Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Mi a különbség a fáslik...

Mi a különbség a fáslik között? (Lovaglás, bővebben lent! )

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Igen, tudom, egy eléggé hülye kérdéssel fordulok hozzátok, de soha nem fásliztam a lovakat, (a sajátomat sem, nem volt rá eddig szükségünk) ezért érdekelne a téma. Mi a különbség a fáslik között? Értem itt pl a kombináltra, "simára". Miért kombinált? Mitől jó? Azt leszámítva, hogy sokan divatból felrakják a színesebbnél színesebb darabokat a lovaikra. Ha én biztonság kedvéért otthonra szeretnék venni, hogy legyen (biztos ami biztos, azzal hogy otthon van nem ártok vele,ha neadjisten' komolyabb probléma miatt szükség lenne rá legalább legyen kéznél) akkor milyet érdemes? Akár küldhettek képeket is, stb, milyet jó tartani otthon, stb.

Én egyébként csak ínvédőzök előre, ezért sem vagyok benn jártas, minden hasznos tanács érdekelne, elég laikus vagyok fáslizás szempontból.:D

Előre is köszönöm, de azért kiemelném hogy ÉRDEKLŐDÖK, nem fogom holnaptól kötözgetni a lovam fölöslegesen!



2014. dec. 14. 17:00
 1/3 kokodil válasza:

Szia!

Alapvetően van istállófásli (szállításhoz is megfelel) és munkafásli. Az alábbi videón szerintem remekül szemlélteti a különbségeket!

[link]

Lényeg, hogy soha sem szabad istállófáslival dolgozni és munkafáslival az istállóba állítani a lovat :)

Én alapvetően nem használok fáslit, még fiatal a ló, nem dolgozik annyit, de itthon olyan fáslit tartok mint a második a videón.

2014. dec. 19. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 kokodil válasza:

Elnézést, kicsit elcsesztem a linket :D :D

https://www.youtube.com/watch?v=-ojNjBh15Yc ->ez az!

2014. dec. 19. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Nagyon szepen koszonom!
2014. dec. 23. 21:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu