Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A budapesti tömegközlekedést...

A budapesti tömegközlekedést miért nem teszik ingyenessé?

Figyelt kérdés

A jegyárak, bérletek ára nagyon magas.

De, szerintem jobb lenne, ha ingyenessé tennék.Csak az a baj, hogy sok az irigy ember, aki nyavajog, "az én adómból ne utazzanak"

Pedig ez lenne a jövő, nem lennének bliccelések sem.


Az MSZP meg is ígérte, hogy ingyenessé teszi, csak mint írtam, sok az irigy ember, nekik Tarlós királyfi kellett.



2014. nov. 18. 14:21
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:
Az ilyen hülye kérdéseknél azt ne várd hogy le is írják miből fedeznék a dolgot.
2014. nov. 18. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:
47%
Született budapestiként és rögzött BKV-utálóként mondom, hogy nem megoldás az ingyenesség. Nem csupán azért, mert ebben az országban még a mosoly sincs ingyen. Bőven elég lenne, ha reálisan igazodnának az árak az átlagfizetéshez, és EMELLETT még színvonalas is lenne a szolgáltatás. A mostani árakat még akkor is magasnak tartanám, ha hordárok cipelnék le az utasokat a másodpercre pontosan közlekedő, húszcsillagos luxusmetrókhoz.
2014. nov. 18. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 anonim ***** válasza:

Úgy látom a számoknak senki sem nézett utána.

A BKK jegybevétele éves szinten 50-55 milliárd forint.

Ekkora kiadáscsökkenést elég nehéz kompenzálni, egy évre még talán, de hosszú távon komolyabb gondot is okozna.

A jegy-és bérletárakat meg nemrég csökkentették. És úgy, hogy egy bérlettel 30 napig korlátlan számban, a nap 24 órájában szinte bárhonnan bárhova el tudsz jutni Budapesten belül, úgy már elég olcsó a bérlet.

2014. nov. 18. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:
54%

"És úgy, hogy egy bérlettel 30 napig korlátlan számban, a nap 24 órájában szinte bárhonnan bárhova el tudsz jutni Budapesten belül, úgy már elég olcsó a bérlet."


Már vártam ezt. Képzeld, az emberek többsége két pont között utazik rendszeresen és nem végez napi szinten körutazásokat Rákosborzasztóra, Csepelre meg ki tudja még hova. Nincs mit szépíteni, a bérlet drága és kész, pláne ha a keresetekhez viszonyítjuk.

2014. nov. 18. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 anonim ***** válasza:
Ha az emberek nagy többsége 2 pont között utazik az naponta 700 ft.14 nap alatt elutazza a havibérlet árát úgyhogy jó nagy ökörséget mondtál.Ezek szerint a bérlet mégiscsak olcsó.
2014. nov. 18. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 anonim ***** válasza:
Végülis minden relatív, ha neked a 350 forintos jegy olcsó, akkor nyilván a bérlet is az. Javaslom nézd meg a bécsi közlekedési árakat és vesd össze mondjuk az ottani fizetésekkel. Szeretem az ilyen önáltatókat, akik szerint minden oké, panaszra semmi ok...
2014. nov. 18. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim ***** válasza:

Sehol a világon nem ingyenes a tömegközlekedés.

Valahogy a BKK-nak is fenn kell tartania magát. Nem fog állambácsi mindig segítkezni.

Lehet ingyenes is csak akkor ne várjunk el mínőséget.


Bliccelni ma már szerintem nem éri meg:

- Az ellenőröket közterületesek kísérik, akiknek joguk van elkérni a személyi igazolványt.

- Szólóajtós buszokra fel sem engednek jegy nélkül.

- Metróbejáratokon ellenőriznek.

- 16 ezer Ft a helyszíni bírság, 9,5 ezer Ft egy havi bérlet.


Szerencsére ezek miatt, már végre tényleg szolgáltatást nyújt a BKK.

2015. dec. 21. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!