Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Szedjek proteint, vagy tömegnö...

Szedjek proteint, vagy tömegnövelőt? Ti melyiket ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Nyáron fogok elkezdeni kondiba járni, heti 2 max 3 alkalommal. Nyílván majd összeállítok egy rendes, feherjedús étrendet. Egy hónapos edzés után akarok elkezdeni szedni valamit, viszont elég amatőr vagyok a témában. Nézelődtem, és talàltam egy Bad Ass Mass nevű szert. Hatásosnak tűnik, de sehol nem találok véleményeket. Ha ezt szedem, kell még proteinport szednem mellé

?


2012. márc. 20. 14:44
 1/5 anonim ***** válasza:

Legfontosabb egy normális tömegnövelő étrend, amit kiegészíthetsz edzés után proteinnel+dextrózzal. Én a vpx syngex, mutant whey, myofusion fehérjéket ajánlom.

A Bad Ass Mass a saját tesztoszteron szintedet optimalizálja, de ha nem vagy 30 éves, akkor nem fog érni semmit, mivel így is maxon pörög a tesztotermelésed. Kidobott pénz lenne.

Vegyél multivitamint, proteint és edzés utánra dextrózt.

Ezt még olvasd el: [link]

2012. márc. 20. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
És a protein szedése nem károsíthatja a veséket? Miért kell dextrózt szedni? Tudom, hogy szőlőcukor, de mire jó?
2012. márc. 20. 15:10
 3/5 anonim ***** válasza:

Nem károsítja, ez csak ultraszűrt tejsavó fehérje, a hús, tojás, túró sem károsítja, ez is csak kaja.

Dextróz azért kell edzés után, mert így tudod gyorsan visszatölteni a glikogén raktárakat, ill. megemeli az inzulin szintet és segíti a fehérjék beépülését is.

De csak edzés után tegyél a proteinhez.

2012. márc. 20. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Tömegnövelőbe alabból benne van fehérje szénhidrát és a többi ugyhogy inkább tömegnövelő!!!
2012. márc. 22. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
De úgy drágábban jössz ki. Gazdaságosabb a protein + dextróz és a proteint lehet még a reggeli zabhoz is tenni.:)
2012. márc. 22. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: