Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért ilyen rosszak a vetési...

Miért ilyen rosszak a vetési (magyar) buszok?

Figyelt kérdés

Én tényleg nem értem, tök jól meg vannak csinálva, szépek, nem nagyon rossz minőségűek, de bosszantó hibái vannak az összesnek.

Ezek többsège nem felelnek meg városi buszoknak, kicsi közepén a hely, és kényelmetlen az ülés, és leszállás jelző is általában csak az ajtón van, könnyen össze téveszthető az sos jelzővel.

Nincs rajtuk mozgás sérült hely, ami szerintem ma már alap.

A klíma ritka gyenge buszhoz képest.

Ezeket a bosszantó hibákat miért nem tudják megoldani?

Sokkal kényelmesebb lenne az utazás, és tényleg csak egy picivel több odafigyelés kéne és olyan tök jó buszok lennènek, mint a man.

Valaki aki ért hozzá ezt megtudja magyarázni, miért olyan nehéz ezeket kijavítani?



2018. okt. 30. 09:29
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:
62%
Kérdező értsd már meg, se az üléseket se a légkondit nem a buszgyár csinálja. Ők buszt csinálnak. Az üléseket készen rendelik egy külsős beszállítótól. Egy adott buszt kínálnak több különböző üléssel is. Nem az ülések döntik el egy busz árát, sőt ami azt illeti huszadrangú szempont. A motor, a váltó, a futóművek, a kaszni, a kormánymű ezek teszik ki a busz árának 80-90%-át. A belső burkolat, ablakok ilyen-olyan dekor elemek, ülések vagy lámpák már csak sallang. A beszékezés pont a gyártási folyamat legtöbbször utolsó lépése. Egy buszt nem az határozza meg,hgy kényelmes benne ülni. Főleg nem egy városi max. 20-25 perces utazásra való városi buszt.
2018. nov. 1. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/22 A kérdező kommentje:

"Kérdező értsd már meg, se az üléseket se a légkondit nem a buszgyár csinálja."

Ez is elég gáz, de ezt értem is...

"Nem az ülések döntik el egy busz árát, sőt ami azt illeti huszadrangú szempont."

Ez is igaz, de a buszok 70%a jobban gyorsul, mint ezek a credo buszok.

Akkor így mondom...

Vehetjük úgy is, hogy akkor a buszgyár túlárazott vackokat árul, mivel ha csak kényelmetlen, alap dolgokat kértek bele akkor az azért volt, mert drága volt.

Akkor a többi buszba hogyan került jobb ülés?

Így-is úgy is, SZAR a buszgyártó, bárhogy vesszük, a cégek szerintem nem a magyar buszokon spórolnának pénzt...

És egyébként nem azt mondtam eredetileg, hogy szar buszok, azt mondtam hogy jó buszok bosszantó hibákkal.

Egyébként kaptam választ végül a kérdésemre, köszönöm, de akkor sem kell ennyire isteníteni ezeket a buszokat...

Mindegyik buszon van pár APRÓSÁG ami kellemetlen, és ezeket kéne kijavítani csak ennyiről van szó.

Persze az újak már jobbak, de abba is van pár hiba...

2018. dec. 15. 16:58
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!