a talajra ható erőt. A tehetetlensége (akarom mondani impulzusa, jele I) nagyobb lesz, mert az tömeg*sebesség, magyarul hosszabban fog fékezni és nehezebb hirtelen megállítani. De a cement nem is csodaszer, hanem egy rém egyszerű megoldás. Értelemszerűen nem fogja helyettesíteni az óvatosságot.
2013. jan. 10. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Ha hátsókerékhajtású az autód,necsodálkozz. Amúgy igen.
2013. jan. 10. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu