Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » A jó keresztények nem irigylik...

A jó keresztények nem irigylik mások anyagi javait? Hogy lehetnék én is ilyen?

Figyelt kérdés

Unom, hogy csóró vagyok, mindig rossz a kedvem, mert másoknak egy csomó mindenre tellik nekem meg nem(diák vagyok). Nem akarom, hogy ennyire érdekeljenek a tárgyak.

hogy érhetném el? Isten ebben segít, ha megkérem?

Nem szoktam imádkozni, meg ilyesmi, de semmi más utat nem látok erre.

Az meg nem segít, hogy azt mondom, ebben meg abban jobb vagyok, mert ez sem igaz.

Csúnya vagyok, teljesen átlagos agyú, nincs tehetségem, és nem tudom becsapni magam ilyen szövegekkel, hogy nekik lesz majd egyszer rosszabb stb.


2011. júl. 27. 00:25
1 2
 11/12 anonim ***** válasza: