Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért ilyen rosszak a vetési...

Miért ilyen rosszak a vetési (magyar) buszok?

Figyelt kérdés

Én tényleg nem értem, tök jól meg vannak csinálva, szépek, nem nagyon rossz minőségűek, de bosszantó hibái vannak az összesnek.

Ezek többsège nem felelnek meg városi buszoknak, kicsi közepén a hely, és kényelmetlen az ülés, és leszállás jelző is általában csak az ajtón van, könnyen össze téveszthető az sos jelzővel.

Nincs rajtuk mozgás sérült hely, ami szerintem ma már alap.

A klíma ritka gyenge buszhoz képest.

Ezeket a bosszantó hibákat miért nem tudják megoldani?

Sokkal kényelmesebb lenne az utazás, és tényleg csak egy picivel több odafigyelés kéne és olyan tök jó buszok lennènek, mint a man.

Valaki aki ért hozzá ezt megtudja magyarázni, miért olyan nehéz ezeket kijavítani?



2018. okt. 30. 09:29
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
100%
Utasként utaztam már Credoban és Volvoban, Mercedesben is. Ezek természetesen mind városi buszok voltak. Én nem éreztem olyan óriási különbséget. A Volvon sem voltak luxus körülmények egy Credohoz képest.
2018. okt. 30. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 A kérdező kommentje:

Nem azt mondtam hogy nagy hibák vannak...

Azt mondtam, hogy kis hibák vannak amik bosszantóak, kicsit kènyelnetlenek.

Pl egy nagy csomaggal nem tudom hogy fér el bárki is egy credon, de megértem azt is ha te így tapasztaltad, de én nem.

Attól még simán lehetne man szerű buszokat csinálni nekünk is, ha csak picit figyelnènk jobban ...

2018. okt. 30. 14:29
 13/22 anonim ***** válasza:
Ja, tényleg, Man-on is utaztam már. Az tény, hogy tágasabb volt, cserébe jóval kevesebb az ülőhely.
2018. okt. 30. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:

De annyival kényelmesebb...

Úgy se akar mindenki leülni, szóval aki akar állhat is...

Ez egyébként a man sikerènek a titka.

Minden igényt kielégít.

Annyival kényelmesebb, ilyen buszokkal én jobban szeretek utazni, mint kocsival, annyival jobb, konkrétan az utazás kipihentető mert el tudok úgy helyezkedni a buszon.

Egyébként a Mercedes buszoknál is nagyobb a hely, Volvo buszoknál is picivel de nem sokkal, de az még rosszabb mint az összes többi más szempontból.

De jó az viszont jogos, hogy több ember elfér rajta ülve (bár állva nem), de felesleges annyi ülés, legfeljebb távolsági buszokra előny, ahová meg nem rakják ezeket nem tudom miért xd.

De azt is ki kell emelni hogy inkább legyen ilyen hibája, mint más.

2018. okt. 30. 16:53
 15/22 anonim ***** válasza:
100%

Jó lenne tudni melyik város helyi Credoiról van szó. Nagyon nem mindegy, hogy melyik évjárat, melyik típus.

Credo buszból van három generáció, az "ős Credok", a második generációs "Hitler bajszos" Credo-k és végül a 2012-óta gyártott harmadik generációs Credok, amik már egy másik típust is jelentenek.

Ráadásul városi Credoból volt szóló, csuklós, LE és normál padlós meg full alacsonypadlós (Citadell).

Egyébként a Kravtexnek egy rövid fellángoláson kívül (2009-2010-ben a Citadellek) igazán sosem volt profilja a városi alacsonypadlós buszok gyártása, ők főleg az elővárosi, helyközi szegmensre koncentrálnak.

Egy biztos a mostanában gyártott néhány városi Credo Econellen például van egy méretes hely a második ajtóval szemben, tehát meg tudják oldani meg is oldották. A klímát nem a Kravtex gyártja, olyat tesznek bele, amit a megrendelő kér, ha gyenge, akkor valszeg. ez volt az olcsó, dettó üléseknél, a székeket alapvetően az üzemeltető választja, ha ők a legolcsóbbat kérik azt is kapják. A vészjelző-leszállásjelző keverése nem csak a Credo nyűgje, szinte minden mai buszon látom, hogy nincs megfelelően elkülönítve.

De ha ez megnyugtat mint írtam ma ezek már meg vannak oldva, a tatabányai vagy pécsi Econell Cityken ilyen gond már nincs.

2018. okt. 30. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
100%

"Az én véleményem, hogy nem kéne ennyire erőltetni ezt a magyar buszgyártást, ha valami nem megy, akkor hagyni kéne a francba, bármennyire is fájó, hogy egykoron a magyar volt az egyik legnagyobb és legjobb buszgyártó."


De éppen az, hogy megy, a Credo buszokat azért veszik most is, és szeretik a hazai cégek, mert olcsók, keveset fogyasztanak és nagyon jól bírják a gyűrődést, a baj nem itt van, a Kravtex baja fejben van, ők azt hiszik, hogy elég ha egy kis ország helyközi szegmenségben jók, és az majd örökre eltartja őket, miközben már látni, hogy ez nem így lesz örökre, most évi 100-120 Econell meg párt tucat Optinell, Inovell elmegy, de ez csak addig tart míg a kormány nem adja parancsba, hogy mostantól helyköziben is mondjuk a Mercedest kell szeretni, akkor eltűnne a Credok piaca.

2018. okt. 30. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
100%
A Credo egy alapjaiban cseh cég licence alapján gyártott, majd folyamatosan fejlesztett buszcsalád. A koncepciója szerintem jó, érdekes ez a kis kerekes megoldása. A hibák szerintem abból adódnak, hogy a szerkezetéhez képest próbálják a maximumot, a kor igényeinek megfelelően kihasználni, előteremteni, ami így sikerül. A motor ha minden igaz Iveco, ami magyarázatot adhat a klíma gyengeségre. A beltér magassága szerintem kicsi, így mindent össze kell cseppet szupítaniuk a készítőknek benne.
2018. okt. 30. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

"Annyival kényelmesebb, ilyen buszokkal én jobban szeretek utazni, mint kocsival, annyival jobb, konkrétan az utazás kipihentető mert el tudok úgy helyezkedni a buszon."


Jesszus! Gondolom most nem a BKV-s szóló Man lion's city-kre gondolsz. Én ilyenekkel járok. Ha nem ingyen kapnék a munkáltatómtól éves bérletet eszembe nem jutna felszállni rá. Tömegnyomor, kisebbségiek, hajléktalanok... bűz, kosz. Jó persze ez nem a busz hibája. De azt gondolom te sem gondoltad komolyan, hogy egy ilyen városi buszban lévő fapad, kényelmesebb mint az autómban lévő AGR (ergonomikus gerincbarát, 16 irányban állítható, masszázsfunkció, automatikus fűtés, szellőztetés) ülések. Vagy nagyon nem egy busztípusról beszélünk.

2018. okt. 30. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:

Több buszt vetettem figyelembe, amiken utaztam és általánosítottam.

Azt viszont nem tudtam tényleg, hogy ennyire a megrendelőtől függ és nem is gondoltam.

Miért?

Akkor mikor rendelték a man buszokat, akkor nem a Legolcsóbb kellett?

Tehát én értem amit mondassz, de egyszerűen nem tartom valahogy ezt logikusnak, akkor lehet hogy tényleg nem a gyár hibája.

Kicsit meggyőztetek, bár az hogy kijavították az túlzás, de nyilván azért jobbak az újak, mint a règiek.

És igen, jó tudom nagyon man párti vagyok, de valahogy nekem nagyon sántít ez a buszos dolog, mert ha igaz lenne hogy a man buszokból NEM a legolcsóbbat rendelték volna akkor felteszem a kérdést hogy drágább lenne a credo? Az pedig lehetlen, főleg a hírnév miatt...

Szóval maradjunk annyiban hogy ezeken az újakon jobb a helyzet de akkor sem oldották meg, amit a többi cég már igen, csak picit javítottak.

Nekem is ez a véleményem hogy próbálják kihozni a legtöbbet a buszokból ők is, de azért nem mindig sikerül.



Vissza térve a válaszokra, köszönöm igazából megèrtettem a dolgokat

2018. okt. 30. 22:38
 20/22 A kérdező kommentje:

Utolsó erről annyit hogy ez teljesen a BKV hibája hogy nem szűri ki a bliccelőket, és nincs elég busza...

Kényelmesebben le lehet rajtuk ülni, mint máshol, konkrétan nem érzed ha megy.

2018. okt. 30. 22:47
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!