Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A családom és barátaim életkör...

A családom és barátaim életkörülményei a FIDESZ iedeje alatt sokat javúltak. Miért mégis ez a nagy kormányellenesség?

Figyelt kérdés

Középsikolai tanár vagyok. A fórumon állandóan azt olvasom, hogy a kormányt szidják, de ha megnézem a saját életkörülményeimet, akkor valójában sokat javúlt az elmúlt 4 évben, hiszen A FIDESZ 85 nettóról 130-ra emelte a fizetésemet. Már méltóképp ki tudok jönni a pénzből és végre büszke vagyok, hogy pedagógus vagyok.


Az infláció is igen alacsony ! Sokkal alacsonyabb, mint az MSZP idejében a tej és a tejfől is ugyanannyi mint 4 éve volt és az alapvető élelmiszerek sem változtak számottevően, mindeközben csaknem évente rezsicsökkentés van. Az IMF (gyors lejáratú, magas kamatú) hitelektől is megszabadúltunk és nem kell végrehajtani a kormánynak azokat a szőrnyű megszorításokat, amiket az IMF bevezettetni kívánt volna és amit az előző kormány szolgalelkűen, ellenkezés nélkül végrehajtott.


Most az, hogy a magánnyugdíjpénztárakat megszüntették, szerintem helyes is, hiszen az emberek pénze a tőzsdén volt befektetésekben, amik egy válság révén lenullázódtak volna és akkor fuccs a nyugdíj.


A mostani kormány körűl nincsenek adócsalás, sikkasztásos ügyek, mint ami a baloldal idején mindennapos volt. Igaz, hogy most az USA emleget valamit, de nem tudja alátámasztani és csak azért csinálják, hogy betegyenek Orbánnak, mert az oroszokkal csináltatta meg Paksot meg más üzletet. Bizonyítás elől elzárkóztak.


A szomszédomnak nincsen semmilyen iskolája, csak 4 elemije van és folyamatos közmunkát biztosítanak neki minden évben alig 2 hónapos megszakításokkal, megkeresi az 50 ezret, ami sokkal több mint a segély.