Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért kapom meg némely emberek...

Miért kapom meg némely emberektől, hogy nm normálisan vezetek, ha nem tetszik nekik, ahogy vezetek?

Figyelt kérdés

Nem vezetek balset veszélyesen, felelötlenűl, és örült módjára, szabályokat nem betartva.

Mégis van 1-2 ember akitől kéretlenül is megkaptam, hogy "örülten" vezetek.

Holott nem, csak tudom, hogy mire képes az autóm, és mire vagyok képes.

1 szitu. Jönnek szembe, messze, megyek lendülettel, kanyarodnék balra, és nem hogy megállnék és megvárnám még elmegy a sok kocsi, hanem tudom, hogy milyen sebességgel jönnek, én milyen sebességgel megyek, és bekanyarodok.

Anélkül, hogy a szembejövőnek el kéne vennie a gázról a lábát.

Mások meg megállnának, és várnának.

Én anélkül bekanyarodok, hogy lecsapnám a kanyart az esetlegesen balról kijövő autó kárára.

Vagy fűútra kikanyarodáskor, látom, hogy nagy kocsisor, mind két oldalt. Tudom, hogy mennyire és milyen ygorsan tudok felgyorsulni hogy ne jöjjenek a nyakamra és ne kelljen satufékezni egyik odlalnak se, hát kikanyarodok...

Jobbkezes utcáknál lassan egyenletes tempóba gurulok és nézem a jobb oldali utcákat, néha a balt miután megnéztem a jobbat. Na erre is megkaptam, hogy mi az hogy nem állok meg minden utcánál...


És rám mondják egyes emberek, hogy nem normális ahogy vezetek.

De szerintem az lenne az ha sebesség határ felett mennék, mindenhol lecsapom az összes kanyart, hogy betudjam venni gyorsan a kanyarokat, illetve elkezdenék előzni kocsisort, miközben szemből jön egy kamion...


És sokan azt mondják gáz ahogy vezetek. De még soha nem volt se koccanásom, se neki tolatás másnak, se árokba lecsúszás, se lemenetel az útról, se piroson áthajtás, se gyorshajtás, se tilosban parkolás.


Mégis miért vezetek akkor pár ember szerint rosszul?



2013. febr. 28. 18:22
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
79%

A károgók általában a saját képességeikből indulnak ki. El sem tudják képzelni, hogy ha valaki valamit nem úgy csinál, mint ahogy ők szokták, attól az még lehet jó.

Semmi rossz dolgot nem írtál. Pl. a jobbkezes utcáknál nem állsz meg: ezzel sincssemmi baj, elsőbbséget kell adni, nem pedig megállni. Volt már ebből is vita itt régebben.

Együtt kell élni a többséggel: a sebességhatárokat is hozzájuk lövik be, és tesznek ki 30-as táblákat olyan kanyarokba, amit még 60-al is biztonságosan lehet venni. A szemükben mindenki életveszélyes őrült, aki két pillantással átlát olyan szituációkat, aminek az áthaladási sorrendjénn ők egy tesztlapon is tíz percig gondolkoznának.


Lehet lepontozni, a pontok nem érdekelnek.

Privátot meg hanyagolni, marhára nem érdekel a sok önkéntes népnevelő, aki jelentkezik egy-egy meredekebb válaszom után.

2013. febr. 28. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
42%
van a sofőr aki vezetni tud aki mellé be lehet ulni kényelmesen elazulni...van aki mellet lehet ulni retegni !na ilyen aki igy vezet:) amugy arra számolni kell ha egyszer ki fogsz egy olyat mint én vagy más véletlen elszámolod magadat és találkozunk tutira nem leszek betétlap kérdező elsőre ha nem azzal kezdem hogy bum a fejbe ....majd ha lehigadtam papirok...ez menyire jo a kocsim és gyors tudok lenni te hulye vagy lesz egy oillanat mikor véletlen valaki eléd lép vagy ő is olyan lesz mint te kiszámitja pill pontosan amétereket...és találkoztok...majd puszild meg a szélvédőt.
2013. márc. 1. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
31%
Te is csak egy vagy azon sok "vezető" közül, akik nem értik meg mekkora erőkkel játszanak. Gondolom még nem volt baleseted, különben nem játszanál rá a kocsid (és saját) határaira, hanem tartanál mindig bőven buffer zónát.
2013. márc. 1. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 Napkiraly ***** válasza:
65%
a határon autózol, lelkes fiatal vagy, majd megtanulod
2013. márc. 2. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
90%

#11 vagyok, és pontosan tudom mekkora erőkkel játszom. Szerintetek. Ugyanis nem játszom. Többszázezer kilométer után sem volt saját hibás balesetem. Az első húszezerbe csúszott bele olyan, hogy nem, éreztem a hátulját, és lépésben lekoccoltam egy lökhárítót tolatás közben.

Egyáltalán nem autózom sem a kocsi, sem a saját képességeim határán. Nálam sokkal veszélyesebbek azok a szabályoskodó népnevelők, akik 50-es sebességhatárnál, ha kell beállnak két sáv közé 49-el, csxak hogy megmutassák, hogy márpedig mindenki szabályos lesz, ha belepusztul is.


Helyesen írni nem tudó "bum a fejbe" kolléga: duma az van, élesben meg "csókolom bácsi, remélem nem tetszett megsérülni". Szájkaratés idióta. Aki ilyesmit le tud írni egy fórumba, hogy először bumm, aztán papírok, az idegtől annyira remegsz hogy egy darab szót nem tudtál helyesen leírni: na az ilyenek mint te a közveszélyesek. Ha egy klaviatura és monitor ezt hozza ki belőled, a biciklinél erősebb járművet adni alád egyenlő közveszélyokozással.

2013. márc. 2. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
68%
Na, a válaszom 29%-os pontszáma nagyjából mutatja a saját és kocsijuk képességét helyesen látó vezetők arányát. Ők adtak pozitívat. Azt hittem kevesebben lesznek, kellemes csalódás.
2013. márc. 2. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim válasza:
51%
hülye állat veszélyes vezetö vagy és kész
2013. márc. 17. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 Beviz Elek ***** válasza:

Leìrod a sztoridat, leìrod, hogy mit csinàlsz, de ne felejtsük el, hogy azt Te làtod ùgy. Alapjaiban nem lenne gond a leìrtakkal, szàmomra csak az a furcsa (ha ennyire profin èrzed) akkor mièrt mondjàk hogy nem vagy normàlis?


Èn is lendületesen megyek, szeretek haladni, szoktam elözgetni. Nàlam annyi a különbsèg, hogy beülünk, elindulunk pàr alkalom utàn vakon bìznànak bennem. Ilyen a volt baràtnöm. Kocsiban senki mellett nem tudott aludni, mert nem tudott ellazulni, nem bìzott egyik soförben sem. Az èn stìlusomat ismerte, tudta hogy mennyire haladok, de azt is làtta, hogy h.lyesègbe nem megyek bele (2 èv alatt megismert). Èn voltam az elsö, aki mellett annyira biztonsàgban èrezte magàt, hogy tudott aludni egy jót. (Mindezt szakadó hóban, tempósan).


Hozzàteszem, friss jogsival 1 èv alatt kètszer nyomtam meg a kocsim elejèt (az egyik teljes mèrtèkig az èn hibàm volt), de ettöl függetlenül bìznak bennem az utasok minden esetben.


Talàn annyi az elönyöm, hogy jogsi elött màr èreztem a kocsikat (sokfèle, sok mèret, utànfutóval is), majd friss jogsi utàn egy kamionsoför tanìtott rengeted dologra, emellett mèg szàradt a pecsèt, de megjàrtam Ausztriàt, Romàniàt (na, az kellene tanulni a sok balf.sznak), illetve a munkàm kapcsàn is heti ezer km volt nagyjàból.

2013. ápr. 9. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

Érdemes puffert hagyni, mert amit a kérdező leírt, csak akkor jön be, ha minden remekül megy. Mi van, ha véletlen lecsúszik a lábad valamelyik pedálról? Vagy ha egy másik részvevő nincs a toppon, és nem azt csinálja, amire te számítasz?

Nem azt mondom, hogy totyogni kell, de nem is úgy ahogy te. Hova sietsz?


Van egy nagyon jó mérce, hogy jól vezetsz vagy nem. Az mégpedig az utas. Az utas érzi, hogy mennyire te irányítod az autót, vagy az autó téged. Ha félnek, akkor valami nem kóser.

2013. ápr. 9. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!